  • 81. Data: 2012-11-30 11:03:08
    Temat: Re: Nieuczciwy pozyczkobiorca i straty
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 30 listopada 2012 10:30:17 UTC+1 użytkownik Gotfryd Smolik news
    napisał:
    > FORMALNIE ograniczenie (bodaj 5%) jest AFAIR tylko przy kredytach
    >
    > konsumenckich "umiarkowaniekwotowych" (do 80 kzďż˝ czy jakoďż˝ tak).

    Dokładnie 255 550zł

  • 82. Data: 2012-11-30 18:08:57
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 11/28/2012 04:22 PM, Liwiusz wrote:

    > Brak zysków to jeszcze nie straty.

    Wyjatkiem sa rzecz jasna firmy fonograficzne i wytwornie filmowe.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://blog.wpkg.org

  • 83. Data: 2012-11-30 18:20:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-11-30 18:08, Użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

    > Wyjatkiem sa rzecz jasna firmy fonograficzne i wytwornie filmowe.

    Oraz producenci oprogramowania komputerowego.

    Pozdrawiam

  • 84. Data: 2012-11-30 22:16:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Nov 2012, Kris wrote:

    > Dokładnie 255 550zł

    Zacząłem szukać jak to wygląda, i wyszło że miałem przestarzałe dane
    w cache :( i obie ("moje") wartości są błędne (przestarzałe).
    Faktycznie, limit podniesiony do 255 550, ale równocześnie zniesiono
    limit 5% dla prowizji.
    Jakby kto potrzebował to opisy:
    http://serwisy.gazetaprawna.pl/finanse-osobiste/arty
    kuly/575609,wchodzi_w_zycie_ustawa_o_kredycie_konsum
    enckim_zmienia_sie_zasady_oplat_i_prowizji.html
    http://kredyty.wieszjak.pl/kredyt-konsumencki/301397
    ,Czy-mozna-zaciagajac-kredyt-konsumencki-i-skredytow
    ac-prowizje.html

    pzdr, Gotfryd

  • 85. Data: 2012-11-30 22:56:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > równocześnie zniesiono
    > limit 5% dla prowizji.

    I dlatego jeden z banków ma teraz kredyt na 0% odsetek i 9% prowizji :)

    --
    Liwiusz

  • 86. Data: 2012-12-01 17:10:00
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 30 Nov 2012 10:30:17 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > FORMALNIE ograniczenie (bodaj 5%) jest AFAIR tylko przy kredytach
    > konsumenckich "umiarkowaniekwotowych" (do 80 kzł czy jakoś tak).

    A przypadkiem niedawno tego nie znieśli?

    Limit kwotowy dla konsumenckich na pewno się mocno podniósł.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 87. Data: 2012-12-01 23:24:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Nov 2012, Liwiusz wrote:

    > I dlatego jeden z banków ma teraz kredyt na 0% odsetek i 9% prowizji :)

    Jak krótkoterminowy to lepiej nie liczyć RRSO :)
    Ale podobno taktyka "lepiej nie wiedzieć" dotyczy różnych produktów,
    żywnościowych nie wyłączając, więc... ;)

    pzdr, Gotfryd