  • 21. Data: 2013-09-10 23:45:18
    Temat: Re: Niemożliwy pomiar głośności wydechu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Sep 2013, Andrzej Lawa wrote:

    > A'propos

    A propos, jestem stanowczo przeciw łykaniu rzeczonego "A"!
    (no chyba że to miało być coś a la "obca literka niczym
    pliterka zapisana przecinkiem", znaczy na przykład "z.o,l/w",
    czyt. "żółw")
    :D

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2013-09-11 06:19:56
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-10 22:39, Maciek pisze:

    > Ale znacznie ciekawsze byłoby rozważanie w jaki sposób uniknąć
    > odpowiedzialności za morderstwo.

    Zapytaj ministra zdrowia i prezesa NFZ. Oni unikają w majestacie "prawa"
    odpowiedzialności za ludobójstwo.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 23. Data: 2013-09-11 10:47:06
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Maciek <m...@e...info.costam.pl> wrote:

    > tematem grupy jest prawo. Więc odpowiedź zgodna z tematem grupy, to chcesz
    > łamać prawo tak, aby nie ponieść konsekwencji.

    Dlaczego nadinterpretowujesz proste pytanie?

    > Równie dobrze możesz zapytać o morderstwo. Problem ten sam, tylko skala
    > inna.

    Owszem - mógłbym. I nie widzę związku między pytaniem o jakiś aspekt prawa
    dotyczącego morderców z chęciami popełnienia morderstwa.

    Nie dyskutujemy tutaj o zasadności stosowania głośnych wydechów ani o tym,
    czy normy są dobre, czy złe. Swoje pytanie zadałem wystarczająco jasno.

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 24. Data: 2013-09-11 10:48:05
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > A'propos morderstw - montujących głośne wydechy "bo lepiej słychać"
    > powinno się wieszać za jaja.

    Ile kilometrów, jakim motocyklem i w jakim czasie przejeździłeś, żeby
    wypowiadać się na ten temat?

  • 25. Data: 2013-09-11 10:52:23
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Maciek <m...@e...info.costam.pl> wrote:

    > Jesteś uciążliwy dla mnie, gdy idę po ulicy, swoimi 120dB zagrażasz
    > mojemu zdrowiu.

    Nawet niektóre motocykle z seryjnymi wydechami nie spełniają normy (96dB
    dla motocykla powyżej 125cm3). Nie wiem skąd Twój chory ujeb o 120dB,
    kolego.

    > Obrzydliwe i niemoralne.

    Z tego co wiem jesteśmy na pl.soc.prawo a nie pl.soc.moralnosc, więc
    zachowaj swój jad dla siebie.

  • 26. Data: 2013-09-11 11:02:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 11.09.2013 10:48, Adam Wysocki pisze:

    > Ile kilometrów, jakim motocyklem i w jakim czasie przejeździłeś, żeby
    > wypowiadać się na ten temat?

    A to trzeba przejeździć motocyklem, żeby się wypowiadać na temat
    wariatów, którzy swoim łomotem zakłócają spokój, bo Tak Się Lansują?
    Albo walą długimi po oczach, Bo Tak Się Lansują? Nie obrzuciłem ani
    jednego człowieka gównem na ulicy, a jednak wypowiadam się, że nie mam
    ochoty być nim obrzucony. Nie załomotałem żadnego łomotem mojego
    motocykla, a jednak wypowiadam się, że nie mam ochoty być załomotany.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 27. Data: 2013-09-11 11:03:38
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 11.09.2013 10:52, Adam Wysocki pisze:
    > Nawet niektóre motocykle z seryjnymi wydechami nie spełniają normy

    No to jak nie spełniają, to nie powinny być dopuszczone do ruchu, nie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 28. Data: 2013-09-11 11:54:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Ile kilometrów, jakim motocyklem i w jakim czasie przejeździłeś, żeby
    > wypowiadać się na ten temat?

    A jakie ma to znacznie?

    Tylko tępe chuje celowo oślepiają i ogłuszają.

  • 29. Data: 2013-09-11 11:55:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.09.2013 06:19, sqlwiel pisze:

    > Zapytaj ministra zdrowia i prezesa NFZ. Oni unikają w majestacie "prawa"
    > odpowiedzialności za ludobójstwo.

    Korwinizm gorszy od kaczyzmu...

  • 30. Data: 2013-09-11 13:40:42
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    > A to trzeba przejeździć motocyklem, żeby się wypowiadać na temat
    > wariatów, którzy swoim łomotem zakłócają spokój, bo Tak Się Lansują?

    Trzeba trochę przejeździć z tłumikiem seryjnym i przelotowym żeby mieć
    porównanie. Z Internetowymi teoretykami nie ma sensu dyskutować.

    > Albo walą długimi po oczach, Bo Tak Się Lansują?

    Wskaż, gdzie napisałem cokolwiek o długich.