  • 11. Data: 2006-11-08 15:38:37
    Temat: Re: [OT] Nieuczciwy i mściwy Sprzedający z ALLEGRO
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "Andrzej Orłowski-Skoczyk"
    <a...@i...edu-

    > Nie wstawiaj spacji przed znakami przestankowymi, między tekstem a
    > otaczającymi go nawiasami i w innych niewłaściwych miejscach. Nie dość, że
    > niepoprawnie, to źle się to czyta.

    Dobrze zgadzam sie.A mozecie ustosunkowac sie do problemu ?:))

    Jacek

  • 12. Data: 2006-11-08 15:41:47
    Temat: Re: Nieuczciwy i mściwy Sprzedający z ALLEGRO
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Sam niestety wpadłes ... odesłałes zwykłą przesyłką i teraz juz nic nie
    > udowodnisz. Ani krawatów ani pieniedzy, ani jakiegokolwiek innego dowodu.

    I do tego calego balaganu dowody w postaci kopii postow na serwerach googla
    :)) Ktos moze miec calkiem drogie krawaty a jakis dom dziecka wsparcie za
    glupote.

    Jaca

  • 13. Data: 2006-11-08 15:41:57
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "mancy" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Proszę o poradę jak zaklasyfikować takie zachowanie i czy wszczynać jakieś
    > dalsze postepowanie

    Radziłbym następujące postępowanie:
    odejdź od kompa i walnij baranka w ścianę przeciwległą do monitora;)) Byc
    może pomoże. (ale mi się rymło;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 14. Data: 2006-11-08 16:07:15
    Od: Andrzej Orłowski-Skoczyk <a...@i...edu-youknowwhat.pl>

    08 lis 06 (środa), 17:07 (GMT +1), pl.soc.prawo
    ===Tomy=== napisał:

    > Udostepniłeś prywatną korespondencję do publicznego wglądu - chłopie jak
    > Ci
    > nie wytoczą procesu to będziesz miał powód do radości.

    A to niby z jakiej racji? Jego korespondencja? Jego? Więc w czym problem?
    --
    Andrzej Orłowski-Skoczyk

  • 15. Data: 2006-11-08 16:07:25
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

> [...]

    Udostepniłeś prywatną korespondencję do publicznego wglądu - chłopie jak Ci
    nie wytoczą procesu to będziesz miał powód do radości.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 16. Data: 2006-11-08 16:10:08
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > nom, z jego wywodów wynika, ze go producenty oszukał. Dlatego piszę, ze
    > trzeba by udowodnić, że wysłał. Ale jak zauważyłeś - nie ma dowodu
    nadania -
    > takiego debilizmu jako żyję nie widziałam - o co on zacz pyskuje?
    >
    > Ale swoją droga producent też nie lepszy - wart Pac...

    Heh , pomylka rzecz ludzka.Producent wyrazil chec odbioru towaru uznanego za
    niepelnowartosciowy.
    I na tym jakby konczy sie jego odpowiedzialnosc i cala sprawa.Fakt ze ktos
    to odeslal listem zwyklym pozostawiam bez zadnego komentarza.A za tresci
    publikowane przez ta osobe juz w tej chwili bez zadnych mozliwosci podpory
    prawnej (krawat,dowod nadania zwrotu) zrobilbym sobie z takiego "pieniacza"
    jakis dowcip administracyjny.Zgodnie z zasada "placa mi za myslenie,ja place
    za jego brak"

    Pozdrawiam Jacek

  • 17. Data: 2006-11-08 16:24:46
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    mancy napisał(a):
    > Niestety doświadczyłem przykrego starcia z jednym z nieuczciwych i

    Wiesz, ja kiedys wyslalem kupujacemu (allegro) towar zwyklym listem.
    Kupujacy twierdzil, ze nie otrzymal.
    I co zrobilem?
    Grzecznie go przeprosilem za klopot, i wyslalem drugi egzemplarz.

    MarcinJM
    _________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 18. Data: 2006-11-08 16:35:37
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Orłowski-Skoczyk"
    <a...@i...edu-youknowwhat
    .pl> napisał w
    wiadomości news:op.tipgedg8g9gkh2@arabkadarab...

    > A to niby z jakiej racji? Jego korespondencja? Jego? Więc w czym problem?

    Tym bardziej, że nie ma przymusowego leczenia chorych psychicznie;))
    No bo lekarz psychiatra po przeczytaniu całości miałby robotę;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 19. Data: 2006-11-08 17:10:57
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    Zapomniales o tym linku

    http://allegro.pl/show_user.php?search=Mancy

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 20. Data: 2006-11-08 17:15:42
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości
    > Zapomniales o tym linku
    >
    > http://allegro.pl/show_user.php?search=Mancy

    Wychodzi na to, że wątkotwórca to oszust. Pewnie dlatego milczy.
    --
    Pzdr
    Leszek