  • 31. Data: 2012-02-10 07:27:30
    Temat: Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > Jeśli już jesteśmy przy regulaminach, to we wszystkich które widziałem
    > był stanowczy zakaz udostępniania danych karty osobom trzecim ;->

    Ale jeśli dobrze pamiętam tamten wątek, to on nie udostępnił komuś,
    tylko zapłacił za kogoś.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 32. Data: 2012-02-10 07:44:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.02.2012 08:27, Kamil Jońca pisze:

    > Ale jeśli dobrze pamiętam tamten wątek, to on nie udostępnił komuś,
    > tylko zapłacił za kogoś.

    W tym sensie, że podał komuś dane swojej karty.

    "Kupiliśmy to w ten sposób, że podałem numer mojej karty kredytowej a
    ona mi potem te pieniądze zwróciła."

  • 33. Data: 2012-02-10 08:15:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > W tym sensie, że podał komuś dane swojej karty.

    > "Kupiliśmy to w ten sposób, że podałem numer mojej karty kredytowej a
    > ona mi potem te pieniądze zwróciła."

    Wyrwałeś z kontekstu:

    "Rok temu pewnej słabo obeznanej z komputerem osobie z rodziny
    instalowałem różne nowym laptopie. Przy okazji kupiliśmy subskrybcję
    firewalla MCAFEE.[...]Kupiliśmy to w ten sposób, że podałem numer mojej
    karty kredytowej a ona mi pote zwróciła. Rok później patrzę - a tu na
    wykazie z mojej karty nowe obciążenie z e MCAFEE..."

    Z czego wynika, że podał dane swojej karty w czasie płacenia za pakiet
    mcafee na użytek tej osoby, której pomagał z instalacją a nie podał
    komuś kto użył tych danych do płacenia.

    j.

    --
    ACTA to już przeszłość. Rozmawiajmy o tym, że obowiązujący
    system praw autorskich wymaga daleko idącej liberalizacji!

  • 34. Data: 2012-02-10 08:21:21
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote on
    2012-02-10_8:44

    > W tym sensie, że podał komuś dane swojej karty.
    >
    > "Kupiliśmy to w ten sposób, że podałem numer mojej karty kredytowej a
    > ona mi potem te pieniądze zwróciła."

    No i macie zachowanie jak połinteligenta, co innych poucza: a skąd
    miałoby wynikać, że on podał dane osobie trzeciej, a nie serwisowi
    internetowemu (sklepowi) ? Przecież to on sam pomagał instalować
    soft. Wręcz przeciwnie, z tego raczej wynika, że właśnie sam
    wklepał w serwisie dane swojej karty...

    witrak()

  • 35. Data: 2012-02-10 08:32:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.02.2012 09:15, januszek pisze:

> [...]
    >
    > Z czego wynika, że podał dane swojej karty w czasie płacenia za pakiet
    > mcafee na użytek tej osoby, której pomagał z instalacją a nie podał

    Raczej wątpię, żeby w tym momencie wygonił tę znajomą osobę a potem
    wyczyścił "notatki" przeglądarki - nie ten typ. Czyli de facto podał.

  • 36. Data: 2012-02-10 08:33:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.02.2012 09:21, witrak() pisze:

> [...]
    > internetowemu (sklepowi) ? Przecież to on sam pomagał instalować
    > soft. Wręcz przeciwnie, z tego raczej wynika, że właśnie sam

    Do budy, kundlu!

  • 37. Data: 2012-02-10 11:31:33
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote on
    2012-02-10_9:33

  • 38. Data: 2012-02-10 11:35:18
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote on

    > Do budy, kundlu!

    To jest lista dla inteligentnych *i* z kindersztubą.
    Wynocha do netu - chamstwo i trollowanie nie są tu dobrze widziane...

    witrak()

  • 39. Data: 2012-02-10 11:36:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.02.2012 12:35, witrak() pisze:

    > To jest lista dla inteligentnych *i* z kindersztubą.
    > Wynocha do netu - chamstwo i trollowanie nie są tu dobrze widziane...
    >
    > witrak()

    Przestań ujadać, anonimowy noobie.

  • 40. Data: 2012-02-10 11:55:11
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote on
    2012-02-10_12:36

    > Przestań ujadać, anonimowy noobie.

    O! Zero się odezwało! I mówi jakby ludzkim głosem, choć to nie
    wigilia.

    Z kindersztuby powinno wynieść zasadę, że listy wypada podpisywać.

    Jeszcze raz mówię - z takim poziomem kultury to tylko na onet.

    witrak()