  • 51. Data: 2021-11-14 21:24:17
    Temat: Re: Prawa autorskie do "Powrotu do zdrowia życzę" ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:smrhpi$kvs$...@g...aioe.org...
    W dniu 14.11.2021 o 17:46, A. Filip pisze:

    >"Kto nie był socjalistą za młodu, ten na starość będzie skurwysynem."
    >"Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy."
    >"Religia jest dla ludzi bez rozumu."

    >Z jakiego rejestru dowiedziałeś się, kto ma prawa autorskie do tych
    >zwrotów?
    >Gdzie się takie rzeczy rejestruje?

    Wystarczy w ksiazce opublikowac, choc jedno zdanie z ksiazki wyrwane
    ... tantiem raczej nie bedzie,

    To pierwsze to bodajze francuskie.
    Hm ... moze Bismarck?
    https://naszahistoria.pl/bismarck-powiedzial-czyli-n
    ajpierw-mysl-dopiero-potem-cytuj/ar/12112012

    Drugie to Pilsudski ...

    J.

  • 52. Data: 2021-11-14 21:38:24
    Temat: Re: Po przygranicznym stanie wyjątkowym będzie przygraniczny stan dziennikarsko wyjątkowy? [Nadciąga nowe prawo]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 14.11.2021 o 18:04, J.F. pisze:

    >Bo ja wiem. Ze srutówki może i tak. Z kałasza...

    No to ze srutowki.
    Kałasze to nawet nie wiem czy maja tam przy granicy, i niebezpiecznie

    J.

  • 53. Data: 2021-11-14 21:44:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.11.2021 o 21:38, J.F. pisze:

    > No to ze srutowki.
    > Kałasze to nawet nie wiem czy maja tam przy granicy, i niebezpiecznie ...

    A co mają mieć? Raczej nie śrutówki;)

    --
    Shrek

  • 54. Data: 2021-11-14 21:44:19
    Temat: Re: Niemieckie potępienie Polskiego antysemityzmu z mlekiem matki już od 1847 roku ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    --
    A. Filip

  • 55. Data: 2021-11-14 21:58:16
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 20:58, _Master_ pisze:
    > W dniu niedziela-14-listopada-2021 o 20:23, cef pisze:
    > Bo jest obecnie głupio, że stacje typu CNN
    >
    > To chyba świadczy o CNN że kolaboruje z łukaszenką
    >
    > Myślisz że europejskie rządy (i obywatele) są tak tępe że nie wiedzą
    > albo nie rozumieją kilkunastu ostatnich wystąpień/rozmów Prezydenta
    > Premiera... Polski?

    Przeceniasz obywateli europejskich krajów.
    Spójrz jaką sieczkę robi TVP w Polsce.
    Od zawsze mam "podgląd" z Niemiec i powiem Ci tak:
    mimo odpowiedniego komentarza
    nie rozumieją nic z tej sytuacji a przekazy telewizyjne widzą.
    Obraz więcej czyni niż płomienne przemówienie.
    I to nie są jacyś analfabeci -to szefowie firm czy działów technicznych
    w średnich spółkach. Więc zrozum, że obraz jest potrzebny -
    wystarczy sam obraz i odsuwanie TV więcej czyni szkody.

    > Chociaż faktycznie tam mogą siedzieć DEBILE i już się dogadują z Putinem
    > kiedy gaz z NS2 popłynie a Ukrain zamarznie ;-)
    >
    > Ale chyba nie jest aż tak źle bo ci wszyscy się już wypowiedzieli a
    > nawet obywatele Niemiec chwalą Polskę

    Taka medialna grzeczność?

    > Niech relacjonuje a nie jak napisałeś będzie szukał sposobu jak w złym
    > świetle przedstawić PiS i jego służby

    Jeśli czynią zło lub łamią prawo, to dlaczego TV ma to maskować?

  • 56. Data: 2021-11-14 21:58:47
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 21:02, _Master_ pisze:

    > Skoro masz takie podejście...
    >
    > Wysyłaj CV do tvnu. Tam takich potrzeba ;-)

    Co to znowu za bełkot?

  • 57. Data: 2021-11-14 22:07:01
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    cef <c...@i...pl> pisze:
    > W dniu 2021-11-14 o 20:58, _Master_ pisze:2
    > [...]
    >
    > Przeceniasz obywateli europejskich krajów.
    > Spójrz jaką sieczkę robi TVP w Polsce.
    > [...]

    Jak CNN miał do wyboru Łukaszenka albo Łukaszenka to w końcu wybrali
    Łukaszenkę :-)

    Ja ich opierdolę za to tylko trochę jak mieli "bardzo ograniczony
    wybór" a takiego newsa żal zmarnować.

    --
    A. Filip

  • 58. Data: 2021-11-14 23:06:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >A co mają mieć? Raczej nie śrutówki;)

    Srutowki z gumowymi kulami na tłum akurat dobre.

    J.

  • 59. Data: 2021-11-14 23:12:04
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Srutowki z gumowymi kulami na tłum akurat dobre.

    I można tego użyć do odstraszania od płota na samiuśkiej granicy czy
    takiego dopiero parędziesiąt metrów od granicy?
    [ Hint: Strzelanie w kierunku sąsiedniego państwa]

    --
    A. Filip

  • 60. Data: 2021-11-15 09:15:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-14-listopada-2021 o 21:58, cef pisze:

    > Jeśli czynią zło lub łamią prawo, to dlaczego TV ma to maskować?

    Kto tu mówi o maskowaniu?

    Tvny pojadą z nastawieniem aby w jak najgorszym świetle przedstawić Polaków.
    Wystarczy godzina tvn24 i wiesz jakie mają poglądy i jak mocno chcą je
    eksponować.

    I taki przekaz ma być dobry i robić dobrą robotę na świecie i w europie?

    Toż to samo co telewizja Łukaszenki.

    Ro nie są profesjonaliści. To aktywiści polityczni.

    Że tvp to samo? Pewnie że tak.

    Ale mowa o pozytywnym przekazie propagandowym w walce z wojenną nagonką
    Łukaszenki. To może i lepiej żeby ich tam nie było?