  • 61. Data: 2006-04-26 09:46:49
    Temat: Re: Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.
    Od: "Ann" <b...@a...pl>

    Użytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e2j1no$g95$4@nemesis.news.tpi.pl...
    > Kobiety podswiadomie, z powodu braku poczucia wlasnej wartosci,
    zaczynaja
    > traktowac seks jako "srodek platniczy" za opieke mezczyzny. I tp juz
    jest
    > zalazek "prostytucji malzenskiej". I nie jest to zjawisko wystepujace
    > wyjatkowo lecz powszechnie. Ujawnione wyjatki tylko potwierdzaja
    regule.

    Wiesz co? Istnieje jeszcze cos takiego jak milosc, szacunek, przywiazanie,
    pozadanie.. Ty sprowadzasz seks w malzenstwie do prostytucji. Zalosne.. To
    strasznie smutne, ze nigdy zadna kobieta Cie nie pozadala. Widac byles
    kiepski w lozku.

    Ann

  • 62. Data: 2006-04-26 10:28:10
    Od: stern <s...@0...pl>

    Ann napisał(a):

> [...]
    > pozadanie.. Ty sprowadzasz seks w malzenstwie do prostytucji. Zalosne.. To
    > strasznie smutne, ze nigdy zadna kobieta Cie nie pozadala. Widac byles

    właśnie sprowadziłaś seks do czystej fizyczności, ale to NTG :)

  • 63. Data: 2006-04-26 10:51:17
    Od: "Ann" <b...@a...pl>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości
    > właśnie sprowadziłaś seks do czystej fizyczności, ale to NTG :)

    Prostytucja kojarzy mi sie raczej z czysta fizycznoscia. I do tego sie
    odnioslam. Facet ma jakis uraz na tym punkcie i dlatego sobie tworzy
    jakies wydumane, chore teorie probujac usprawiedliwic swoja nieudolnosc w
    lozku.
    Skoro on moze sobie wymyslac to i ja. A co! :-)

    Pozdrawiam
    Ann

  • 64. Data: 2006-04-26 13:52:14
    Od: "ghostrider" <g...@g...spam>

    <tfu>

    jestes miedzy innymi chorym psychicznie pedofilem...

    nie ma wiec co sie dziwic... tez bym cie chetnie zajebal....

    ghostrider

  • 65. Data: 2006-04-26 15:30:45
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Ann" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > odnioslam. Facet ma jakis uraz na tym punkcie i dlatego sobie tworzy
    > jakies wydumane, chore teorie probujac usprawiedliwic swoja nieudolnosc w

    Chwyt "za jaja" po ktorym faceci unosza sie ambicja i dawaj robic
    dziewczynkom dobrze w lozku. Na mnie to nie dziala.:)

    > Skoro on moze sobie wymyslac to i ja. A co! :-)

    A coz takiego nowego wymyslilas?

    LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
    http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

  • 66. Data: 2006-04-26 16:12:09
    Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl>

    > Chwyt "za jaja" po ktorym faceci unosza sie ambicja i dawaj robic
    > dziewczynkom dobrze w lozku. Na mnie to nie dziala.:)

    No ktoś Ci dziecko zrobił ciężką krzywdę. Jak chcesz, znam kilku dobrych
    seksiatrów. Może jakoś odwrócą nieudana wczesną inicjację ;o)

    A.... ale Ty o tym piszesz, pewnie nie wiesz nawet, co to takiego,
    mujborze, biedny człowiek...

    Paweł

  • 67. Data: 2006-04-27 05:26:40
    Od: "Ann" <b...@a...pl>

    Użytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Chwyt "za jaja" po ktorym faceci unosza sie ambicja i dawaj robic
    > dziewczynkom dobrze w lozku. Na mnie to nie dziala.:)

    No to wszystko jasne. Tez bym sie rozwiodla jakby maz okazal sie pedofilem
    i w dodatku egoista lozkowym. Wspolczuje bylej zonie, ze musiala tyle lat
    sie meczyc. Mam nadzieje, ze spotka na swojej drodze kochajacego faceta, z
    ktorym bedzie miala ochote isc do lozka a nie odrabiac panszczyzne.

    Ann

  • 68. Data: 2006-04-27 20:46:22
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > sie meczyc. Mam nadzieje, ze spotka na swojej drodze kochajacego faceta, z
    > ktorym bedzie miala ochote isc do lozka a nie odrabiac panszczyzne.

    Wiesz, cieszy mnie w calej tej dyskusji to, ze jak widac ludzie potrafia
    rozmawiac z pedofilami. To pierwsza jaskolka, ze byc moze problem przestanie
    wreszcie byc tematem tabu i zacznie byc traktowany jak zjawisko, z ktorym
    nalezy podjac otwarta walke, mysle ze glownie przy pomocy akcji
    propagujacych uczenie rozpoznawania problemu i nalezytych reakcji. Niestety
    w wielu przypadkach matki dzieci po odkryciu, ze zyja pod jednym dachem z
    pedofilem, zachowuja sie tak, jak w przypadku przemocy domowej. Ulegaja...
    Oby takie rozmowy byly zapowiedzia zmian w spoleczenstwie.

    Pozdrawiam,

    Tiger