  • 11. Data: 2010-06-24 19:24:08
    Temat: Re: Nieudzielenie pomocy medycznej
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c2302eb$0$2582$65785112@news.neostrada.pl Podopieczny
    <e...@w...pl> pisze:

    > Możesz rozszerzyć swój wątek
    Wiem.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2010-06-24 20:57:46
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Podopieczny" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4c221ad9$0$2583

    > Kochani poradźcie co mogę w takiej sytuacji zrobić?

    bulić bulić bulić bulić.............bulić bulić

  • 13. Data: 2010-06-25 13:19:06
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    > nauczyc sie je robic samemu, to naprawde jest bardzo proste, z dozylnymi
    > musialbys pocwiczyc, ale domiesniowe to na luzie

    Są zastrzyki, że musisz być pod opieką medyczną.

  • 14. Data: 2010-06-25 13:39:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości grup

    > Są zastrzyki, że musisz być pod opieką medyczną.

    w tym wypadku raczej o takich nie mowimy

  • 15. Data: 2010-06-25 13:44:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i02bh7$vcj$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > w tym wypadku raczej o takich nie mowimy
    A niby skąd wiesz? Uczysz się na jasnowidza?

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2010-06-25 14:32:16
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 24-06-2010 10:14, Herald pisze:

    > Czyli nie dopełnienia obowiązków dopuścił się lekarz wystawiający receptę
    > na przedmiotowe zastrzyki, ponieważ nie wystawił tych
    > kilku/nastu/dziesięciu zleceń na wykonywanie zastrzyków przez pielęgniarki?
    > Czy ów lekarz nie naraził zdrowia a może i życia pacjenta przez swoje
    > zaniechanie? :))))

    Nie naraził. Pacjent nie wie co z nim zrobił.

    "... Pani pielęgniarka
    spytała o skierowanie, więc wyjaśniłem sytuację, że zastrzyki biorę od
    dnia 4 czerwca i skierowania nie mam przy sobie, ponieważ zostało ono w
    przychodni ?????. "

  • 17. Data: 2010-06-25 21:31:50
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-25 16:32, Agaton pisze:
> [...]
    > spytała o skierowanie, więc wyjaśniłem sytuację, że zastrzyki biorę od
    > dnia 4 czerwca i skierowania nie mam przy sobie, ponieważ zostało ono w

    W której przychodni?
    Zlecenie na wykonanie zastrzyków przynosi się ze sobą za każdym razem.
    Na tej podstawie pielęgniarka w przychodni może zrobić zastrzyk i potem
    na tym zaświadczeniu wpisuje datę zastrzyku, podpisuje się i oddaje Ci
    to zlecenie...i tak za każdym razem.
    Trzeba było iść do jakiejś koleżanki, czy znajomej która umie robić
    zastrzyki.

    --
    animka