  • 31. Data: 2018-07-24 16:34:43
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    Są 2 możliwości:
    Albo ten policjant pracował właściwie, i należy mu się za to premia,
    nagroda,
    i oczywiście publikacja by wszyscy wiedzieli kto pracuje uczciwie;
    albo ten policjant pracował źle i powien siedzieć za pbicie.

    Skoro pracował właściwie, co stwierdził minister,
    to dlaczego czepiają się Szczerby za publikację, kto tak właściwie pracuje?

    Za komny było powiedzenie:
    Nawet OMO nie pieże jak ZOMO.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 32. Data: 2018-07-24 17:12:06
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "Stokrotka" <o...@i...pl> pisze:
> [...]
    >
    > Skoro pracował właściwie, co stwierdził minister,
    > to dlaczego czepiają się Szczerby za publikację, kto tak właściwie

    Bo znacząca mniejszość uwierzy w "kalumnie" Szczerby?

    --
    A. Filip

  • 33. Data: 2018-07-24 17:25:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.07.2018 o 13:30, Liwiusz pisze:

    > Szkoda, że nie ma kary za zbytnie teoretyzowanie (czyli pierdolenie) na
    > grupach :)

    Oraz za pisanie z uszkodzonym detektorem małych włochatych stworzonek,
    co niepostrzeżenie i zdadziecko w doope potrafią udziabać;)

  • 34. Data: 2018-07-24 20:10:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24-07-18 o 16:29, Shrek pisze:

    > Masz szansę się wybić na dobrej zmianie. Takich organów im trzeba!

    Niczego szczególnego tu nie widzę. To dość oczywiste rozumowanie.

    > W zasadzie nalezy dodać, że nie dopowiada tylko za trzęsienie ziemi,
    > gradobicie i koklusz!

    Po co pytasz, skoro nie chcesz usłyszeć odpowiedzi?

  • 35. Data: 2018-07-24 21:21:36
    Od: Kviat

    > Jak Sejm uchwali taką ustawę i się uprawomocni. Czepiacie się naruszenia
    > przez PiS trójpodziału włazy, a nie potraficie pojąć, że Policja jest
    > organem wykonawczym i nie do policjantów należy jego stanowienie.

    Policjanci nie potrafią pojąć, że nie mają prawa wykonywać rozkazów
    niezgodnych z prawem.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 36. Data: 2018-07-24 21:29:23
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > Policjanci nie potrafią pojąć, że nie mają prawa wykonywać rozkazów
    > niezgodnych z prawem.
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    A policjant to profesor prawa?
    Policjanci nie mają prawa wykonywać rozkazów w sposób oczywisty
    (dla nie prawnika) niezgodnych z prawem. Granice "oczywistości" w
    praktyce wyznaczają rozkazy za wykonanie których jakiś policjant został
    "niedawno" z medialnym hukiem ukarany a już przynajmniej obsztorcowany.

    Za wykonanie jakich rozkazów ukarano za PO? Żadnych? Statystyczny CUD! :-)

    --
    A. Filip

  • 37. Data: 2018-07-24 21:33:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24-07-18 o 21:21, Kviat pisze:

    > Policjanci nie potrafią pojąć, że nie mają prawa wykonywać rozkazów
    > niezgodnych z prawem.

    Nie Piotrze. To Tobie - i Tobie podobnym - się wydaje, że zgodne z
    prawem jest to, na co Wy wyrażacie zgodę. Prawo, to prawo. Jest ustawa.
    Są przepisy wykonawcze. Można z nimi się nie zgadzać, ale latanie po
    ulicy i pranie się z policjantami nie jest najlepszym pomysłem.

    Co więcej politycy wysyłający ludzi przeciwko Policji muszą sobie zdawać
    sprawę ze skutków. Zamiast skonsolidować ludzi wokół jakiegoś
    ugrupowania i przejąć władzę, to tak naprawdę kilkudziesięciu ludzi
    próbuje przekonywać, że całe społeczeństwo tego chce.

  • 38. Data: 2018-07-24 21:57:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24-07-18 o 21:29, A. Filip pisze:

> [...]
    > praktyce wyznaczają rozkazy za wykonanie których jakiś policjant został
    > "niedawno" z medialnym hukiem ukarany a już przynajmniej obsztorcowany.

    Przede wszystkim dyskutanci nielegalność takich, czy innych rozkazów
    wywodzą z jakiś argumentów politycznych, czy konstrukcji opartych o samą
    Konstytucję, bez uwzględnienia choćby ustaw. Jakby każdy policjant mógł
    sobie z osobna interpretować przepisy, to dopiero by było zamieszanie.

    > Za wykonanie jakich rozkazów ukarano za PO? Żadnych? Statystyczny CUD! :-)

    Brak karania policjantów za wykonywanie niezgodnych z prawem rozkazów
    wynika raczej z tego, że rozkazów takich po prostu się nie wydaje.
    Dowódcy też są policjantami. Oczywiście zawsze może się okazać, ze jakiś
    badacz po badaniach wykaże bezprawność - przykładem tu choćby ściganie
    przestępców przed 1990 rokiem, które u nas ostatnio zdelegalizowano.

    Aż się dziwię, że i nie wypuszczono wszystkich złapanych w owym czasie i
    nie unieważniono wyroków. Otwarły by się drogi dochodzenia roszczeń.
    Przybyło by nam kombatantów, bo ci z II WS jakby trochę powymierali.

  • 39. Data: 2018-07-24 22:48:13
    Od: <4...@7...224813.invalid> (Tom N)

    Robert Tomasik w

    > Jakby każdy policjant mógł
    > sobie z osobna interpretować przepisy, to dopiero by było zamieszanie.
    [...]
    > Brak karania policjantów za wykonywanie niezgodnych z prawem rozkazów
    > wynika raczej z tego, że rozkazów takich po prostu się nie wydaje. Dowódcy też są
    policjantami.

    Dobrze sie przyjrzyj Swoim dwóm stwierdzeniom -- jedno wyklucza drugie, więc
    któreś jest fałszywe.

    > przykładem tu choćby ściganie
    > przestępców przed 1990 rokiem, które u nas ostatnio zdelegalizowano.
    > Aż się dziwię, że i nie wypuszczono wszystkich złapanych w owym czasie

    Ty głupa udajesz, czy nim jesteś?

    > Przybyło by nam kombatantów, bo ci z II WS jakby trochę powymierali.

    Okazuje sie, że jesteś kretynem, bez szacunku dla ojców.

    --
    'Tom N'

  • 40. Data: 2018-07-24 23:50:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > Są przepisy wykonawcze. Można z nimi się nie zgadzać, ale latanie po
    > ulicy i pranie się z policjantami nie jest najlepszym pomysłem.

    Po pierwsze to jak dotąd nikt policjantów nie pierze. Jak na razie jeden
    dostał megafonem... od drugiego. Po drugie obczajenie że 6 równa się 6
    nie powinno przekraczać zdolności pojmowania żadnego policjanta. Jeśli
    przekracza, to coś nie tak jest z samą formacją.

    Shrek