  • 1. Data: 2010-06-23 14:37:18
    Temat: Nieudzielenie pomocy medycznej
    Od: "Podopieczny" <e...@w...pl>

    Witam
    W dniu 13 czerwca br. zgłosiłem się na izbę przyjęć Szpitala do gabinetu
    zabiegowego o godz. 8.10 w celu udzielenia mi pomocy medycznej polegającej
    na podaniu zastrzyku, około godz. 8.45 zostałem poproszony do gabinetu
    zabiegowego gdzie podałem niezbędne dane potrzebne Pani pielęgniarce,
    przygotowałem ampułkę z zastrzykiem i w tym momęcie Pani pielęgniarka
    spytała o skierowanie, więc wyjaśniłem sytuację, że zastrzyki biorę od dnia
    4 czerwca i skierowania nie mam przy sobie, ponieważ zostało ono w
    przychodni ?????. Wspomniałem również, że jestem wpisany do rejestry
    pacjentów, ponieważ w dniach 4 - 6 i 12 czerwca przychodziłem za zastrzyki
    do szpitala 2 razy dziennie. Wyjaśnienia moje Pani pielęgniarka jakby nie
    chciała słyszeć i odmówiła podania mi zastrzyku, co uczyniła bardzo
    wyrazistym gestem z uśmiechem na twarzy zamykając rejestr.

    Kochani poradźcie co mogę w takiej sytuacji zrobić?

  • 2. Data: 2010-06-23 14:38:06
    Temat: Re: Nieudzielenie pomocy medycznej
    Od: "Karino" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Podopieczny" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kochani poradźcie co mogę w takiej sytuacji zrobić?

    Przyjąć właściwe stanowisko w trakcie przyszłych, potencjalnych dyskusji o
    biednej, niedofinansowanej służbie zdrowia w tym kraju.
    Można jeszcze dać po ryju (ale to raczej chyba rezerwowane dla ojców z
    których dziecmi tak by postąpiono). Węcej nic.

    Karino

  • 3. Data: 2010-06-23 14:40:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Podopieczny pisze:

    > Kochani poradźcie co mogę w takiej sytuacji zrobić?

    Idź do weterynarza, w sumie dlaczego masz być traktowany gorzej jak
    pies...

    I przestań wierzyć w "darmową powszechną służbę zdrowia".

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-06-23 15:52:18
    Od: regen <r...@o...pl>

    On 23 Cze, 16:37, "Podopieczny" <e...@w...pl> wrote:
    > Pani piel gniarka
    > spyta a o skierowanie, wi c wyja ni em sytuacj , e zastrzyki bior od dnia
    > 4 czerwca i skierowania nie mam przy sobie, poniewa zosta o ono w
    > przychodni ?????. Wspomnia em r wnie , e jestem wpisany do rejestry
    > pacjent w, poniewa w dniach 4 - 6 i 12 czerwca przychodzi em za zastrzyki
    > do szpitala 2 razy dziennie. Wyja nienia moje Pani piel gniarka jakby nie
    > chcia a s ysze i odm wi a podania mi zastrzyku, co uczyni a bardzo
    > wyrazistym gestem z u miechem na twarzy zamykaj c rejestr.
    >
    > Kochani porad cie co mog w takiej sytuacji zrobi ?

    Pielegniarka nie ma prawa leczyc ludzi w Polsce. Proponuje w
    przyszlosci miec ze soba zlecenie na wykonanie zastrzyku. Jesli
    sprawa jest pilna a zlecenie zezarl pies, mozesz poprosic o rozmowe z
    lekarzem. Ten albo wystawi Ci zlecenie, albo skieruje do wlasciwego
    lekarza.
    Pozdrawiam-
    regen

  • 5. Data: 2010-06-23 16:30:30
    Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl>

    Órzytkownik "Liwiusz" napisał:

    > Idź do weterynarza, w sumie dlaczego masz być traktowany
    > gorzej jak pies...
    > I przestań wierzyć w "darmową powszechną służbę zdrowia". Liwiusz

    jaka darmowa, nasza "darmowa" jest chyba najdroższa na śfiecie!:O(

  • 6. Data: 2010-06-23 18:20:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c221ad9$0$2583$65785112@news.neostrada.pl Podopieczny
    <e...@w...pl> pisze:

> [...]
    > zastrzyku, co uczyniła bardzo wyrazistym gestem z uśmiechem na twarzy
    > zamykając rejestr. Kochani poradźcie co mogę w takiej sytuacji zrobić?

    Pielęgniarka postąpiła prawidłowo.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2010-06-24 07:07:29
    Od: "Podopieczny" <e...@w...pl>

    > Pielęgniarka postąpiła prawidłowo.
    >
    > --
    > Jotte

    Możesz rozszerzyć swój wątek

  • 8. Data: 2010-06-24 07:13:45
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Podopieczny napisał:

    > Możesz rozszerzyć swój wątek

    co tutaj rozszerzać?

    pielęgniarka bez zlecenia lekarza nie ma prawa podać żadnego zastrzyku

  • 9. Data: 2010-06-24 08:14:08
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 09:13:45 +0200, cyklista napisał(a):

    > co tutaj rozszerzać?
    >
    > pielęgniarka bez zlecenia lekarza nie ma prawa podać żadnego zastrzyku

    Czyli nie dopełnienia obowiązków dopuścił się lekarz wystawiający receptę
    na przedmiotowe zastrzyki, ponieważ nie wystawił tych
    kilku/nastu/dziesięciu zleceń na wykonywanie zastrzyków przez pielęgniarki?
    Czy ów lekarz nie naraził zdrowia a może i życia pacjenta przez swoje
    zaniechanie? :))))

  • 10. Data: 2010-06-24 08:54:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Podopieczny" <e...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Kochani poradźcie co mogę w takiej sytuacji zrobić?

    nauczyc sie je robic samemu, to naprawde jest bardzo proste, z dozylnymi
    musialbys pocwiczyc, ale domiesniowe to na luzie