  • 61. Data: 2021-08-06 09:32:36
    Temat: Re: Niekonsekwencje
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.08.2021 o 01:34, Animka pisze:
    > To niech Ci opadną. Chłop był po trzech rodzajach narkotykowych proszków
    > i bał się o swoje bezpieczeństwo. Chciał uciec do swojej mamusi, czyli
    > zajezdni autobusowej. Taki kołek nawet nie wiedział, że powinien w razie
    > czego po policję zadzwonić i policja też by go potraktowała jak mamusia.

    Tylko ta Policja musi dojechać. Mógł nie dożyć do jej przyjazdu. W
    każdym razie sytuacja jak zwykle wygląda inaczej, niż to opisują media.

    --
    Robert Tomasik

  • 62. Data: 2021-08-06 16:47:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Na filmie widać szarpanie drzwi
    Na którym filmie? Bo na tym co był tu podawany to istotnie drzwi
    "mlasnęły" ale... nie było szarpiącego. Jakbym miał oceniać (czego nie
    robię) to bardziej to wyglądało jakby kliknął przyciskiem z kabiny i się
    rozmyślił - może chciał wyjść ale przeliczył zamiary na siły...

    --
    Shrek

  • 63. Data: 2021-08-06 16:52:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tylko ta Policja musi dojechać.

    Odległość od komisariatu to... 150 metrów po siatce ulic.

    --
    Shrek

  • 64. Data: 2021-08-07 12:04:08
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 06.08.2021 o 16:52, Shrek pisze:

    > Odległość od komisariatu to... 150 metrów po siatce ulic.

    Odległość nie ma znaczenia. W sobotę o 6-tej rano to komisariat jest na
    bank pusty.

  • 65. Data: 2021-08-07 14:14:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.08.2021 o 12:04, nadir pisze:

    > Odległość nie ma znaczenia. W sobotę o 6-tej rano to komisariat jest na
    > bank pusty.

    Na tym polega problem z policją - zawsze jak są potrzebni to ich nie ma.
    Za to pod domem kaczelnika pilnują skrzynki pocztowej.

    Zawsze mnie bawią ludzie który na krytykę kulsonizmu odpowiadają "jak ci
    ktoś wpierdol spuści albo coś ukradnie to będziesz inaczej o policji
    mówi". Nie wiem co tacy mają na myśli - że tym co policję lubią szybciej
    postępowanie umorzą z powodu niewykrycia sprawców czy co?

    --
    Shrek

  • 66. Data: 2021-08-08 01:39:28
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    > Odległość od komisariatu to... 150 metrów po siatce ulic.

    Czy Ty naprawdę uważasz, że załogi policji to siedzą sobie na
    komisariacie i czekają na ewentualne wezwanie? Co ma do rzeczy odległość
    od komisariatu? Policja to nie Straż Pożarna, która czeka na wezwanie w
    swojej remizie.

    --
    P.

  • 67. Data: 2021-08-08 06:57:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.08.2021 o 01:39, PiotRek pisze:

    > Czy Ty naprawdę uważasz, że załogi policji to siedzą sobie na
    > komisariacie i czekają na ewentualne wezwanie?
    Na co czekają to nie wiem, ale jak u siebie byłem to jest ich tam
    całkiem sporo;)

    --
    Shrek

  • 68. Data: 2021-08-08 12:38:34
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 08.08.2021 o 01:39, PiotRek pisze:

    > Czy Ty naprawdę uważasz, że załogi policji to siedzą sobie na
    > komisariacie i czekają na ewentualne wezwanie?

    W komisariatach niekoniecznie, w komendach miejskich i powiatowych jak
    najbardziej. A że jest ich za mało albo wolą pilnować domu prezesa czy
    pomnika smoleńskiego, to inna sprawa.

    > Policja to nie Straż Pożarna, która czeka na wezwanie w swojej remizie.

    A w/g Ciebie powinni pracować w dni powszednie między 7:00 a 15:00?

  • 69. Data: 2021-08-08 13:04:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.08.2021 o 12:38, nadir pisze:
    > A w/g Ciebie powinni pracować w dni powszednie między 7:00 a 15:00?

    W pozostałym okresie czasu telefonicznie udzielają porad, jak
    samodzielnie zgasić pożar :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 70. Data: 2021-08-08 13:34:36
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-08 o 01:39, PiotRek pisze:

> [...]
    > komisariacie i czekają na ewentualne wezwanie? Co ma do rzeczy odległość
    > od komisariatu? Policja to nie Straż Pożarna, która czeka na wezwanie w

    Tak samo jak straż policja też jest na wezwanie. Nr.112, Nr.997.

    112 - numer alarmowy,
    984 - Pogotowie Rzeczne,
    985 - Ratownictwo Morskie i Górskie,
    986 - Straż Miejska,