  • 11. Data: 2003-03-01 20:22:08
    Temat: Re: Niechciany list
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Primo: postaraj się pisać odpowiedzi pod cytatem (netykieta o to prosi)

    Secundo: jaka była umowa przy otrzymaniu karty?

    Stan_Z

  • 12. Data: 2003-03-01 20:33:53
    Od: "roki" <t...@e...szczecin.pl>

    "postaraj się pisać odpowiedzi pod cytatem (netykieta o to prosi)"
    Proszę wyjaśnij mi to, jak mam to zrobić
    Dzięki

  • 13. Data: 2003-03-01 21:11:56
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "roki" <t...@e...szczecin.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma sprawy ale jakim prawem firma Canal plus przekazała innej firmie
    moje
    > dane osobowe?
    > Wedle umowy mogą je wykorzystywać tylko w celach marketingowych i wcelach
    > wykonywania umowy.
    > Skoro umowa wygasła to dlaczego przekazali, mają mój weksel podpisany in
    > blanco?

    Po pierwsze juz Ci zwrócono uwagę ze odpisuje się pod postem przedmówcy a
    nie zaś nad nim. Jesli nie wiesz o co chodzi, to zobacz jak inni odpowiadaja
    na Twoje posty - jak jestes inteligentniejszy od krzesla na którym siedzisz
    to zorientujesz się o co chodzi.

    Po drugie jesli firma Canal + uwaza ze wisisz im jakies pieniadze to
    przekazali Twoje dane swojemu windykatorowi w ramach wykonywanie umowy do
    ktorej sie zobowiazales. O co wiec masz pretensje? Skoro masz wszystko
    spłacone to przefaksuj firmie Kruk dowód zaplaty za ową kartę + wyjasnienia
    i skontaktuj się z BOK Canal +

    HaNkA

  • 14. Data: 2003-03-01 22:12:39
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23$$$@$$$tenbit.pl>

    'roki' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:b3r5eo$cep$1@nemesis.news.tpi.pl taką oto treść:

    | "postaraj się pisać odpowiedzi pod cytatem (netykieta o to prosi)"
    | Proszę wyjaśnij mi to, jak mam to zrobić

    Ustaw kursor pod cytowanym fragmentem i dopiero wtedy pisz. Albo
    zainstaluj programik OE-QuoteFix , ktory bedzie robil to za Ciebie.

    ->piotr

  • 15. Data: 2003-03-01 22:31:11
    Od: "roki" <t...@e...szczecin.pl>

    Użytkownik "[ piotr sut ]" <piotr23$$$@$$$tenbit.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ustaw kursor pod cytowanym fragmentem i dopiero wtedy pisz. Albo
    > zainstaluj programik OE-QuoteFix , ktory bedzie robil to za Ciebie.

    Rozumiem Bardzo Dziękuje.

  • 16. Data: 2003-03-03 12:25:25
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    Zrób tak jak radzi Hanka. Canal plus ma prawo dochodzić swoich
    wierzytelności, np za pomocą firmy specjalizującej się w windykacji. Nie
    sadzę aby na taką kwotą kierowali sprawę do sądu. Zazwyczaj takie firmy nie
    bawią się z długami poniżej 2000. Wystawiają kllientowi opinię dotyczącą
    kosztów dochodzenia należności, które w tym przypadku kilkukrotnie będą
    przekraczać dochodzoną wierzytelność, a wierzyciel wrzuca to w koszty. Co do
    ewentualnych kosztów egzekucji to się zgadza.

    Tomek