  • 241. Data: 2018-07-29 21:11:41
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29-07-18 o 20:41, Shrek pisze:

    > Stabilizacja kończyny jest przereklamowana. O ile poszkodowany nigdzie
    > się nie wybiera, to zrobią to fachowcy jak przyjadą. W warunkach
    > miejskich zadaniem udzielającego pierwszej pomocy jest utrzymać przy
    > życiu do przyjazdu fachowców.

    I teraz bęziemy się "przepychać" na wiedzę z ratownictw? Jak nie
    ustabilizujesz złamania, to odłamek kości może przeciąć jakąś dużą
    tętnicę. Nie twierdzę, że jak facet nie oddycha, to należy od
    stabilizacji skręcenia zaczynać, ale jak nie mam nic lepszego do
    zrobienia, to przynajmniej poszkodowany bezie widział, ze ktoś się nim
    zajmuje, udziela profesjonalnej pomocy itd.

    Po z tym nie wizę powodu, bym się tu popisywał wiedzą z ratownictwa, bo
    to grupa o prawie. Znajdź przepis zabraniający stabilizacji złamania. :-)

  • 242. Data: 2018-07-29 21:20:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I teraz bęziemy się "przepychać" na wiedzę z ratownictw? Jak nie
    > ustabilizujesz złamania, to odłamek kości może przeciąć jakąś dużą
    > tętnicę.

    Jak poszkodowany nigdzie się nie wybiera to nie przetnie, za to w czasie
    stabilizacji dokonujesz pewnych ruchów. Chcesz to biegaj z motyką, ale
    niezabranie ze sobą motyki do poszkodowanego nie jest błedem, a
    niepodłączenie go do AED "jak czasem oddycha" jest. Koniec tematu.

    > Po z tym nie wizę powodu, bym się tu popisywał wiedzą z ratownictwa

    Właśnie problem w tym, że się swoją niewiedzą popisujesz negując
    uzasadnieniu użycia AED pierdoląc głupoty i jeszcze ktoś może ci
    uwierzyć (choć to coraz mniej prawdopodobne)

    Shrek

  • 243. Data: 2018-07-29 21:26:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-07-18 o 22:35, J.F. pisze:

    > Telewizji tez coraz mniej ogladam.
    > No dobra, przyznam racje - wygralyby gwiazdy Facebooka :-(

    Sądzę, że kampania by się trochę zmieniła. Ale w każdym razie ludzie by
    nie popierali polityków, którzy się nie sprawdzili. Tu już Poseł
    musiałby się liczyć z wyborcami, a nie Prezesem. I o to mi głownie
    chodzi. Reszta by się pewnie niewiele zmieniła.

    > Z przykroscia stwierdzam, ze nic. Ale myslisz, ze z jedna lista
    > ogolnopolska bede wiecej wiedzial ? W JOW bedzie lepiej ... moze.

    Nie będzie lepiej,ale chcę uniezależnić posłów od Prezesa.

    > Mysle, ze spokojnie by byl, i to z jednym z wyzszych wynikow.

    Może. I tak tego nie sprawdzimy. Moim zdaniem nie.

    > Co nam nawiasem mowiac rodzi kolejne pytanie do strategii i ordynacji
    > - lepiej wystawic 250 kandydatow, czy 460 ?
    > Przy 460 moga sie glosy rozwodnic, i przegramy z tymi, co wystawia 250
    > :-)

    Problemów pewnie byłoby więcej. Nie zajmuję się polityką i pewnie ich
    nawet nie dostrzegam.

    > Nie ... musi byc klucz partyjny jak teraz. Bo wyborcy zaglosuja na
    > Kaczynskiego, Ziobre, Macierewicza ... i oni zdobeda po milionie
    > glosow, a kto zaglosuje na tych drugorzedowych ?
    > To loteria tam bedzie. Wiec bedzie sumowanie glosow na partie.

    A ja uważam, że właśnie Ci drugorzędowi są na usługach "prezesów" i w
    efekcie prezes ma 200 głosów, a nie jeden.

  • 244. Data: 2018-07-29 21:30:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29-07-18 o 19:40, Shrek pisze:

    > Przecież nie trzeba być ciężkim mózgowcem żeby wpaść na to, że wpadną
    > pod parlament i to akurat wtedy jak będą obradować. No a tobie się to w
    > pale nie mieści. Daj spokój...

    Ile osób na bieżąco śledzi program obrad Sejmu Twoim zdaniem? Jakie jest
    prawdopodobieństwo, że Ci śledzący stronę sejmową znaleźli się pod
    Sejmem.No i czemu na relacjach na mediach (tych z komórek) nie krzyczą,
    by posłowie tego nie uchwalali, tylko domagają się, by policjanci poszli
    na L4?

  • 245. Data: 2018-07-29 22:21:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ile osób na bieżąco śledzi program obrad Sejmu Twoim zdaniem?

    Nie trzeba śledzić programu obrad sejmu. Wiesz - jak ktoś się choć
    trochę interesuje, to na dowolnym portalu, w większości gazet da się
    przeczytać. ba, jestem przekonany że nawet w TVpis wspominają.

    > Jakie jest
    > prawdopodobieństwo, że Ci śledzący stronę sejmową znaleźli się pod
    > Sejmem.

    Ustalmy fakty, bo nie wierzę... Zaskoczyło cię, że prostestujący przeciw
    ustawie zabrali się akurat pod parlamentem i akurat wtedy gdy nad nią
    obradowano? Uważasz, że jest to statystycznie niemożliwe, zeby sobie
    akurat taki czas i miejsce wybrali? Przyznaj - w tej policji to ty
    detektywem nie jestes?

    Shrek

  • 246. Data: 2018-07-29 23:13:54
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-29 o 22:21, Shrek pisze:

> [...]
    > obradowano? Uważasz, że jest to statystycznie niemożliwe, zeby sobie
    > akurat taki czas i miejsce wybrali? Przyznaj - w tej policji to ty

    Na fejsbuku i innych stronach się spiknęli.
    Najgorsze jest to, że ludzie niepikietujcy a chcący się wybrać gdzieś z
    wizytą czy do kawiarni boja sie wyjć z domu, żeby nie przrchodzić przez
    ten tłum i w łeb od kogos nie dostac. My Warszawiacy żyjemy jak w
    więzieniu, bo Krakowskie Przedmieście i Plac Zamkowy jest dla dzikich
    tłumów, a nie ludzi, którzy chcą sobie sobotę czy niedzielę miło
    spędzić. To co się teraz dzieje to normalnie dzicz, dzicz, dzicz.
    Przyjezdna na ogół dzicz.
    Warszawiacy chcą spokoju i poczucia bezpieczeństwa!

    --
    animka

  • 247. Data: 2018-07-30 00:33:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29-07-18 o 22:21, Shrek pisze:

> [...]
    > obradowano? Uważasz, że jest to statystycznie niemożliwe, zeby sobie
    > akurat taki czas i miejsce wybrali? Przyznaj - w tej policji to ty

    Po raz ostatni Ci postaram się napisać, choć podejrzewam, że nadal nie
    zrozumiesz. Sprzeciwiam się teorii, że Ci ludzie tak nagle postanowili z
    potrzeby serca tam przyjść i niezależnie od siebie się zebrali akurat
    pod Sejmem w jednym miejscu i czasie. I nic więcej.

  • 248. Data: 2018-07-30 00:46:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29-07-18 o 20:23, Shrek pisze:

    > I przez sześć lat nie nauczyłeś się do czego służy, jak się go używa i
    > kiedy?

    Ja tak. Ty nadal strugasz idiotę :-D

    > A ty nie dajesz rady nawet ze szkoleniem...

    No widzisz. Nikt nie jest doskonały

  • 249. Data: 2018-07-30 05:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Co chwilę w Internecie masz informacje, że jakieś urządzenie w
    > szpitalu stoi, a mogłoby życie uratować. Dwa pierwsze z GOOGLE:
    >
    > https://www.wykop.pl/link/4202961/sprzet-za-300-mln-
    zamiast-leczyc-lu
    > dzi-stoi-nieuzywany/
    > https://www.termedia.pl/mz/Sprzet-za-miliony-stoi-be
    zczynnie-bo-NFZ-n
    > ie-placi,3431.html
    >
    > U nas taką, a nie inną decyzję. W wypadku tych wartych po kilkaset
    > milionów złotych urządzeń co powiesz?

    To samo! To zwykła granda i niegospodarnosc! Nóz się w kieszeni
    otwiera...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 250. Data: 2018-07-30 06:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > No dla mnie nie jest oczywista.

    Aha, czyli wychodzac z domu bierzesz łopate? Spoko...
    Znaczy ja w sumie saperke w samochodzie tez mam ale pod reke do sklepu
    nie biorę.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."