  • 41. Data: 2010-02-04 14:27:27
    Temat: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Od: Vena210 <b...@g...com>

    To jest tylko skan z programu PayPal jakim wysyłamy paczki. Pełna
    dokumentacja znajduje się na poczcie?
    Coś się nie podoba?
    Swoją drogą dziwne, że ze statusem Super Sprzedawcy jaki mam na
    Allegro oszukuję sobie ludzi ot tak i mam tak duży stosunek
    negatywnych komentarzy do pozytywnych że aż strach u mnie kupować.
    Tylu niezadowolonych Klientów, tyle oszustw, naciągania, wyłudzania i
    itp.

    Pan Zbigniew czuje się w siódmym niebie mogąc wyładować swoją
    frustarcję, gdyż nawet serwis Allegro po otrzymaniu ode mnie dowodu
    nadania, dał sobie spokój z Panem - czy nie daje to czegoś do
    myślenia?

    Przykro mi, trzeba było kupować przedmiot z lokalizacją w Polsce a nie
    w Wielkiej Brytanii, zresztą tutaj Panu to lepiej wyjaśnili:
    http://www.allegro.pl/phorum/read.php?f=298&t=100345
    6&i=1003456

  • 42. Data: 2010-02-04 14:34:26
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Thu, 04 Feb 2010 06:27:27 -0800, Vena210 napisał(a):

    > To jest tylko skan z programu PayPal jakim wysyłamy paczki. Pełna
    > dokumentacja znajduje się na poczcie? Coś się nie podoba?
    /..../
    Trzeba na przyszłość dać wielki przycisk "dla idiotów" i tam nawypisywać
    o poczcie, że to, że sio. Taka rada na przyszłość, szablon zmienić,

    "Standardowy" termin przesyłki nic nie gwarantuje. Po jakimś czasie
    przesyłka doszła wiec czemu wróciła?
    --
    Smok Eustachy
    http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy

  • 43. Data: 2010-02-04 14:51:59
    Od: "Zbigniew" <g...@c...onet.pl>

    > To jest tylko skan z programu PayPal jakim wysyłamy paczki.

    Widzimy publiczne przyznanie, że na moją prośbę o wysłanie dowodu nadania, oraz
    zdjęcia/skanu przesyłki ponoć "otrzymanej z powrotem" - dostałem dosłownie "byle
    co".

    Taka jest właśnie charakterystyczna dla tej Pani "obsługa klienta".

    > Pełna dokumentacja znajduje się na poczcie?

    MNIE Pani pyta, gdzie się ta dokumentacja się znajduje? Ja nie wiem. Skąd mam
    wiedzieć?

    > Coś się nie podoba?

    Wiele rzeczy - a co konkretnie, to już wyjaśniłem.

> [...]
    > negatywnych komentarzy do pozytywnych że aż strach u mnie kupować.
    > Tylu niezadowolonych Klientów, tyle oszustw, naciągania, wyłudzania i

    No cóż: jak to u Pani działa, to już zostało wyjaśnione - niezadowolony klient
    ma do wyboru: "albo powstrzyma się z wystawieniem negatywa (bądź złoży wniosek o
    usunięcie już wystawionego) - albo będzie miał naliczone `opłaty za składowanie'
    ". Proste i skuteczne.

    Zresztą: w innym mailu pochwaliła się Pani, że "wielu już próbowało sądownie".
    Daje to 2 kolejne informacje:

    - wielu Pani byłych klientów było BARDZO niezadowolonych, skoro sprawy otarły
    się wręcz o sąd
    - ...a zapewne jeszcze więcej niezadowolonych "z rezygnacją opuściło ręce". Bo
    tak to właśnie najczęściej wygląda w praktyce.

    Taki jest najwyraźniej sekret tej faktycznie stosunkowo niedużej liczby "negatywów".

> [...]
    > frustarcję, gdyż nawet serwis Allegro po otrzymaniu ode mnie dowodu
    > nadania, dał sobie spokój z Panem - czy nie daje to czegoś do

    Zwracam uwagę na dość charakterystyczną próbkę "stylu" tej pani.

    > Przykro mi, trzeba było kupować przedmiot z lokalizacją w Polsce a nie
    > w Wielkiej Brytanii, zresztą tutaj Panu to lepiej wyjaśnili:

    Mi też jest przykro, że tak się dałem wrobić - wyłącznie dzięki nieprecyzyjnemi
    opisowi aukcji. Może mi Pani wierzyć, że naprawdę jest mi bardzo przykro
    utrzymywać kontakty z takimi "handlowcami".

  • 44. Data: 2010-02-04 15:12:43
    Od: Vena210 <b...@g...com>

    Jeżeli się Panu nie podoba tyle rzeczy, zamiast tracić czas na
    ujawnianie poufnych danych w miejcu publicznym (co zresztą zgłosiłam
    już i sprawa niedługo zostanie wszczęta), należało by raczej iść do
    Sądu, na Policję, do Rzecznika Praw Konsumenckich itp, wszędzie gdzie
    mogą Panu pomóc prawnie - bo tu nie mogą.

    Na moją propozycję zwrotu wszystkich poniesionych kosztów odmówił Pan
    - tak więc pozostaje mi czekać tylko na opłacenie kosztów ponownej
    wysyłki do Pana. Saldo aktualnie to 20.25PLN i wzrasta o 5.50PLN
    każdego następnego dnia. Należy je doliczyć do kwoty 45 zł opłaty
    pocztowej lub 90 zł opłaty za kuriera jeżeli nie chce Pan ponownej
    wysyłki pocztą.

    Dalsza dyskusja nie ma sensu, nie chcę się zniżać do Pańskiego
    poziomu.
    Informuje Pan cały świat o swoim problemie a od stycznia nie było
    czasu na zgłoszenie sprawy odpowiednim organom? Czyżby coś Pana
    powstrzymywało? Mnie nic nie powstrzymało i sprawę o ujawnienie moich
    danych osobowych oraz treści prywatnej korespondencji email(i nie mam
    na myśli tutaj danych firmy, do której ma Pan takie pretensje - ja nie
    jestem firmą, jestem osobą, człowiekiem, istotą ludzką, rozumną, itd)
    zgłosiłam dzisiaj na moim Komisariacie Policji. Sprawa zostanie
    przekazana do Organu odpowiedniemu Pańskiemu miejscu zamieszkania.

    Co więcej, zgłosiłam także próbę wyłudzenia pieniędzy, gdyż taka
    sytuacja miała miejsce w chwili, gdy żądał Pan ode mnie zwrotu za
    przedmiot przed otrzymaniem potwierdzenia, że przedmiot faktycznie
    zaginął. Takich, który stosuja te metody naciągania jest wielu, skąd
    mogłam wiedzieć, że Pan nie należy do nich? Wiedziałabym to dopiero po
    otrzymaniu dowodu z poczty. Zamiast tego otrzymałam zwrot telewizora -
    nieodebranego. Może też moją wina jest, że listonosz nie dostarczył go
    do Pańskiego domu, albo nie zostawił awiza? A może sama miałam
    przylecieć i dostarczyć go osobiście?

    Po 15 lutego wyślę Panu zdjęcia telewizora (wtedy będę po urlopie
    spowrotem w sklepie), ciekawa jestem co wtedy Pan powie? Do tego czasu
    radziłabym powstrzymać się od komentarzy, gdyż wszystko co Pan
    napisze, może zostać użyte przeciwko Panu w sądzie.

  • 45. Data: 2010-02-04 15:23:16
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (04.02.2010 16:12), Vena210 wrote:
    [...]
> [...]
    > - tak więc pozostaje mi czekać tylko na opłacenie kosztów ponownej
    > wysyłki do Pana. Saldo aktualnie to 20.25PLN i wzrasta o 5.50PLN

    I gdyby nie to, to pewnie jak duża część grupowiczów byłbym "sercem" po
    twojej stronie, ale w/w tekst świadczy o wysoko posuniętym cwaniactwie.

    Trafił cwaniak na cwaniaka. Nie chciałbym nigdy ani u Ciebie kupować,
    ani sprzedawać nic Zbigniewowi.

    p. m.

  • 46. Data: 2010-02-04 15:25:52
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Thu, 04 Feb 2010 16:23:16 +0100, mvoicem napisał(a):
    /..../
> [...]
    > twojej stronie, ale w/w tekst świadczy o wysoko posuniętym cwaniactwie.
    >
    > Trafił cwaniak na cwaniaka. Nie chciałbym nigdy ani u Ciebie kupować,

    No ale on sobie zapracował....

  • 47. Data: 2010-02-04 15:29:06
    Od: Vena210 <b...@g...com>

    Prowadzę działalność handlową od 2005 roku, gdybym miał pobłażać takim
    jak pan Zbigniew, pewnie musiałabym zamknąć interes już dawno temu.
    Niestety nie mam takiego zamiaru, bo to jest źródło mojego utrzymania.
    Cwaniakom odpowiadam po cwaniacku, osobom kulturalnym - kulturalnie.
    Można sprawdzić pytając pierwszego lepszego Klienta (innego niż
    Gusmax) - zwłaszcza tych, którzy mieli jakiekolwiek problemy z dostawą
    towaru, czy po regulaminowych 90 dniach nie otrzymali zwrotu
    pieniędzy, gdy poczta potwierdziła, że przedmiot się zagubił. Pan
    gusmax nie jest pierwszym, który nie otrzymał swojego towaru (z winy
    dostawcy) ale jak na razie jedynym, do którego nie docierają żadne
    argumenty.

    Co byś zrobił na moim miejscu?
    Zaproponowałam zwrot kosztów - odmówił mi w wiadomości email, tak więc
    mogę tylko czekać aż opłaci wysyłkę zwrotną. A że upublicznił moje
    dane personalne oraz treść prywatnej korespondencji, niestety nie
    odpuszczę, bo to jawne łamanie prawa o ochronie danyc osobowych!

  • 48. Data: 2010-02-04 15:34:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Vena210 pisze:

    > Cwaniakom odpowiadam po cwaniacku, osobom kulturalnym - kulturalnie.

    Czy jak trafisz na gwałciciela, to też go gwałcisz?

    To jakaś nowa norma? "Jestem na tyle pusta, że nie mam żadnych
    wewnętrznych norm moralnych. Jestem jak lustro - powtarzam tylko to, co
    ludzie wokół".

    > odpuszczę, bo to jawne łamanie prawa o ochronie danyc osobowych!

    Dane firmy nie podlegają ochronie wedle tej ustawy.

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2010-02-04 15:39:25
    Od: Vena210 <b...@g...com>

    Jeżeli Pan Zbigniew ma jakiekolwiek problemy ze zrozumieniem,
    właściciel sklepu wyraża swoją pełną aprobatę, aby Pan Zbigniew
    wystosował odpowiedni list oficjalny za pośrednictwem przedstawiciela
    prawnego (tzw. letter of complain) na adres sklepu w Wielkiej Brytanii
    skierowany do jego właściciela (ja nim nie jestem, jest nim osoba o
    obywatelstwie angielskim i w takim też języku przyjmnie
    korespondencję), wtedy przesłane zostaną wszelkie wyjaśnienia,
    dokuementy, klauzury oraz zasady, na jakich prowadzimy działalność
    zarejestrowaną w Wielkiej Brytanii i zgodne z tym krajem (takie jak
    np. wysyłka z domu bez odwiedzania poczty płatna przez PayPal, nie
    stosowanie pieczątek, itp).

    Ewentualnie założył sprawę sądowną przeciwko sklepowi w Wielkiej
    Brytanii, od którego zakupił produkt, którego nie otrzymał.

    Czekamy więc na wiadomość od Pana Zbigniewa.

    Celowo nie piszę tego na email bo i tak Pan Zbigniew poda tę wiadomość
    do użytku publicznego, więc to mija się z celem.

  • 50. Data: 2010-02-04 15:39:41
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (04.02.2010 16:29), Vena210 wrote:
    [...]
    > Co byś zrobił na moim miejscu?
    > Zaproponowałam zwrot kosztów -

    I to by świadczyło o dobrej praktyce kupieckiej gdyby nie to, że
    uzależniłaś to pod warunkiem wycofania negatywu. To są 2 zupełnie różne
    rzeczy.

    Zbigniew ma prawo negatywnie ocenić transakcję choćbyś mu telewizor
    dostarczyła złotą karetą pod drzwi na 3 piętro, zaś twoje żądanie na
    pewno nie poprawi jego oceny transakcji.

    > odmówił mi w wiadomości email, tak więc
    > mogę tylko czekać aż opłaci wysyłkę zwrotną.

    I jakieś śmieszne opłaty za składowanie. Bądźmy poważni ...

    > A że upublicznił moje
    > dane personalne oraz treść prywatnej korespondencji, niestety nie
    > odpuszczę, bo to jawne łamanie prawa o ochronie danyc osobowych!

    Wybacz, ale jako prowadząca działalność handlową od 2005 roku powinnaś
    wiedzieć że twoje dane jako przedsiębiorcy nie podlegają ochronie. Zaś
    korespondencja jest tak samo jego jak i twoja i miał prawo ją ujawniać.
    Swoją drogą - ty jego korespondencje też ujawniłaś.

    Także podtrzymuję swoje zdanie - strzeż nas Panie od takich sprzedawców,
    chroń nas przed takimi klientami.

    p. m.