  • 1. Data: 2006-12-20 14:01:43
    Temat: Niemcom juz chyba dokopalem
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Tydzien temu pisalem, "czy dokopie Niemcom do dupy", zalaczajac na
    grupe wyslane do mojego adwokata w Niemczech z urzedu pismo, dotyczace
    mojego uzasadnienia rewizji w sprawie z "Zydami". Faks poszedl "voraus"
    (najpierw) 13-go, a ja juz wczoraj otrzymalem pismo od adwokata, ktore
    pisal 14 do wyzszego krajowego sadu w Bambergu. A oto jego tresc:

    An das Oberlandesgericht Banberg
    über das Landgericht Aschaffenburg
    Erthalstraße 3
    63739 Aschaffenburg

    14.12.2006

    In der Strafsache
    gegen
    Jaroslaw Niedzwiecki
    1 Ns 1 Ls 110 Js 16448/00

    überreichen wir anliegend die Stellungnahme des Angeklagten vom 11.
    Dezember 2006. Die dortigen Ausführungen machen wir uns zu eigen.
    Hiernach war die Ablehnung der Wiedereinsetzung rechtsfehlerhaft bzw.
    verletzte die Berufungsverwerfung den Angeklagten in seinen Rechten.
    Daher wird unter Bezugnahme auf die bisherigen Anträge
    Aufhebung des Urteils
    erbeten

    J. Vongries
    Rechtsanwalt

    Jak widac z powyzszego, adwokat wzial sobie moje wywody jako zgodne z
    jego pogladem na sprawe. Chce sie teraz podciagnac, w koncu sie czegos
    ode mnie nauczyl. Najciekawsze jest to, ze wyslal do wyzszego sadu
    krajowego w Bambergu (Oberlandesgericht), za posrednictwem krajowego
    sadu w Aschaffenburgu (Landgerichtu), zamiast do sadu najwyzszego w
    Kassel (Bundesgerichtshofu), gdzie powinna byc rozpatrywana rewizja.
    Jestem ciekaw na jakiej podstawie sad w Bambergu bedzie chcial uchylic
    swoja wlasna i sadnu nizszej instancji w Aschaffenburgu decyzje? Jedno
    jest pewne, moje uzsadnienie pod zadnym pozorem nie moglo trafic do
    sadu najwyzszego.

    Moze Zydowka Fotyga i min. Ziobro wzieliby mnie na swojego doradce
    prawnego w sprawie powiernictwa pruskiego? zamiast za wczasu panikowac!

    PS. Kapus "Realo" bedzie jeszcze wzywany na posiedzenie sadu. Powinien
    sie tez wytlumaczyc z reklamowania stron Zuendela.

    boukun

  • 2. Data: 2006-12-20 23:52:23
    Temat: Re: Niemcom juz chyba dokopalem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Jak widac z powyzszego, adwokat wzial sobie moje wywody jako zgodne z
    > jego pogladem na sprawe. Chce sie teraz podciagnac, w koncu sie czegos
    > ode mnie nauczyl.

    Nie! Myślę, ze Ty mu płacisz, a on ma CIEBIE reprezentować. Jego poglądy na
    sprawę nie mają tu większego znaczenia. Bardzo racjonalnie z jego strony.

  • 3. Data: 2006-12-21 08:17:28
    Od: "Jan Werbiński" <j...@j...com>

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    Boukun, Ty też jesteś dzieckiem neostrady?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2006-12-21 10:20:15
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > sprawę nie mają tu większego znaczenia. Bardzo racjonalnie z jego strony.

    O to chodzi, że on jest z urzędu i wcześniej udawał, że nie
    otrzymał ode mnie dokumentów (sądowa papuga). Teraz zmuszony jest
    sprawę odkręcać.
    http://boukun-pl.blogspot.com/

    boukun

  • 5. Data: 2006-12-21 10:21:15
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Jan Werbiński napisał(a):

    > Boukun, Ty też jesteś dzieckiem neostrady?

    Masz lepsze pomysły?
    http://boukun-pl.blogspot.com/

    boukun

  • 6. Data: 2006-12-21 12:06:14
    Od: "Jan Werbiński" <j...@j...com>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    Jan Werbiński napisał(a):

    > Boukun, Ty też jesteś dzieckiem neostrady?

    Masz lepsze pomysły?
    http://boukun-pl.blogspot.com/

    boukun
    -----

    IQ 110 to dużo, jak na dziecko neostrady.
    :-P

  • 7. Data: 2006-12-21 14:24:40
    Od: m...@g...com

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    >
    > Nie! Myślę, ze Ty mu płacisz, a on ma CIEBIE reprezentować. Jego poglądy
    > na sprawę nie mają tu większego znaczenia. Bardzo racjonalnie z jego

    Ty masz jakąś perwersyjną przyjemność z wyciągania trolla z KFa?

    p. m.

  • 8. Data: 2007-02-20 09:55:56
    Od: Realo<r...@g...pl>

    Bekon, kasa mi sie przyda. Kiedy wyjazd na sprawe?

    -> http://usenet.pomocprawna.info