  • 261. Data: 2018-07-30 16:48:02
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30-07-18 o 16:18, J.F. pisze:

    > Ale z naciskiem na "przypadkowo" czy "z potrzeby serca" ?
    > Mowisz, ze ktos im zaplacil ?
    > Bo ze ktos tam dal haslo "dzis pod Sejmem" to sie zgadzam.
    > Protesty po ostatnim podpisie Dudy byly szybko ... no ale w sumie to nic
    > niespodziewanego, umowieni agenci mogli czekac na haslo :-)

    Zapłaty kilku osobom wykluczyć nie mogę, ale w każdym razie nic takiego
    nie pisałem nigdy.

  • 262. Data: 2018-07-30 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    zamiast-leczyc-lu
    >>> dzi-stoi-nieuzywany/
    >>> https://www.termedia.pl/mz/Sprzet-za-miliony-stoi-be
    zczynnie-bo-NFZ-n

    > Problem jest głębszy i nie za bardzo nadaje się na publiczną dyskusję.

    Ze problem szerszy to jasne...
    Ale ze nie nadaje sie na publiczna dyskusje?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 263. Data: 2018-07-30 19:07:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 30-07-18 o 16:18, J.F. pisze:

    >Zapłaty kilku osobom wykluczyć nie mogę, ale w każdym razie nic
    >takiego
    >nie pisałem nigdy.

    Czyli jednak z potrzeby serca ?
    No chyba, ze to rodziny tych sedziow odsuwanych od koryta ... ale
    przeciez emeryturka sedziowska zacna jest.

    J.

  • 264. Data: 2018-07-30 20:21:17
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Zapłaty kilku osobom wykluczyć nie mogę, ale w każdym razie nic takiego
    > nie pisałem nigdy.

    Lepiej napisz ilu tajniaków było podczas zeszłorocznych protestów, bo ja
    słyszałem, że była niezła mobilizacja w szeregach.

  • 265. Data: 2018-07-30 20:52:47
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jingiel <x...@x...xx> pisze:

    > Lepiej napisz ilu tajniaków było podczas zeszłorocznych protestów, bo
    > ja słyszałem, że była niezła mobilizacja w szeregach.

    To za rządów PO takie dane "tajniakowe" podawano? :-)

    Tym razem żaden tajniak nie został sfilmowany w trakcie pałowania.
    Czy to jest dobra zmiana? ;-)

    --
    A. Filip

  • 266. Data: 2018-07-30 21:31:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ależ mnie jest dokładnie obojętne, w jaki sposób oni się tam
    > skrzyknęli,a jedynie sprzeciwiam się poglądowi, ze oni tak tam
    > przypadkowo z potrzeby serca akurat w jednym momencie się znaleźli - i
    > nic więcej.

    Przypadkiem - nie. Z potrzeby serca - większość tak.

    > W którym miejscu pisałem o jakiejkolwiek sile, czy zaciąganiu?

    No jeśli nie z potrzeby serca, to za zapłatą albo jakiegoś rodzaju
    przymusem.

    Shrek

  • 267. Data: 2018-07-30 21:32:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zapłaty kilku osobom wykluczyć nie mogę, ale w każdym razie nic takiego
    > nie pisałem nigdy.

    To o co ci w zasadzie chodzi?

    Shrek

  • 268. Data: 2018-07-30 21:54:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Jingiel <x...@x...xx> pisze:

    >To za rządów PO takie dane "tajniakowe" podawano? :-)
    >Tym razem żaden tajniak nie został sfilmowany w trakcie pałowania.
    >Czy to jest dobra zmiana? ;-)

    No chyba tak, ale jak pałuja w mundurach, to tez nie jest dobrze :-)
    A jak sie przy tym nie boja, to jest juz zle ...

    Ale wczoraj slyszalem, ze srodowiska kibolskie nowa policje chwala.
    I naprawde nie wiem, co o tym sadzic.

    A moze po prostu na kiboli nie maja juz czasu
    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/policja-
    śledziła-liderów-protestów-kulisy-operacji-,,sejm"/a
    r-BBLfLv4

    P.S. A te gustowne plakaciki, to kto przygotowal ?

    J.

  • 269. Data: 2018-07-31 02:50:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-07-29, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Powiem Ci tyle, że to postulaty zacne. Rzecz w tym, że chyba wszystkie
    > rządy przez ostatnie kilka kadencji miały podobne. Problemem jest to,że
    > jak słuchasz PiS, to oni w sumie mają te same postulaty.

    O postulaty to się nikt nie kłopocze bo tak po prawdzie to własnych
    postulatów chyba PiS najwięcej zrealizowac (nie bacząc na przyszłe
    koszty). Problem jak to realizują.

    > Najgorsze jest to, że to wszystko powinna weryfikować "czwarta władza",
    > czyli dziennikarze. Bo ja się na tym nie znam. Nie mam czasu śledzić
    > tego. Ale poziom przekazu tych dziennikarzy - w moim odczuciu, być może
    > złym - jest żenujący. Jeśli w odniesieniu do okoliczności, które znam
    > okazuje się, że przekaz dziennikarzy jest tendencyjny, nieprofesjonalny,
    > to daje mi to podstawy sądzić, że w tych nieznanych mi okolicznościach
    > też nie będzie lepiej.

    Przekaz jest zawsze w jakiś sposób subiektywny. Tragedia się dzieje,
    jeśli jest to przekaz sterowany przez osoby trzecie z umocowaniem
    partyjnym.

    > Dlatego przykładowo większe znaczenie przypisuję jakimś relacjom
    > uczestników, choćby z mediów społecznościowych, niż relacjom
    > dziennikarzy. Kilka dni temu kilka osób relacjonowało protest pod
    > Pałacem Prezydenta. Kilka relacji po kilka kilkanaście minut z różnych
    > miejsc demonstracji. Nie widzę powodu, by miały to być relacje
    > tendencyjne, bo to telefonami wewnątrz tłumu ludzie robili.

    Zgoda, ale tam są z kolei emocje co też trochę zaciemnia czasem obraz.

    > No ale ja tam nie słyszałem słowa do Prezydenta RP. Były groźby w
    > stosunku do policjantów, że ich będą sądzić. Była jakiś zachowujący się,
    > jakby był pod wpływem środków psychotropowych facet w białej koszuli,
    > który biegał jak małpa w klatce i "zygał" do policjantów. Urywki scen z
    > przemywających twarz ludzi,którzy podobno gazem dostali - no ale starsze
    > osoby tam były, to nie wiem po co się na pierwszą linię wpychały -
    > chyba, że jak słyszałem pogłoski w tłumie ktoś z demonstrantów gazu użył.

    A wydawałoby się, że to wszystko powinno być (i pewnie jest) nagrywane i
    nie powinno być dużego problemu z weryfikacja. Tyle, że nikt już nikomu
    nie ufa, a upublicznić nie można bo ochrona praw.

    Nb. czytałem niedawno w Rzepie o przepychankach sądowych pomiedzy
    policja a jednym obywatelem, który sie na jakiś patrol wk.. i zaządał
    upublicznienia dnia tego patrolu (nie pamiętam powodu) - nagrywali
    kamera/kamerami. Komendant odmówił, sąd stwierdził, że jest to
    informacja publiczna i odmowa jest niesłuszna, ale trzeba mieć na
    względzie dobro osób, które ten patrol np. legitymował. No to komendant
    odmówił powołując się na te ochronę, no to sąd orzekł, że tak nie można,
    bez podania konkretów. Jakies tam były jeszcze rozważania odnośnie
    zamazywania twarzy. Ciekawe jak to się skończy.

    > I teraz w jednym "dzienniku" relacja, że pokojowo nastawiony tłum chciał
    > Panu Prezydentowi długopisy przekazać. W innym, że ściany malowali i
    > policja zatrzymała dwóch gości za to. Taż ja bym musiał chyba z 10
    > relacji obejrzeć, by sobie jakieś zdanie wyrobić. Nie chce mi się.
    > Pewnie stąd moje podejście do tych wszystkich relacji.

    No niestety. Niszczyć niczego tez nie powinni bo tylko szkodzą sprawie.

    > Ad rem, to może i ten ratownik źle zrobił, ale poziom tego artykułu jest
    > tak żenujący, a materiał tendencyjny, że po prostu bronię ratownika, bo
    > mam świadomość, że linczują być może niewinnego człowieka.

    No wiem, tłumaczyłes już kiedyś.

    --
    Marcin

  • 270. Data: 2018-07-31 03:01:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-07-28, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A jak chcesz ocenić czy rację mieli Tutsi czy Hutu? Jak Tutsi wyrżneli

    No właśnie nie chcę oceniać :) Tzn. zdanie sobie zacznę wyrabiac, ale
    tylko tyle. Nawet Hutu vs Tutsi na podstawie jednego zdarzenia bym dalej
    nie szedł.

    Zreszta, ile mi się razy już zdarzyło, że ktoś zrobił coś co odebrałem
    za skrajnie kretyńskie i tak strasznie mnie korciło aby mu napisać, ty
    debilu jeden, a potem się okazywało, że czegoś nie zrozumiałęm, lub ktoś
    cos przeinaczył i było, uff, jak dobrze, że nic nie napisałem :) Ja
    wiem, że to nieco inna kategoria, ale mechanizm jest ten sam. Coś mogło
    umknąć a komus mozna zrobić qq.

    > Ale jeszcze raz - zdjęcie się nie zgadza czy nazwiska? Bo jak się zgadza
    > to gdzie tu problem?

    Doskonale wiesz w czym problem.

    > No zdarzają się projekty o których najchętniej bym zapomniał, ale nie
    > rzucam się jak wsza na grzebieniu, jak ktoś stwirdzi, że byłem w nie
    > zamieszany. A skąd pytanie? Jak nikt mi nie przypisuje czynów których

    Ale to inna sytuacji, bo nie kwestionujesz tego, że spartoliłeś, a tu
    mówimy o sytuacji, że tak na prawdę to do końca nie znamy okoliczności.
    Może moment wczesniej coś zaszło co wyzwoliło takie a nie inne emocje i
    gdyby to wiedziec, to osąd mógłby być inny.

    > się wstydzę, to nie moge oceniać czy jak? Oceniam tego pana ze zdjęcia.
    > Moje prawo. Czemu chcesz mi je odebrać?

    Nie odbieram Ci prawa do oceny, ale nie do końca podoba mi sie
    upublicznianie wniosków z takiej oceny ze wskazaniem palce na konkretna
    osobę.

    > Raczej nie. Bo murzyni wcale nie czują się pobici:P Spacerowicze się nie
    > wstydzą obecności na demonstracjach i czują się zniesmaczeni, jak ktoś
    > twierdzi, że to turyści nie manifestancji. To policjanci się wstydzą.
    > Więc jak się wstdzą, to niech nie mają prestensji do innych, że mają
    > powody do wstydu.

    Policjanci, poza przypadkami niewyżytych kulsonów, którzy nigdy w
    policji znaleźć się nie powinni, to zapewne życzyliby sobie w takich
    akcjach udziału nie brać.

    --
    Marcin