-
31. Data: 2009-09-08 10:29:46
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: Mark <t...@a...w.pl>
Dnia Mon, 07 Sep 2009 15:14:04 +0200, Tristan napisał(a):
> No ale nie każdy biznes musi być korporacją. Prowadzę małe przedsiębiorstwo
> usługowe. Nie widzę powodu dla którego mam płacić 3 razy drożej tylko temu,
> żeby mieć nieprzedpłatę.
Nie widzisz powodu? A przeciez dokladnie powod opisales.
Wlasnie dlatego ze jestes malym biznesem a nie korporacja, i to Twoj jedyny
kontakt z klientami powinienes go zabezpieczyc w taki sposob by w razie
problemow - tak jak teraz miec jakiekolwiek pole manewru. A bez umowy nie
mozesz nic, jedynie cierpliwie czekac i liczyc na dobra wole dwoch
operatorow.
Takie sa realia, oszczednosci sa dobre ale przesadne moga odbic sie czkawka.
--
Mark
-
32. Data: 2009-09-08 22:30:38
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: "op23" <o...@r...pl>
Użytkownik "Mark" <t...@a...w.pl>
>
>> No ale nie każdy biznes musi być korporacją. Prowadzę małe
>> przedsiębiorstwo
>> usługowe. Nie widzę powodu dla którego mam płacić 3 razy drożej tylko
>> temu,
>> żeby mieć nieprzedpłatę.
>
> Nie widzisz powodu? A przeciez dokladnie powod opisales.
> Wlasnie dlatego ze jestes malym biznesem a nie korporacja, i to Twoj
> jedyny
> kontakt z klientami powinienes go zabezpieczyc w taki sposob by w razie
> problemow - tak jak teraz miec jakiekolwiek pole manewru. A bez umowy nie
> mozesz nic, jedynie cierpliwie czekac i liczyc na dobra wole dwoch
> operatorow.
Przecież on zawarł umowę.
-
33. Data: 2009-09-09 22:49:18
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: "zbyszek" <z...@o...eu>
> Nie widzisz powodu? A przeciez dokladnie powod opisales.
> Wlasnie dlatego ze jestes malym biznesem a nie korporacja, i to Twoj
> jedyny
> kontakt z klientami powinienes go zabezpieczyc w taki sposob by w razie
> problemow - tak jak teraz miec jakiekolwiek pole manewru. A bez umowy nie
> mozesz nic, jedynie cierpliwie czekac i liczyc na dobra wole dwoch
> operatorow.
> Takie sa realia, oszczednosci sa dobre ale przesadne moga odbic sie
> czkawka.
To nie ma nic wspólnego z formą umowy z operatorem, abo i prepaid w tym
przypadku
ma tą samą wadę, były operator nie chce wypuścic za szybko numeru - ot tak,
aby innym
tylko nie chciało się przenosić...
Niewątpliwą zaletą prepaida jest to że kiedy go zgubisz to masz ograniczone
straty a z abo to można
zabulić zdrowo jesli ktoś sms premium natrzaska do woli albo sex telefony
posprawdza (I też ci telefonik zablokują aż
nie spłacisz). Ale ta wada jest też zaletą że zawsze możesz zadzwonić bo
nie masz ograniczeń prepaida..................
Powyższy przypadek łatwo byłoby innym prepaidem obejść, gdyby wcześniej
pomyśleć, - kupić sobie za 5zł rocznie
inny numer i mieć dwa telefony.......
-
34. Data: 2009-09-10 21:54:39
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: Tristan <n...@s...pl>
W odpowiedzi na pismo z wtorek 08 wrzesień 2009 11:33
(autor Olgierd
publikowane na pl.soc.prawo,
wasz znak: <p...@r...org>):
>> Ale zastanawia mnie takie podejście niektórych grupowiczów, że to ja
>> jestem winny. Czy to naprawdę normalne, że ktoś nawala, a reakcja jest
>> taka, że to ja jestem winny?
> Jesteś winny braku ostrożności -- nie przewidujesz tego jakie życie
> jest ;-)
I dlatego ludzie ganią mnie, a słowa złego o Polkomtelu nie powiedzą? Dziwny
jest ten świat.
Przewidywałem problem, ale nic z tym nie umiałem zrobić przecież.
>>> Ciekawe kiedy zaczną dymać takich klientów ;-) bo wiedzę jak to robić
>>> to oni już mają.
>> Od lat mBank jest dla mnie najlepszym z wyborów (nie idealnym owszem,
>> ale inne są gorsze), więc myślę, że tak źle nie będzie.
> Aha, gadasz już jak stary klient PKO ;-)
Konto w PKO miałem tylko raz, przez chwilę. Nie licząc Inteligo, z którego
nie korzystam, bo jest żałosne.
--
Tristan
Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)
-
35. Data: 2009-09-10 21:55:14
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: Tristan <n...@s...pl>
W odpowiedzi na pismo z wtorek 08 wrzesień 2009 11:33
(autor Olgierd
publikowane na pl.soc.prawo,
wasz znak: <p...@r...org>):
>> Ale zastanawia mnie takie podejście niektórych grupowiczów, że to ja
>> jestem winny. Czy to naprawdę normalne, że ktoś nawala, a reakcja jest
>> taka, że to ja jestem winny?
> Jesteś winny braku ostrożności -- nie przewidujesz tego jakie życie
> jest ;-)
I dlatego ludzie ganią mnie, a słowa złego o Polkomtelu nie powiedzą? Dziwny
jest ten świat.
Przewidywałem problem, ale nic z tym nie umiałem zrobić przecież.
>>> Ciekawe kiedy zaczną dymać takich klientów ;-) bo wiedzę jak to robić
>>> to oni już mają.
>> Od lat mBank jest dla mnie najlepszym z wyborów (nie idealnym owszem,
>> ale inne są gorsze), więc myślę, że tak źle nie będzie.
> Aha, gadasz już jak stary klient PKO ;-)
Konto w PKO miałem tylko raz, przez chwilę. Nie licząc Inteligo, z którego
nie korzystam, bo jest żałosne.
Tak czy siak, nikt nie jest w stanie przedstawić mi oferty lepszej niż
mBank. Więc od lat się go trzymam.
--
Tristan
Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)
-
36. Data: 2009-09-11 07:03:12
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dnia Thu, 10 Sep 2009 23:55:14 +0200, Tristan napisał(a):
>>> Ale zastanawia mnie takie podejście niektórych grupowiczów, że to ja
>>> jestem winny. Czy to naprawdę normalne, że ktoś nawala, a reakcja jest
>>> taka, że to ja jestem winny?
>> Jesteś winny braku ostrożności -- nie przewidujesz tego jakie życie
>> jest ;-)
>
> I dlatego ludzie ganią mnie, a słowa złego o Polkomtelu nie powiedzą?
> Dziwny jest ten świat.
O Polkomtelu? Przecież przenosisz do emFinanse sp. z o.o., zaś sam
mówisz, że sprawą zajmuje się Bluemedia.
No więc mogę Cię pocieszyć: zły Polkomtel, złe emFinanse, zła Bluemedia.
--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==
-
37. Data: 2009-09-11 09:10:11
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: Tristan <n...@s...pl>
W odpowiedzi na pismo z piątek 11 wrzesień 2009 09:03
(autor Olgierd
publikowane na pl.soc.prawo,
wasz znak: <p...@r...org>):
>> I dlatego ludzie ganią mnie, a słowa złego o Polkomtelu nie powiedzą?
>> Dziwny jest ten świat.
> O Polkomtelu?
No bo Polkomtel to obsługuje technicznie.
> Przecież przenosisz do emFinanse sp. z o.o., zaś sam
> mówisz, że sprawą zajmuje się Bluemedia.
Od strony logistycznej. Jak Polkomtel nie przełączał, to winny polkomtel.
--
Tristan
Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)
-
38. Data: 2009-09-11 09:31:07
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: spp <s...@o...pl>
Tristan pisze:
>> Przecież przenosisz do emFinanse sp. z o.o., zaś sam
>> mówisz, że sprawą zajmuje się Bluemedia.
>
> Od strony logistycznej. Jak Polkomtel nie przełączał, to winny polkomtel.
Nawet wtedy gdy nie dostał takiego zlecenia?
--
spp
-
39. Data: 2009-09-11 10:34:44
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: Tristan <n...@s...pl>
W odpowiedzi na pismo z piątek 11 wrzesień 2009 11:31
(autor spp
publikowane na pl.soc.prawo,
wasz znak: <4aaa18dd$1@news.home.net.pl>):
>>> Przecież przenosisz do emFinanse sp. z o.o., zaś sam
>>> mówisz, że sprawą zajmuje się Bluemedia.
>> Od strony logistycznej. Jak Polkomtel nie przełączał, to winny polkomtel.
> Nawet wtedy gdy nie dostał takiego zlecenia?
No ale dostał i to kilka razy. O tym, czy dostał reklamacje, mogę faktycznie
być pościemniany przez BlueMedię. Ale samo zlecenie dostał na 100%, bo
starą kartę wyłączył. Przenosiny były z Polkomtela do Polkomtela, więc
zlecenie dostał od BlueMedii na odcięcie Samych Swoich i przypięcie karty
mBanku. Innej możliwości nie ma, bo odcięcie Samych Swoich nie mogło
nastąpić z powodu mojej rezygnacji z SS (wtedy zlecenia by nie dawała BM).
Więc jedyna możliwość to wylegitymowanie się przez BM pełnomocnictwem moim
do przeniesienia.
--
Tristan
Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)
-
40. Data: 2009-09-11 10:36:49
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Tristan pisze:
> W odpowiedzi na pismo z piątek 11 wrzesień 2009 11:31
> (autor spp
> publikowane na pl.soc.prawo,
> wasz znak: <4aaa18dd$1@news.home.net.pl>):
>
>>>> Przecież przenosisz do emFinanse sp. z o.o., zaś sam
>>>> mówisz, że sprawą zajmuje się Bluemedia.
>>> Od strony logistycznej. Jak Polkomtel nie przełączał, to winny polkomtel.
>> Nawet wtedy gdy nie dostał takiego zlecenia?
>
> No ale dostał i to kilka razy. O tym, czy dostał reklamacje, mogę faktycznie
> być pościemniany przez BlueMedię. Ale samo zlecenie dostał na 100%, bo
> starą kartę wyłączył. Przenosiny były z Polkomtela do Polkomtela, więc
> zlecenie dostał od BlueMedii na odcięcie Samych Swoich i przypięcie karty
> mBanku. Innej możliwości nie ma, bo odcięcie Samych Swoich nie mogło
> nastąpić z powodu mojej rezygnacji z SS (wtedy zlecenia by nie dawała BM).
> Więc jedyna możliwość to wylegitymowanie się przez BM pełnomocnictwem moim
> do przeniesienia.
I uważasz, że Polkomtel może tak sobie przyłączać numery do mbank
mobile bez wiedzy i zgody mbank mobile?
--
Liwiusz