  • 51. Data: 2012-11-28 13:04:37
    Temat: Re: Nieuczciwy pozyczkobiorca i straty
    Od: w...@o...pl

    > ty sie prosisz o prota droge do pierdla.
    >
    > te 7 tys to z jakiego tytulu?

    Tak obiecal oddac, pozyczajac.

  • 52. Data: 2012-11-28 13:05:25
    Od: w...@o...pl

    > Ty lepiej uważaj, żeby się tobą fiskus i CBŚ nie zainteresowały, bo te
    >
    > twoje biznesy zaczynają mi coraz bardziej śmierdzieć.

    Spokojnie, mam paszport polsatu.

  • 53. Data: 2012-11-28 13:05:57
    Od: w...@o...pl

    > Twój problem, że pożyczasz na gębę pieniądze wiedząc, że będą Ci potrzebne.
    >
    > Czy poinformowałeś chociaż klienta, że te pieniądze musisz mieć na ten i ten dzień
    bo jak nie to Ci interes nie wypali? Jeśli tak i jesteś w stanie to udowodnić to
    szanse pewnie większe.

    > Chociaż i tak dla 7 tys. ryzykować kontrakt na 90tys.. Ktoś jest niepoważny.

    Tak, zostal poinformowany.

  • 54. Data: 2012-11-28 13:19:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.11.2012 13:05, w...@o...pl pisze:

    > Spokojnie, mam paszport polsatu.

    Immunitetu to nie daje.

    I nie odpowiedziałeś na pytanie: co to za biznes, że możesz wykazać
    gwarancję uzyskania owego hipotetycznego zysku.

  • 55. Data: 2012-11-28 14:11:00
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-11-28 13:04, w...@o...pl pisze:

    > Tak obiecal oddac, pozyczajac.

    A ty naiwny uwierzyłeś, heheheh. Mi też wróżka obiecała, że zostanę
    milionerem.:-)

    Jingiel

  • 56. Data: 2012-11-28 14:36:26
    Od: w...@o...pl

    W dniu środa, 28 listopada 2012 14:11:00 UTC+1 użytkownik Jingiel napisał:

    > A ty naiwny uwierzyłeś, heheheh. Mi też wróżka obiecała, że zostanę
    >
    > milionerem.:-)

    To nie byl calkowicie nieznajomy, tylko osoba ktora wydawaloby sie jest powazna ale
    jak widac czlowiek uczy sie caly zycie.

  • 57. Data: 2012-11-28 14:37:16
    Od: w...@o...pl

    > I nie odpowiedziałeś na pytanie: co to za biznes, że możesz wykazać
    >
    > gwarancję uzyskania owego hipotetycznego zysku.

    Podpisany kontrakt na projekt teleinformatyczny ze stalym klientem. Brak srodkow na
    jego realizacje spowodowal moje straty.

    Pozdr

  • 58. Data: 2012-11-28 14:50:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.11.2012 14:37, w...@o...pl pisze:

    > Podpisany kontrakt na projekt teleinformatyczny ze stalym klientem.
    > Brak srodkow na jego realizacje spowodowal moje straty.

    A jaką masz gwarancję, że ów stały klient by nagle nie
    zmarł/splajtował/zwiał, hmm? Albo np. tobie nie przytrafiło by się coś
    losowego (wypadek/choroba/kradzież) co by spowodowało nie tylko brak
    zarobku ale jeszcze kary umowne?

    Co więcej, stały i wiarygodny klient raczej nie miałby wielu zastrzeżeń
    względem 20-procentowej zaliczki na zakup materiałów dla stałego i
    solidnego wykonawcy.

    Innymi słowy - pieniaczysz a wręcz nawet coś potężnie kombinujesz. Ja
    nie miałbym zaufania do osoby pożyczającej komuś pieniądze na tak
    drastycznie lichwiarskich warunkach.

  • 59. Data: 2012-11-28 15:08:42
    Od: w...@o...pl

    W dniu środa, 28 listopada 2012 14:50:19 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    >
    > zmarł/splajtował/zwiał, hmm? Albo np. tobie nie przytrafiło by się coś
    >
    > losowego (wypadek/choroba/kradzież) co by spowodowało nie tylko brak

    Nigdy nie ma takiej gwarancji.

    > Co więcej, stały i wiarygodny klient raczej nie miałby wielu zastrzeżeń
    >
    > względem 20-procentowej zaliczki na zakup materiałów dla stałego i
    >
    > solidnego wykonawcy.

    Niesteyty zagraniczny duzy klient nie daje zaliczek.

    > Innymi słowy - pieniaczysz a wręcz nawet coś potężnie kombinujesz. Ja
    >
    > nie miałbym zaufania do osoby pożyczającej komuś pieniądze na tak
    >
    > drastycznie lichwiarskich warunkach.

    Ale to nie byly moje warunki, sam pozyczajacy tak proponowal, w co watpilem a nawet
    nie wymagalem. A ze okazal sie oszustem, coz...

    O jakim zaufaniu mowisz?

  • 60. Data: 2012-11-28 15:18:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.11.2012 15:08, w...@o...pl pisze:

    > Nigdy nie ma takiej gwarancji.

    Czyli nie ma także straty.

    [ciach]

    > Ale to nie byly moje warunki, sam pozyczajacy tak proponowal, w co watpilem
    > a nawet nie wymagalem. A ze okazal sie oszustem, coz...

    To ty w ogóle ciesz się, jak choć trochę tych pieniędzy z powrotem
    zobaczysz.

    > O jakim zaufaniu mowisz?

    Wszelkim.

    No, ale jeśli piszesz prawdę, toś po prostu naiwny frajer, co się skusił
    na "łatwy grosz".