  • 1. Data: 2007-06-02 14:57:45
    Temat: Niespodziewany spadek
    Od: "Ryszard" <r...@b...adresu.pl>

    Sześc lat temu zmarł mój ojciec z kórym nie utrzymywałam kontaktu.Ojciec był
    powtórnie żonaty, mieszkał we Wrocławiu ja w Krakowie.Po jego śmierci nie
    złożyłam oświadczenia o odrzuceniu spadku albo o jego przyjęciu z
    dobrodziejstwem inwentarza.
    Teraz otrzymałam pismo z Wrocławskiego sądu,że jest sprawa spadkowa z
    wniosku drugiej żony mojego ojca.Mam w ciągu 7 dni odpowiedzieć na pytania:
    Czy ojciec zostawił testament,czy jestem jego jedynym dzieckiem, czy
    złożyłam odpowiednie oświadczenie w ciągu 6-ciu miesięcy od chwili śmierci
    ojca.W piśmie jest napisane że stawiennictwo w sądzie nie jest
    obowiązkowe.Czy jest możliwe abym dowiedziała się o co chodzi.Kontakt z
    drugą żoną ojca wykluczony.Proszę poradzcie co robić bo jestem trochę tym
    przerażona.Jakie mogą mnie czekać niespodzianki.

  • 2. Data: 2007-06-02 15:53:48
    Temat: Re: Niespodziewany spadek
    Od: "Ryszard" <r...@b...adresu.pl>

    Przepraszam, pisałam z nie swojego komputera.Ola

  • 3. Data: 2007-06-02 16:01:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ryszard pisze:

    > Przepraszam, pisałam z nie swojego komputera.Ola

    Nadal jesteś Ryszard ;)

    Powinnaś dostać z sądu wniosek żony ojca o stwierdzenie nabycia spadku.
    Tam jest napisane "o co chodzi". Przeczytaj to pismo.

    Skoro terminy już minęły, to i tak nic nie możesz zrobić, więc odpisz do
    sądu i podaj prawdę: czy był testament, czy jesteś jego jedynym
    dzieckiem, no i napisz że nie złożyłaś żądnego oświadczenia.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com