  • 1. Data: 2006-11-28 12:32:20
    Temat: Niechciane treści reklamowe na fax firmy
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Witam.

    Proszę o poradę prawną jak skutecznie zadziałać, aby firma reklamowa, która
    notorycznie blokuje numer faxowy mojej firmy poprzez rozsyłanie swojej
    oferty handlowej zaprzestała tego procederu ?

    Dodam, że fax służy mi głównie w formalnych potwierdzeniach transakcji
    dokonywanych z racji prowadzenia działalności i nie raz zdarzyło się, że
    klienci mieli problemy z uzyskaniem połączenia z powodu blokowanej linii.

    Czy e-mailowy monit zadziała ?

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 2. Data: 2006-11-28 12:45:03
    Temat: Re: Niechciane treści reklamowe na fax firmy
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>

    W dniu 28.11.2006 ===Tomy=== napisał na grupę:

> [...]

    >klienci mieli problemy z uzyskaniem połączenia z powodu blokowanej linii.

    Z ostatniego zdania wynika ze jeszcze nic w tej sprawie nie zrobiles.
    Wiec cos zrob a jesli nie pomoze, to przygotuj 4 kartki A4, sklej je
    razem w tasme, uprzednio drukujac na nich tresc:

    Moj numer XXXXXXX nie chce juz od Was otrzymywac zadnych ofert. Zycze
    sobie zaprzestania tej dzialalnosci.

    Wsun do faxu wieczorkiem, zepnij w koleczko, wystukaj numer i zapodaj
    wysylke. Rano jak przyjdziesz do pracy - wylaczysz.

    Opcja nr dwa - faxmodem w komputerze, tresc przygotowana elektronicznie,
    1000 stron i ognia - noc Twoja.

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała

  • 3. Data: 2006-11-28 12:45:05
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Tue, 28 Nov 2006 13:32:20 +0100, ===Tomy=== napisał(a):

    > Proszę o poradę prawną jak skutecznie zadziałać, aby firma reklamowa, która
    > notorycznie blokuje numer faxowy mojej firmy poprzez rozsyłanie swojej
    > oferty handlowej zaprzestała tego procederu ?

    Jeśli nie zamawiałeś takich ofert można mówić o wykroczeniu. Jeśli
    zamawiałeś - po prostu cofnij zgodę.

    > Czy e-mailowy monit zadziała ?

    A tego to raczej tu nikt nie będzie wiedział, chyba że wśród
    grupowiczów jest Twój oprawca ;-)
    Ja bym im napisał, że rozważasz możliwość powiadomienia kogo trzeba
    zgodnie z UoŚUDE.
    Pewnie ktoś Ci zaraz podpowie sposób na taśmę w faksie ale ja się na
    tym nie znam.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2006-11-28 18:44:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Piotr Biegała* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > Z ostatniego zdania wynika ze jeszcze nic w tej sprawie nie zrobiles. Wiec
    > cos zrob a jesli nie pomoze, to przygotuj 4 kartki A4, sklej je razem w
    > tasme, uprzednio drukujac na nich tresc:

    Mówiłem? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2006-11-28 18:47:12
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>

    W dniu 28.11.2006 Olgierd napisał na grupę:

    >Mówiłem? ;-)

    mowiles;-) Ale to stary i sprawdzony sposob, jesli nie skutkuja metody
    normalne, typu prosba o zaprzestanie...

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała

  • 6. Data: 2006-11-28 19:06:15
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2006-11-28 13:45, Piotr Biegała napisał(a):
    > Wsun do faxu wieczorkiem, zepnij w koleczko, wystukaj numer i zapodaj
    > wysylke. Rano jak przyjdziesz do pracy - wylaczysz.
    A kwota za połączenie będzie do zapłacenia po zakończeniu okresu
    rozliczeniowego. ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 7. Data: 2006-11-28 19:07:40
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>

    W dniu 28.11.2006 R2r napisał na grupę:

    >A kwota za połączenie będzie do zapłacenia po zakończeniu okresu
    >rozliczeniowego. ;-)

    Koszt polaczenia - 30 zł, pozbycie sie spamu - bezcenne, za wszsytko
    inne zaplacisz karta mastercard;-)

    Jakies koszty byc musza;-)

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała

  • 8. Data: 2006-11-28 19:54:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Biegała wrote:

    > mowiles;-) Ale to stary i sprawdzony sposob, jesli nie skutkuja metody
    > normalne, typu prosba o zaprzestanie...

    Zakładając, że odbiorca a zwykły faks na papier. Dodatkowo warto
    zaczernić strony a napisy zrobić białe... Przy faksie klasycznym (papier
    termoczuły) istnieje szansa przegrzania głowicy.

  • 9. Data: 2006-11-28 20:41:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Andrzej Lawa* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    To jakieś podżeganie do czegoś, prawda?

  • 10. Data: 2006-11-28 21:39:50
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia 28 Nov 2006 20:07:40 +0100, Piotr Biegała napisał(a):

    > Koszt polaczenia - 30 zł, pozbycie sie spamu - bezcenne, za wszsytko
    > inne zaplacisz karta mastercard;-)

    Dzięki, uśmiałem się niesamowicie, ale na razie spróbuję delikatnej
    perwersji strasząc ich Ustawą z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204).
    Może się uda.
    Sposób na taśmę i czarną kartkę rewelacja :)

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex: