  • 11. Data: 2014-05-22 15:08:19
    Temat: Re: Niemiecka policja w Polsce
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    Am Mittwoch, 21. Mai 2014 22:56:50 UTC+2 schrieb marsel:

> [...]
    >
    > trwały miesiąc, 2,5 roku czy 10 lat? Piszą tam o jakiejś umowie między
    >
    > Polską a Niemiecką policją, czy taka umowa wiąże jakoś pozostałych
    >
    > obywateli Polski?
    >
    > Chciałbym się dowiedzieć czy faktyczne zgodnie z naszym prawem Niemiec
    >
    > może mnie zatrzymać i na przykład legitymować? Jeżeli tak, to jakie są
    >
    > wzory ich umundurowania, odznak czy radiowozów, żebym wiedział, że to
    >
    > nie jakiś przebieraniec? Można gdzieś to znaleźć w naszych przepisach
    >
    > czy od teraz muszę jeszcze znać Niemieckie przepisy żeby poruszać się w

    Jesli cie zatrzymaja, to nawet, jesli nie bedziesz uzywal rąk, ani nóg, i tak
    bedziesz mial sprawe w sądzie.

  • 12. Data: 2014-05-22 21:05:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 May 2014, RadoslawF wrote:

    > Z bliższych przykładów podał bym Ukrainę i Białoruś.

    Oddali "na własną prośbę"?
    No to taka dość oryginalna prośba była raczej.
    Coś w rodzaju prośby o płacenie podatków.

    > Dobrze na tym wyszli ?

    Jak już brać na tapetę Rosję i "oddawania na własną prośbę",
    to ewentualnie Alaska wchodzi w rachubę ;)
    (pieniądze pieniędzmi, było dobrowolnie)

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2014-05-23 09:28:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-22 21:05, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Oddali "na własną prośbę"?

    Tak. Prośbę sformułowali miejscowi komuniści a komuniści
    z Rosją ją zaakceptowali.

    > No to taka dość oryginalna prośba była raczej.

    Pod koniec 1939 z taką prośbą tylko skierowaną gdzie indziej
    wystąpili nasi dawni obywatele.

    > Coś w rodzaju prośby o płacenie podatków.

    Podatki mieli i tu i tam.

    > Jak już brać na tapetę Rosję i "oddawania na własną prośbę",
    > to ewentualnie Alaska wchodzi w rachubę ;)
    > (pieniądze pieniędzmi, było dobrowolnie)

    No zobacz a ja tyle lat żyłem w przekonaniu że Rosja Alaskę
    sprzedała. :-)