  • 51. Data: 2021-08-05 23:26:38
    Temat: Re: Niekonsekwencje
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ten filmik nie przedstawia do końca przebiegu zdarzenia. Z tego, co się
    > dowiedziałem,

    Z ciekawości - skąd się dowiedziałeś?

    --
    Shrek

  • 52. Data: 2021-08-06 01:11:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-08-05, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]

    Nie wiem skąd Robert, ale albo w Rzepie, albo w Wyborczej była taka
    informacja. Przy czym nie pamiętam czy to kierowca miał się tak
    tłumaczyć, czy też dziennikarz pospekulował.

    --
    Marcin

  • 53. Data: 2021-08-06 01:17:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-08-05, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Moim zdaniem kierowca skoncentrował się na wdzierających się do autobusu
    > i nie ogarnął stojących przed.

    Mogło i tak być.

    --
    Marcin

  • 54. Data: 2021-08-06 01:34:51
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-05 o 21:30, PiotRek pisze:

    > https://slaska.policja.gov.pl/kat/informacje/wiadomo
    sci/317193,Zarzut-zabojstwa-i-areszt-dla-kierowcy-au
    tobusu.html

    > "Katowiccy policjanci zatrzymali kierowcę autobusu komunikacji
    > miejskiej, który celowo wjechał w grupę osób znajdujących się na jezdni
    > i doprowadził do śmierci 19-letniej kobiety".
    >
    > Skąd kulsony wiedzą, że zrobił to celowo a nie w panice?
    >
    > "Na miejscu natychmiast pojawili się katowiccy policjanci [...]"
    >
    > Szkoda, że kulsony nie pojawiły się wcześniej, jak trwała bójka.
    >

    > No i zakuli go w takie kajdany, w jakie zakuwa się najgorszych,
    > niebezpiecznych bandziorów.
    >
    > Ręce opadają. :-/

    To niech Ci opadną. Chłop był po trzech rodzajach narkotykowych proszków
    i bał się o swoje bezpieczeństwo. Chciał uciec do swojej mamusi, czyli
    zajezdni autobusowej. Taki kołek nawet nie wiedział, że powinien w razie
    czego po policję zadzwonić i policja też by go potraktowała jak mamusia.

    --
    animka

  • 55. Data: 2021-08-06 01:37:02
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Mogło i tak być.

    Nikt sie nie wdzierał, a dziewczyna rozdzielała bijących się. Osierociła
    dwoje dzieci i narzeczonego.

    --
    animka

  • 56. Data: 2021-08-06 01:43:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-08-05, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > W zakładce konta jest zakładka zakupy. Da sie kupować w ten sposób, więc
    > jak im podam numer karty, to mogę tak coś kupić. Mam tam ustawione PayU
    > i tam mam podwieszoną kartę. Zdaje się, ze nie umieją sobie obsłużyć
    > nawet tego. Moze i dobrze. Nadal nie widzę powodu do podawania im tych
    > danych tylko w celu obejrzenia jakiegoś filmiku.

    Moment, to Ty się obawiasz a masz ustawione, a ja się nie obawiam i nie
    mam? Coś tu jakby nie klika :)

    --
    Marcin

  • 57. Data: 2021-08-06 02:01:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-08-05, Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

    > Nikt sie nie wdzierał, a dziewczyna rozdzielała bijących się. Osierociła
    > dwoje dzieci i narzeczonego.

    Mogli się wdzierać (widać na moment klapnięcie przednich drzwi) i mógł w
    panice ruszyć patrząc się na drzwi. Ale obejrzałem ten filmik raz
    jeszcze i cholera nadal nie wiem. Przecież on w nich wjeżdża już
    zatrzymując się na przystanku - uderza tak co najmniej jedną osobę. Ten
    gościu, który poźniej przed nim ucieka to raczej niski nie był. No ale
    to już może być faktycznie wtórne bo bał się zatrzymać, skoro się bał,
    że się wedrą. Zatrzymał się po paru senkundach, i może właśnie aby mu
    ten uciekający z przed maski uciekł.

    --
    Marcin

  • 58. Data: 2021-08-06 06:22:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Mogli się wdzierać (widać na moment klapnięcie przednich drzwi)

    No właśnie dziwne, bo widać ruszające się drzwi, ale nie widać nikogo
    przy nich (ani nawet cienia pod autobusem) - jak dla mnie to on je
    chciał otworzyć i się rozmyślił. No i to "klapnięcie" to po tym jak
    pierwszą dzierwszą dziewczynę uderzył maską, więc nie tak, że nagle bez
    powodu ktoś miał do niego jakieś ale.

    --
    Shrek

  • 59. Data: 2021-08-06 09:16:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Moment, to Ty się obawiasz a masz ustawione, a ja się nie obawiam i nie
    > mam? Coś tu jakby nie klika :)

    Widzisz. Ale tak jest. Usługa PayU jest w miarę bezpieczna i
    przetestowana. Wpisywanie numeru karty płatniczej w serwis YouTube, to
    jest po prostu proszenie się o kłopoty, bo to chyża nawet szyfrowane nie
    jest. Ot takie zboczenie zawodowe z mojej strony.

    Zwłąszcza, gdy dostrzegam brak profesjonalizmu po stronie serwisu, który
    próbuje ustalać w idiotyczny sposób pełnoletniość do konta, które
    istnieje ponad 20 lat :-) i to w sposób, który trywialnie można ominąć i
    dokładnie on nic nie oznacza.

    --
    Robert Tomasik

  • 60. Data: 2021-08-06 09:30:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.08.2021 o 01:37, Animka pisze:

    > Nikt sie nie wdzierał, a dziewczyna rozdzielała bijących się. Osierociła
    > dwoje dzieci i narzeczonego.

    Na filmie widać szarpanie drzwi, a ja mam wiarygodną informację od osoby
    będącej na miejscu zdarzenia (ja mam pośrednio), że taki był powód
    ruszenia. Nie ma absolutnie znaczenia co ta kobieta robiła na jezdni i
    ile miała dzieci. Każde życie jest cenne i doszło do przykrej sytuacji.

    Ja jedynie chciałem zrozumieć, jaki plan miał kierowca i czemu ruszył "w
    ludzi". Wcześniej - tak, jak to media przedstawiały - to wychodziło na
    to, ze kierowca chciał ludzi rozganiać autobusem. Ale ucieczka przed
    pobiciem i wjechanie w panice w człowieka, to zupełnie co innego, jak
    celowe wjeżdżanie w ludzi.

    --
    Robert Tomasik