  • 11. Data: 2006-11-28 21:51:04
    Temat: Re: Niechciane treści reklamowe na fax firmy
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2006-11-28 22:39, ===Tomy=== napisał(a):
    > [...] na razie spróbuję delikatnej
    > perwersji
    Nie boisz się, że po tym to się mogą już od Ciebie nie odczepić? ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 12. Data: 2006-11-28 22:02:27
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Tue, 28 Nov 2006 22:51:04 +0100, R2r napisał(a):

    > Nie boisz się, że po tym to się mogą już od Ciebie nie odczepić? ;-)

    Wiesz, w sumie jest ryzyko. Co jeśli temu nieszczęsnemu reklamiarzowi
    spodoba się oklejanie taśmą ? :-))))

    Na serio ... to chyba plaga.

    Jeszcze jedna kwestia, czy przesyłanie treści faxem podpada pod spam
    elektroniczny ?

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 13. Data: 2006-11-28 22:33:30
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2006-11-28 23:02, ===Tomy=== napisał(a):
    > Na serio ... to chyba plaga.
    Niestety. Dlatego ja w firmie faksu nie mam i mieć nie zamierzam.
    Skuteczniejszy i dający się lepiej kontrolować jest e-mail.
    No ale pewnie nie wszyscy mogą sobie pozwolić na taki luksus. ;-)

    > Jeszcze jedna kwestia, czy przesyłanie treści faxem podpada pod spam
    > elektroniczny ?
    Moim zdaniem tak. Ale to tylko moje zdanie...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 14. Data: 2006-11-28 22:39:22
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Tue, 28 Nov 2006 23:33:30 +0100, R2r napisał(a):

    > Niestety. Dlatego ja w firmie faksu nie mam i mieć nie zamierzam.
    > Skuteczniejszy i dający się lepiej kontrolować jest e-mail.
    > No ale pewnie nie wszyscy mogą sobie pozwolić na taki luksus. ;-)

    Sęk w tym, że w e-mailu wystarczy napisać oświadczenie woli o niewyrażaniu
    zgodny na rozsyłanie nichcianych treści, poprzeć ustawą i spokój.
    Już od 2003 roku tak postępuję na namolnych, którzy nie umieją grzecznie
    zapytać: czy można ?

    Z faxem postąpię po raz pierwszy :)

    > Moim zdaniem tak. Ale to tylko moje zdanie...

    OK, dziękuję.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 15. Data: 2006-11-29 13:20:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > To jakieś podżeganie do czegoś, prawda?

    Jakie podżeganie? Informacja o zasadzie działania pewnych urządzeń - te
    informacje są wszędzie dostępne.

    A to "coś" to obrona konieczna.

    Co, sam spamujesz? ;->

  • 16. Data: 2006-11-29 14:24:50
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Wed, 29 Nov 2006 14:20:41 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jakie podżeganie? Informacja o zasadzie działania pewnych urządzeń - te
    > informacje są wszędzie dostępne.

    "Weź ten zapalnik, wsadź w tę kostkę trotylu" - to też informacja?

    > A to "coś" to obrona konieczna.

    A to sprawdź definicję obrony koniecznej.

    > Co, sam spamujesz? ;->

    Średnio znam się na obsłudze faksu ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 17. Data: 2006-11-29 15:11:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > "Weź ten zapalnik, wsadź w tę kostkę trotylu" - to też informacja?

    Weź się utop.
    (to pewnie uznasz za podżeganie do samobójstwa ;)

    > A to sprawdź definicję obrony koniecznej.

    Zużywają mu papier i nękają ciągłymi reklamówkami. Jak nic innego nie
    pomoże, to będzie stosować inne środki do uniemożliwienia naruszania
    jego dóbr chronionych prawem ;->

    (OK, nieco naciągane, ale...)

  • 18. Data: 2006-11-29 20:27:10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Andrzej Lawa* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > Weź się utop.
    > (to pewnie uznasz za podżeganie do samobójstwa ;)

    W pewnych sytuacjach - tak.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 19. Data: 2006-11-29 21:34:37
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Piotr Biegała" <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl> napisał w wiadomości

    > Z ostatniego zdania wynika ze jeszcze nic w tej sprawie nie zrobiles.
    > Wiec cos zrob a jesli nie pomoze, to przygotuj 4 kartki A4, sklej je
    > razem w tasme, uprzednio drukujac na nich tresc:
    >
    > Moj numer XXXXXXX nie chce juz od Was otrzymywac zadnych ofert. Zycze
    > sobie zaprzestania tej dzialalnosci.

    Dodam, że jest to dużo bardziej skuteczne, gdy zrobi się biały tekst na
    czarnym tle.