  • 41. Data: 2010-08-30 22:38:39
    Temat: Re: Nieuczciwy kurier
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-30 10:34, NieJorgnijSie pisze:

    > 2) Z praktyki wiem, że niemożliwe jest by kurier pozostawił przesyłkę o
    > takiej wartości nie otrzymując za nią zapłaty. Wykorzystując wiek mojej mamy
    > nie dał jej żadnego pokwitowania na zapłaconą kasę. Na kim ciąży w tym
    > wypadku udowodnienie, że pieniądze zostały lub niezostały zapłacone? Gość
    > nie miał prawa (info z centrali firmy) zostawić paczki gdyby kasy nie
    > dostał.

    Kurier zawsze najpierw bierze pieniądze, podstawia dokument do
    podpisania i dopiero paczkę wydaje.
    Postrasz go policją i złóz na niego skargę u jego pracodawcy.

    --
    animka

  • 42. Data: 2010-08-30 22:42:40
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-30 14:29, NieJorgnijSie pisze:
> [...]
    > do mnie i bezszczelnie twierdzi że jestem oszustem. Dałem mu czas na
    > przemyślenie sprawy (o dowodach niewspominając ani słowem) - albo odpuścisz
    > albo nie. No to przyjechał mi pod dom i się dobijał nadal twierdząc że wiszę
    > mu kasę. Chwasty należy wyrywać, ten kurier, mimo że dostał szanse brnie w
    > gówno po uszy. Jego problem. Mnie zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa
    > nic nie kosztuje. Do sądu pojadę. Stracę trochę czasu, mama trochę nerwów.
    > Napiszcie proszę jakie tu przestępstwo wchodzi w grę i czym jest zagrożone.

    Ten kurier jeszcze powinien być ukarany, że to nie Tobie wydał paczkę.

    --
    animka

  • 43. Data: 2010-08-30 22:48:25
    Od: "NieJorgnijSie" <t...@u...com>

    Odpowiedź na moje oficjalne pismo (email) na skrzynkę pocztową GLS.

    Witam,

    chciłabym przeprosić Pana oraz pańską mamę za zamieszanie oraz za całą tą
    niezręczną sytauacje. Pieniądze odnalazły się i już zostały wpłacone do
    naszej kasy.

    Mam nadzieję że przez tą niemiłą sprawę nie straci Pan zaufania do naszej
    firmy i nadal będzie Pan korzystał z usług naszej firmy. Dołożymy wszelkich
    starań aby nigdy więcej taka sytuacja nie powtórzyła się.

    Pozdrawiam / Kind regards,

    Imię nazwisko

    General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.
    ul. Ciupagi 1
    03-016 Warszawa
    Poland / Polska

    T: +48 (0) 22 587 00 00
    F: +48 (0) 22 587 00 30

    E: spedycja. i dalsza część email

    _________

    Jak widać miałem rację. Koleś leciał w ch... aż ostro. Dostał czas na
    zastanowienie się czy warto, nie wykorzystał okazji. Do GLSu zdania nie
    zmienię. Ale tego jebanego chwasta (sorry za wyrażenie) wyrwę.

  • 44. Data: 2010-08-31 06:12:50
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    *NieJorgnijSie* napisał(-a):

> [...]
    > firmy i nadal będzie Pan korzystał z usług naszej firmy. Dołożymy
    > wszelkich starań aby nigdy więcej taka sytuacja nie powtórzyła się.

    Odpisz, że to nie Ty obdarzyłeś ich zaufaniem nadając przesyłkę, a w
    przyszłości nie dasz możliwości zaistnienia podobnej sytuacji ;) A
    chwasta rwiiiiijjj

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 45. Data: 2010-08-31 06:15:57
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    NieJorgnijSie wrote:

> [...]
    > na zastanowienie się czy warto, nie wykorzystał okazji. Do GLSu
    > zdania nie zmienię. Ale tego jebanego chwasta (sorry za wyrażenie)

    Wiesz, jedno z dwojga:
    1. albo koleś jest zakręcony i np. w pierwszym momencie twoja mama
    rzeczywiści zasugerowała takie rozwiązanie, z tym poniedziałkiem, a
    potem zmieniła zdanie - i po prostu zapomniał że jednak zapłacone a
    pieniadze upchnął gdzieś i znalazł.
    2. zwykły kanciarz

    --
    Pozdro
    Massai

  • 46. Data: 2010-08-31 07:12:51
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pawelj" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No ale o tym to nic w tym wątku nie ma. Skąd więc przypuszczenie że
    > pieniądze nie wpłynęły?

    Jeśli wpłyneły to tym bardziej nie ma problemu.

  • 47. Data: 2010-08-31 07:36:18
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    > Nic nie jest pewne, nawet to, czy ta rzeczywistość na prawdę istnieje.
    >
    > Nie brnij zatem w teorie - sąd będzie kierować się doświadczeniem
    > życiowym i zasadami obowiązującymi kurierów - mają zainkasować przed
    > wydaniem i kropka.
    Nie brnę w teorię, podałem jedynie to czego doświadczyłem.
    Nie bronię też kuriera.

    Zauważam tylko, że oparcie pozwu/obrony/whatever na samym założeniu
    zostawił pakę=zabrał kasę
    jest błędne.

    Poszkodowany powinien sprawę zgłosić na policję ale nie powinien się tak
    pienić z tym argumentem.

    :-)

    mp.

  • 48. Data: 2010-08-31 08:18:24
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Michał Pysz" <p...@w...pl> napisał

    > Zauważam tylko, że oparcie pozwu/obrony/whatever na samym założeniu
    > zostawił pakę=zabrał kasę jest błędne.

    Nie jest błędne. To tylko Tobie się tak wydaje.

    > Poszkodowany powinien sprawę zgłosić na policję ale nie powinien się tak
    > pienić z tym argumentem.

    Pracujesz może na policji i wiesz, że takich od razu spuszczają po
    brzytwie?
    Bo strasznie upierdliwy jesteś w tej jednej drobnej kwestii ;-)

    K.

  • 49. Data: 2010-08-31 08:38:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.08.2010 09:36, Michał Pysz pisze:

    > Nie brnę w teorię, podałem jedynie to czego doświadczyłem.
    > Nie bronię też kuriera.

    Nadal nie rozumiesz.

    > Zauważam tylko, że oparcie pozwu/obrony/whatever na samym założeniu
    > zostawił pakę=zabrał kasę jest błędne.

    Mylisz się.

  • 50. Data: 2010-08-31 08:57:27
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-31 10:38, Andrzej Lawa pisze:

    > Mylisz się.

    Nie myli się.

    --
    spp