eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuczciwy fachowiec - pomocy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2003-07-27 17:38:43
    Temat: Nieuczciwy fachowiec - pomocy
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@N...gazeta.pl>

    Pewna firma zamontowała u mnie nowe rynny na miejsce starych. Po kilku
    tygodniach w wyniku dużego wiatru rynny odczepiły się, spadły na ziemię i
    połamały się. Okazało się, że na szerokich hakach zostały zamonotwane wąskie
    rynny. Wielokrotnie już dzwoniłem do firmy, która to wykonywała, byłem tam
    też z prośbą o naprawienie usterki powstałej w wyniku nieprawidłowego
    montażu. Moje prośby okazały się bezskuteczne.
    Proszę o pomoc, co mam zrobić, aby firma wreszcie przyjechała naprawić
    usterkę. Myślę, że dobrym sposobem będzie złożenie reklamacji. Proszę o
    podanie przykładowej treści. Wiem, że można zamieścić klauzulę w stylu 'brak
    odpowiedzi na reklamację w terminie X dni, uznam za zgodę na zwrot kosztów
    poniesionych przeze mnie w fakturze". Przepraszam za potoczny język :)

    Dzięki z góry .
    Bartek

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2003-07-28 05:08:43
    Temat: Re: Nieuczciwy fachowiec - pomocy
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bg12n3$eds$1@inews.gazeta.pl>, Bartek Sawicki wrote:
    > Pewna firma zamontowała u mnie nowe rynny na miejsce starych. Po kilku
    > tygodniach w wyniku dużego wiatru rynny odczepiły się, spadły na ziemię i
    > połamały się. Okazało się, że na szerokich hakach zostały zamonotwane wąskie
    > rynny. Wielokrotnie już dzwoniłem do firmy, która to wykonywała, byłem tam
    > też z prośbą o naprawienie usterki powstałej w wyniku nieprawidłowego
    > montażu. Moje prośby okazały się bezskuteczne.
    > Proszę o pomoc, co mam zrobić, aby firma wreszcie przyjechała naprawić
    > usterkę. Myślę, że dobrym sposobem będzie złożenie reklamacji. Proszę o
    > podanie przykładowej treści. Wiem, że można zamieścić klauzulę w stylu 'brak

    Dnia tego i tego zamówiłem w Państwa firmie usługę polegającą na tym a na
    tym. Ze względu na wadliwość wykonania wynikającą z X,Y i Z nastąpiło M,N
    i O. W związku z powyższym wzywam Państwa firmę do usunięcia usterek i ich
    skutków w terminie takim a takim. Nie wywiązanie się przez Państwa firmę z
    podjętych zobowiązań będzie skutkowało dochodzeniem roszczeń na drodze
    sądowej. Podstawa prawna: Art. 471. Kodeksu Cywilnego.

    > odpowiedzi na reklamację w terminie X dni, uznam za zgodę na zwrot kosztów
    > poniesionych przeze mnie w fakturze". Przepraszam za potoczny język :)

    Se możesz sobie uznać :) Nie rodzi to żadnych skutków prawnych.

    --
    Marcin


  • 3. Data: 2003-07-28 09:17:50
    Temat: Re: Nieuczciwy fachowiec - pomocy
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Bartek Sawicki" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bg12n3$eds$1@inews.gazeta.pl...
    > Pewna firma zamontowała u mnie nowe rynny na miejsce starych. Po kilku
    > tygodniach w wyniku dużego wiatru rynny odczepiły się, spadły na ziemię i
    > połamały się. Okazało się, że na szerokich hakach zostały zamonotwane
    wąskie
    > rynny. Wielokrotnie już dzwoniłem do firmy, która to wykonywała, byłem tam
    > też z prośbą o naprawienie usterki powstałej w wyniku nieprawidłowego
    > montażu. Moje prośby okazały się bezskuteczne.
    > Proszę o pomoc, co mam zrobić, aby firma wreszcie przyjechała naprawić
    > usterkę. Myślę, że dobrym sposobem będzie złożenie reklamacji. Proszę o
    > podanie przykładowej treści. Wiem, że można zamieścić klauzulę w stylu
    'brak
    > odpowiedzi na reklamację w terminie X dni, uznam za zgodę na zwrot kosztów
    > poniesionych przeze mnie w fakturze". Przepraszam za potoczny język :)


    wszystko zgłaszaj na piśmie za potwierdzeniem odbioru


    --
    pozdrawiam
    plusz

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1