  • 1. Data: 2006-07-30 13:13:32
    Temat: Nietypowe Pytanie - Ile Kosztuje Gwarancja?!
    Od: "KK" <k...@...com>

    Witam

    Mam dosc nietypowe pytanie
    Zakupilem na allegro laptopa - mialbyc nowka sztuka z gwarancja itd. itp.
    Cena zakupu: 2400zl

    Laptop przyszedl - rzeczywscie - nowka sztuka, caly komplet - zero zastrzezen
    Ale brak bylo dowodu zakupu (ktory de facto jest gwarancja w przypadku tego
    producenta)
    Sprawa ciagnie sie juz troche czasu (podobno faktura zostala do mnie wyslana,
    ale juz dawno powinna przyjsc, potwierdzenia nadania listu tez nie otrzymalem -
    ogolnie kontakt bardzo slaby - w dodaku jeszcze to byla aukcja grzecznosciowa)

    Umowilem sie ze daje czlowiekowi termin zerowy na zalatwienia sprawy na tak /
    lub nie do tej srody
    Przypuszczam ze nic sie nie zmieni - czyli zostanie mi laptop bez gwarancji

    Jak minie sroda - bede chcial sprawe zalatwic polubownie (bo nastepny krok to
    juz zgloszenie oszustwa, policja, POK na Allegro - ale tego wszystkiego
    chcialbym uniknac) - czyli bede domagal sie rekomnestaty finansowej...

    i teraz moje pytanie - ile mam sie domagac za brak gwarancji - 10% 15% 20%
    ???

    z gory dzieki za wszelkie rady i wskazowki w zalatwieniu tej sprawy

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2006-07-30 13:19:23
    Temat: Re: Nietypowe Pytanie - Ile Kosztuje Gwarancja?!
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 30.07.2006 KK <k...@...com> napisał/a:
    > Mam dosc nietypowe pytanie
    > Zakupilem na allegro laptopa - mialbyc nowka sztuka z gwarancja itd. itp.
    > Cena zakupu: 2400zl

    Od kogo go kupiłeś? Przedsiębiorcy czy osoby prwyatnej? A ty jesteś kto,
    konmsument czy był to zakup firmowy?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2006-07-30 13:46:53
    Od: "KK" <k...@...com>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > Od kogo go kupiłeś? Przedsiębiorcy czy osoby prwyatnej? A ty jesteś kto,
    > konmsument czy był to zakup firmowy?

    osoba prywatna od osoby prywatniej

    Pozdrawiam!

  • 4. Data: 2006-07-30 18:06:33
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KK" <k...@...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    > wiadomości news:r7oup3-bg.ln1@ziutka.router...
    >
    > osoba prywatna od osoby prywatniej

    PCC wypełniłes i podatek zapłaciłes?
    w ciagu 7 dni od transakcji??

  • 5. Data: 2006-07-30 18:44:14
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > PCC wypełniłes i podatek zapłaciłes?
    > w ciagu 7 dni od transakcji??

    A skad jestes taki pewny, ze zobowiazanie podatkowe powstalo?
    A nawet jesli, to co ma do rzeczy, ze nie zaplacil podatku?

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 6. Data: 2006-07-30 19:30:12
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > A skad jestes taki pewny, ze zobowiazanie podatkowe powstalo?
    > A nawet jesli, to co ma do rzeczy, ze nie zaplacil podatku?

    OK, nie zauwazylem wartosci przedmiotu sporu;-) Ale pytanie o skutki
    niezaplacenia podatku dla mozliwosci dochodzenia roszczen pozostaje

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 7. Data: 2006-07-30 21:41:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 30.07.2006 KK <k...@...com> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > osoba prywatna od osoby prywatniej

    No to, o ile nie wyłączono tego w umowie sprzedaży, obowiązuje roczna
    rękojmia, która z dużym prawdopodobieństwem będzie lepsza od oferowanej
    gwarancji. Słowem, nie ma się czego domagać.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2006-07-30 23:15:21
    Od: "\"konservatywny kudlatek \"" <chuj wiadomo."komu"@wiadomo.gdzie>

    proponuję zgłoszenie do Izby Skarbowej o niewystawieniu faktury. jak
    postraszyłem cwela, to za moment mu się przypomniało co to faktura, bo
    wcześniej wysyłał odręcznie napisane oświadczenie o przyjęciu gotówki, jak
    prosiłem o fakturę. prowadził działalność gospodarczą i deklarował
    wystawienie faktury