  • 251. Data: 2018-07-30 06:00:01
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > No widzisz, niby Twoim zdaniem oczywista, a jednak się wyłożyłeś :-)
    > Motyka jak najbardziej może się przydać - sztyl od niej jest
    > doskonały do stabilizacji kończyny. Chciałem zapytać, czy będzie
    > kogoś ścigał, że motyki nie zabrał, a mógł.

    Jezeli ktos zadzwoniłby do mnie do domu i powiedział ze potrzebuje
    cokolwiek do usztywneinia złamanej konczyny to by dostał.
    I nie zastanawiałbym się czy łopata zginie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 252. Data: 2018-07-30 07:02:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja tak. Ty nadal strugasz idiotę :-D

    Nie kretynie. Twierdzisz, że jak ktoś czasem oddycha, to nie należy go
    podłączać pod AED. Wczęsniej twierdziłeś, że to nawet może zaszkodzić.
    Przez takich idiotów jak ty ludzi umierają albo stają się warzywami.
    Uśmieszki i pierdolenie o motykach tego nie zmienią.

    Shrek

  • 253. Data: 2018-07-30 07:03:01
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Po raz ostatni Ci postaram się napisać, choć podejrzewam, że nadal nie
    > zrozumiesz. Sprzeciwiam się teorii, że Ci ludzie tak nagle postanowili z
    > potrzeby serca tam przyjść i niezależnie od siebie się zebrali akurat
    > pod Sejmem w jednym miejscu i czasie. I nic więcej.

    Wolisz od ogona? Komuś (np. totalnej opozycji) te protesty "są na rękę".
    W demokracji parlamentarnej liczy się jak bardzo musieli się "namęczyć"
    by do tych protestów doszło: niemal tyle co nic, mało, średnio, dużo,
    straszliwie. Przy takich protestach _ja_ obstawiam ze "średnio" i ze
    zasadniczo ze względu na długotrwałość. "Wredny" Kaczyński już
    "wymęczył" bardzo masowe protesty.

    Mi się te protesty niezbyt podobają _w formie_ którą czasem ale
    regularnie przyjmują. Jednak wolę już takie protesty (sporej
    mniejszości) od wyborców będących wyłącznie milczącym stadem baranów
    które kolejne świnie u żłoba władzy prowadzą gdzie zechcą.

    --
    A. Filip

  • 254. Data: 2018-07-30 07:07:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > potrzeby serca tam przyjść i niezależnie od siebie się zebrali akurat
    > pod Sejmem w jednym miejscu i czasie. I nic więcej.

    Czyli wracamy do punktu poprzedniego. Koszerne według ciebie są tylko
    prostesty bez organizartorów w miejscach i czasie nie zwiazanych w żaden
    sposób z przedmiotem prostestu?

    Jeśli prostest ma jakiegoś organizatora, lub odbywa się w sensownym
    miejscu i czasie oznacza to, że ludzie zostali tam zaciągnieci siłą a
    nie przyszli z potrzeby serca? Tak?

    Shrek

  • 255. Data: 2018-07-30 13:21:29
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    --
    animka

  • 256. Data: 2018-07-30 13:23:25
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    --
    animka

  • 257. Data: 2018-07-30 14:30:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Jeśli prostest ma jakiegoś organizatora, lub odbywa się w sensownym
    >miejscu i czasie oznacza to, że ludzie zostali tam zaciągnieci siłą a

    To oznacza, ze nalezy organizatora pociagnac do odpowiedzialnosci za
    naruszenia ustawy o zgromadzeniach publicznych :-)

    PiS sie chwali, ze coraz mniej osob protestuje ... ale dawniej to sie
    okazywalo, ze spontanicznie, ale ktos autokary zamowil, ktos
    transparenty przygotowal, ktos naglosnienie zorganizowal ... a
    przeciez ksiadz z parafii nie pozyczy :)

    J.

  • 258. Data: 2018-07-30 15:24:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30-07-18 o 05:59, Budzik pisze:

> [...]
    zamiast-leczyc-lu
    zczynnie-bo-NFZ-n
    > To samo! To zwykła granda i niegospodarnosc! Nóz się w kieszeni
    > otwiera...

    Problem jest głębszy i nie za bardzo nadaje się na publiczną dyskusję.

  • 259. Data: 2018-07-30 15:29:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30-07-18 o 07:07, Shrek pisze:

    > Czyli wracamy do punktu poprzedniego. Koszerne według ciebie są tylko
    > prostesty bez organizartorów w miejscach i czasie nie zwiazanych w żaden
    > sposób z przedmiotem prostestu?

    Ależ mnie jest dokładnie obojętne, w jaki sposób oni się tam
    skrzyknęli,a jedynie sprzeciwiam się poglądowi, ze oni tak tam
    przypadkowo z potrzeby serca akurat w jednym momencie się znaleźli - i
    nic więcej.

    > Jeśli prostest ma jakiegoś organizatora, lub odbywa się w sensownym
    > miejscu i czasie oznacza to, że ludzie zostali tam zaciągnieci siłą a
    > nie przyszli z potrzeby serca? Tak?

    W którym miejscu pisałem o jakiejkolwiek sile, czy zaciąganiu?

  • 260. Data: 2018-07-30 16:18:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >skrzyknęli,a jedynie sprzeciwiam się poglądowi, ze oni tak tam
    >przypadkowo z potrzeby serca akurat w jednym momencie się znaleźli -

    Ale z naciskiem na "przypadkowo" czy "z potrzeby serca" ?
    Mowisz, ze ktos im zaplacil ?

    Bo ze ktos tam dal haslo "dzis pod Sejmem" to sie zgadzam.

    Protesty po ostatnim podpisie Dudy byly szybko ... no ale w sumie to
    nic niespodziewanego, umowieni agenci mogli czekac na haslo :-)

    J.