  • 51. Data: 2018-01-22 09:37:27
    Temat: Re: Nieumyślne spowodowanie śmierci
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A możesz powtórzyć? Bo wiesz - wydaje mi się, że co jak co, ale fotelik
    > to bezpieczne miejsce. Więc?

    Nie masz kontroli nad tym co się dzieje wokół samochodu. Ktoś może
    postawić jakiegoś gruchota co zacznie kopcic a spaliny bedą szły
    do środka. Ktoś zapomni o hamulcu ręcznym. Ktoś ukradnie samochód
    i nie zauważy dziecka, albo zbije szybę co by zajumać radio i
    dziecku się też dostanie. Dziecko może się zakrztusić i sam fakt
    bycia skrepowanym w uprzęży w walce o powietrze zdecydowanie mu
    nie pomoże.

    To nie jest tak, że samochód jest jakoś bardziej niebezpieczny od
    mieszkania, co że środowisko jest mniej przewidywalne i nie daje
    się kontrolować, szczególnie jak się poszło robić zakupy.

    --
    Marcin

  • 52. Data: 2018-01-22 09:41:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To nie jest tak, że samochód jest jakoś bardziej niebezpieczny od
    > mieszkania, co że środowisko jest mniej przewidywalne i nie daje
    > się kontrolować, szczególnie jak się poszło robić zakupy.

    To w takim razie zapytam jeszcze raz - gdzie tu spowodowanie śmierci
    przez matkę? Prawie wszytkie przykłady które podałeś dotyczą osób
    trzecich. Co do uduszenia się - bardziej prawdopodobne jest w tym wieku
    w łóżeczku.

    Shrek

  • 53. Data: 2018-01-22 09:54:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To w takim razie zapytam jeszcze raz - gdzie tu spowodowanie
    > śmierci przez matkę? Prawie wszytkie przykłady które podałeś
    > dotyczą osób trzecich. Co do uduszenia się - bardziej
    > prawdopodobne jest w tym wieku w łóżeczku.

    Czy te moje posty nie dotrały, czy nie chce ci sie przez nie
    przebijać? W ogole nie oceniałem matki. Dla mnie nie ma
    wystarczających danych na taką ocenę. Oceniałem sytuację
    pozostawienia dziecka bez opieki i pójścia sobie na zakupy. Co tam
    się tak naprawdę stało na tym etapie nie wiemy.

    --
    Marcin

  • 54. Data: 2018-01-22 09:58:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > pozostawienia dziecka bez opieki i pójścia sobie na zakupy. Co tam
    > się tak naprawdę stało na tym etapie nie wiemy.

    Czyli rozmawiamy na dwa różne tematy.

    Shrek

  • 55. Data: 2018-01-22 10:35:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Po pierwsze, żarówki zapasowe się ze sobą wozi. Po drugie, na ogół da
    > się je kupic, tak, że masz samochód na oku a i nie musi to trwać 10 min.
    > Po trzecie, nie ma żadnego problemu aby wymienić samemu żarówkę z
    > dzieciakiem w środku, trzeba zwyczajnie zerkać co sie tam w środku
    > dzieje. Po czwarte, jeśli zaistniałyby faktycznie jakies ekstra
    > okoliczności, to sądze, że dałoby się z mandatu wybronic, właśnie
    > powołując się na dziecko w samochodzie.

    A skąd wiesz że zakupy oskarżonej matki trwały godzinę i były na tydzień
    a nie trzy minuty bo wpadła tylko po pieluchy których zbrakło?

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2018-01-22 10:39:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Oczywiscie masz rację, ale po prostu samo zostawienie dziecka i pójścia
    > na zakupy wydaje mi się wysoce naganne. Na ile to się przyczyniło do
    > śmierci dzieciaka to juz całkowicie inna bajka a póki nie wiemy co się
    > tam naprawdę stało, nie ma co ntt dywagować.

    My nie możemy domniemywać a prokurator może stawiać zarzuty
    na podstawie swoich domniemywań?
    To może wywalić z roboty za nadgorliwość i ośmieszenie organu prokuratury?

    Pozdrawiam

  • 57. Data: 2018-01-22 10:40:19
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > A skąd wiesz że zakupy oskarżonej matki trwały godzinę i były na tydzień
    > a nie trzy minuty bo wpadła tylko po pieluchy których zbrakło?

    "Zdjęcie ilustracyjne" na stronie www pokazywało wojno stojący
    "większy dom" z małym sklepikiem na parterze i samochodem parkującym
    kilkanaście metrów dalej. Jakoś nie sugerowało wielogodzinnych zakupów
    w wielkim centrum handlowym.

    --
    A. Filip

  • 58. Data: 2018-01-22 11:01:07
    Od: p...@g...com

[...]

    http://www.superstacja.tv/wiadomosc/2018-01-18/zosta
    wila-niemowlaka-w-aucie-i-poszla-na-zakupy-8-miesiec
    zne-dziecko-nie-zyje/

  • 59. Data: 2018-01-22 11:16:23
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-01-21 o 18:10, TomN pisze:
    > Shrek w

    > Zastanawiałem się dlaczego w zeszłym roku miałem Cie w KF -- ale juz wiem --
    > byłeś raczyc wykazac się debilnym wpisem. I właśnie zrobiłeś to samo.

    > Tam 25 cm, rodzic debil, który poszedł do sklepu i nie miał pod nadzorem
    > dziecka jest grożny. Na szczęście sa ludzie, którzy dbaja, by takie sytuacje
    > się jak najrzadziej zdarzały

    Dla mnie groźni to są paranoicy, którzy chcą wszystko kontrolować a jak
    ktos tego nie robi, to jest zły. Pewnie dziecko do skonczenia 18 lat
    będzie prowadzał do szkoły, bo samego nie wypuści przecież, bo musi byc
    pod opieką...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 60. Data: 2018-01-22 11:52:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > ktos tego nie robi, to jest zły. Pewnie dziecko do skonczenia 18 lat
    > będzie prowadzał do szkoły, bo samego nie wypuści przecież, bo musi byc

    Dzięki za głos rozsądku. Bo myślałem, że już wszystkich do reszty powaliło.

    Shrek