eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 11. Data: 2007-11-29 12:16:25
    Temat: Re: Niedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy
    Od: Dykus <d...@S...pl>

    Witam,

    Dnia 29.11.07 (czwartek), 'Ajgor' napisał(a):

    > I jak pisalem ze wczesniejszym poscie - byl przypadek, ze z powodu awarii
    > nie mial internetu przez 10 dni,
    > a o zmniejszeniu rachunku nie bylo mowy.

    A pisałeś pismo o zmniejszenie opłat z tego tytułu? Mój ISP (nie Plus,
    osiedlowa sieć) bez problemu załatwia takie sprawy - nie ma Internetu przez
    kilka dni, wysyłam pismo od kiedy do kiedy, wcześniej oczywiście zgłaszając
    to telefonicznie i w następnym miesiącu płacę odpowiednio mniej. Ale zdarza
    się to bardzo rzadko. Zdaje sobie jednak sprawę, że w Twoim przypadku to
    nie jest rozwiązanie.
    Poza tym w umowie którą ja podpisywałem zaznaczyli sobie, że mogą
    występować przerwy bez powiadomienia mnie o tym (naprawy, modernizacje)
    chyba do 12h, i dłuższe - ale wtedy zostanę wcześniej powiadomiony.


    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.


  • 12. Data: 2007-11-29 12:41:39
    Temat: Re: Niedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Nov 29, 7:52 am, "Ajgor" <n...@m...a> wrote:
    > Ale tu nie chodzi o brak zasiegu. Chlopak mieszka w centrum miasta, i zasieg
    > ma dobry.
    > Niby laczy sie z internetem, ale po polaczeniu dostaje komunikat, ze
    > "Komputer zdalny nie odpowiada".
    > Czyli polaczenie jest, ale serwery od strony Plusa sie nie komunikuja.
    > I jak pisalem ze wczesniejszym poscie - byl przypadek, ze z powodu awarii
    > nie mial internetu przez 10 dni,
    > a o zmniejszeniu rachunku nie bylo mowy.
    >
    > Pozdrawiam.

    Dzwonic i zglaszac a potem zerwac umowe. Jesli odbierze ich konsultant
    i przyjmie zgloszenie to potwierdzaja ze tego internetu nie ma. I
    potem na tej podstawie napisac pismo ze "W zwiazku z brakiem uslugi w
    dniach zrywam umowe z z powodu niedotrzymania umowy (i tu wstawic na
    co jest umow podpisana)". W tpsie mialem w umowie wyjasnione ze przez
    staly dotep do internetu rozumie sie mozliwosc dostepu do www przez
    klienta. jesli tego nie ma to uslugi ergo brak.


  • 13. Data: 2007-11-30 12:42:44
    Temat: Re: Niedotrzymywanie warunkw umowy przez operatora telefonii komrkowej a zerwanie umowy
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 28-11-2007 o 23:50:32 swen <n...@n...com> napisał(a):

    > Nawet jesli sprzedawca go o tym zapewni, ze bedzie na tym sprzecie
    > smigal i w takich warunkach?

    Jesli go zapewni, to wina sprzedawcy.

    > Ale o tym powinien byc uprzedzony zanim dokonal zakupu, jesli nie byl a
    > zwiodla go klamliwa ulotka/reklama [ulotka/rekama - jest oferta
    > handlowa] to jawnie operator go oszukal.

    W reklamie jest chyba "nawet do 7,2 Mbit/s". Podobnie w ulotce. Swoja
    droga sprzedawca mogl nie dostac informacji w jakich warunkach bedzie
    pracowac uzytkownik. Moze wlasnie w kopalni chce miec ten internet ;)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.
    Adres email: http://www.cerbermail.com/?XGffJlCqWO
    Nem minden szarka farka tarka, csak a tarka fajta szarka farka tarka.

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1