-
21. Data: 2009-09-07 13:03:02
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: Mark <t...@a...w.pl>
Dnia Fri, 04 Sep 2009 13:22:11 +0200, Tristan napisał(a):
> Mam przedpłatę. To nic z rachunkiem nie ma wspólnego.
.. i pewnie dlatego masz problemy. Prepaid, nie masz umowy, nie masz sie
wiec na co powolywac.
Dlatego w powaznych biznesach jednak preferuje sie abonamenty dla firm.
> Przenoszę numer z Sami Swoi (Polkomtel) do mobile (Polkomtel). Już trzeci
> dzień jestem bez telefonu, bo się Polkomtel z Polkomtelem nie potrafi
> dogadać. Karta SS została wyłączona, a karta mobile nie została aktywowana.
> W efekcie moi klienci mają komunikat ,,zły numer'', a ja jestem odcięty od
> kontaktu z kontrahentami i mam spore straty finansowe.
"spore" to chyba kwestia wzgledna. Jakbys mial ryzyko naprawde sporych
strat, to nigdy bys nie szedl na prepaida. Rozumiem, telefon dodatkowy,
albo dla pracownikow do kontaktow miedzy soba czy cos.. ale glowny telefon
do kontaktow z klientami na prepaidzie? To tak jak "firmowe" konto na wp czy
innym onecie. Dziala,, owszem, ale wyglada jak wyglada i w razie jakichs
problemow *nic* nie mozesz zrobic. Nic
> Bluemedia odpowiedzialna za przenosiny mówi, że najwcześniej w poniedziałek
> mnie Polkomtel przyłączy.
Polkomtel juz Cie wylaczyl. I tyle. Jak juz masz pretensje to do kogos
innego, bo to ze dzialaja na inrastrukturze plusa (jak np Play) to nie
znaczy sie ze sa wlasnoscia polkomtela.
--
Mark
-
22. Data: 2009-09-07 13:14:04
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: Tristan <n...@s...pl>
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 07 wrzesień 2009 15:03
(autor Mark
publikowane na pl.soc.prawo,
wasz znak: <9z0wuihj7879$.dlg@smok.wot>):
>> Mam przedpłatę. To nic z rachunkiem nie ma wspólnego.
> .. i pewnie dlatego masz problemy. Prepaid, nie masz umowy, nie masz sie
> wiec na co powolywac.
> Dlatego w powaznych biznesach jednak preferuje sie abonamenty dla firm.
Tyle, że są kilka razy droższe niż przedpłata.
> "spore" to chyba kwestia wzgledna. Jakbys mial ryzyko naprawde sporych
> strat, to nigdy bys nie szedl na prepaida. Rozumiem, telefon dodatkowy,
> albo dla pracownikow do kontaktow miedzy soba czy cos.. ale glowny telefon
> do kontaktow z klientami na prepaidzie?
No ale nie każdy biznes musi być korporacją. Prowadzę małe przedsiębiorstwo
usługowe. Nie widzę powodu dla którego mam płacić 3 razy drożej tylko temu,
żeby mieć nieprzedpłatę.
> To tak jak "firmowe" konto na wp
> czy innym onecie. Dziala,, owszem, ale wyglada jak wyglada i w razie
> jakichs problemow *nic* nie mozesz zrobic. Nic
No właśnie gupio jest, że trzeba płacić regularnie przez lata tylko po to,
żeby mieć ew. umowę do powoływania się na nią. Przedpłaty powinny też być z
umowami.
>> Bluemedia odpowiedzialna za przenosiny mówi, że najwcześniej w
>> poniedziałek mnie Polkomtel przyłączy.
> Polkomtel juz Cie wylaczyl. I tyle. Jak juz masz pretensje to do kogos
> innego, bo to ze dzialaja na inrastrukturze plusa (jak np Play) to nie
> znaczy sie ze sa wlasnoscia polkomtela.
Ale mBank mobile to jest właśnie Polkomtel. To nie tak jak Play.
--
Tristan
Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)
-
23. Data: 2009-09-07 13:48:43
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
Dnia Mon, 07 Sep 2009 15:14:04 +0200, Tristan napisał(a):
> No ale nie każdy biznes musi być korporacją. Prowadzę małe przedsiębiorstwo
> usługowe. Nie widzę powodu dla którego mam płacić 3 razy drożej tylko temu,
> żeby mieć nieprzedpłatę.
Właśnie jako małe przedsiębiorstwo nie możesz sobie pozwolić na
niedostępność - skąd myślenie że pewne koszta są związane z wielkością
firmy?
> Ale mBank mobile to jest właśnie Polkomtel. To nie tak jak Play.
To nie ma znaczenia - "requesty" przychodzą z zewnątrz i nikt adminów
z Polkomtela nie pogoni żeby się tym szybko zajęli.
Henry
-
24. Data: 2009-09-07 13:52:43
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: Tristan <n...@s...pl>
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 07 wrzesień 2009 15:48
(autor Henry(k)
publikowane na pl.soc.prawo,
wasz znak: <9tju6m0cf3vl.1r4mchd8z00o9$.dlg@40tude.net>):
>> No ale nie każdy biznes musi być korporacją. Prowadzę małe
>> przedsiębiorstwo usługowe. Nie widzę powodu dla którego mam płacić 3 razy
>> drożej tylko temu, żeby mieć nieprzedpłatę.
> Właśnie jako małe przedsiębiorstwo nie możesz sobie pozwolić na
> niedostępność - skąd myślenie że pewne koszta są związane z wielkością
> firmy?
No toteż pierwszy raz od 10 lat mi się takie coś zdarzyło. I podejrzewam, że
przedpłata/abonament nie ma tu wpływu. A regularne płacenie 3 razy drożej
za abonament takie sobie jest.
>> Ale mBank mobile to jest właśnie Polkomtel. To nie tak jak Play.
> To nie ma znaczenia - "requesty" przychodzą z zewnątrz i nikt adminów
> z Polkomtela nie pogoni żeby się tym szybko zajęli.
No więc czy przedpłata czy abonament wiele by nie zmieniło.
--
Tristan
Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)
-
25. Data: 2009-09-07 14:03:30
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dnia Mon, 07 Sep 2009 15:52:43 +0200, Tristan napisał(a):
>> Właśnie jako małe przedsiębiorstwo nie możesz sobie pozwolić na
>> niedostępność - skąd myślenie że pewne koszta są związane z wielkością
>> firmy?
>
> No toteż pierwszy raz od 10 lat mi się takie coś zdarzyło. I
> podejrzewam, że przedpłata/abonament nie ma tu wpływu. A regularne
> płacenie 3 razy drożej za abonament takie sobie jest.
Ale problem z przenosinami do mBanku jest znany. Ba, nawet na ich stronie
jest tak napisane, że w sumie trudno przypuszczać, by miało być od ręki.
>>> Ale mBank mobile to jest właśnie Polkomtel. To nie tak jak Play.
>> To nie ma znaczenia - "requesty" przychodzą z zewnątrz i nikt adminów z
>> Polkomtela nie pogoni żeby się tym szybko zajęli.
>
> No więc czy przedpłata czy abonament wiele by nie zmieniło.
Aczkolwiek ja bym się zastanowił -- w Twoim przypadku (i nie tylko) --
czy przenosić numer do jakiegoś wirtuala. W sumie emFinanse może w każdym
momencie zwinąć interes -- i co wówczas im zrobisz?
--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==
-
26. Data: 2009-09-08 08:32:37
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: Tristan <n...@s...pl>
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 07 wrzesień 2009 16:03
(autor Olgierd
publikowane na pl.soc.prawo,
wasz znak: <p...@r...org>):
>> No więc czy przedpłata czy abonament wiele by nie zmieniło.
> Aczkolwiek ja bym się zastanowił -- w Twoim przypadku (i nie tylko) --
> czy przenosić numer do jakiegoś wirtuala. W sumie emFinanse może w każdym
> momencie zwinąć interes -- i co wówczas im zrobisz?
Przeniosę numer gdzie indziej. To tak jakby mówić, że lepiej mieć konto w
PKO BP SA bo mBank może zwinąć interes. Od lat mam konto w mBanku, teraz
oferują mi fajne ceny na telefon oraz możliwość podpięcia telefonu do konta
bankowego (to mnie przekonało najbardziej), więc przeniosłem się do mBanku
również z telefonem.
--
Tristan
Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)
-
27. Data: 2009-09-08 08:46:07
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: "cef" <c...@i...pl>
Tristan wrote:
>A regularne
> płacenie 3 razy drożej za abonament takie sobie jest.
Tak z czystej ciekawości: ile Ty płacisz miesięcznie za (ten) telefon?
Czy najtańsze abonamenty rzędu 20-30zł nie są warte
choćby tego minimalnego komfortu, który gwarantują?
-
28. Data: 2009-09-08 09:07:00
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dnia Tue, 08 Sep 2009 10:32:37 +0200, Tristan napisał(a):
>>> No więc czy przedpłata czy abonament wiele by nie zmieniło.
>> Aczkolwiek ja bym się zastanowił -- w Twoim przypadku (i nie tylko) --
>> czy przenosić numer do jakiegoś wirtuala. W sumie emFinanse może w
>> każdym momencie zwinąć interes -- i co wówczas im zrobisz?
> Przeniosę numer gdzie indziej.
I znów tygodniami Twój telefon będzie milczał, zaś Ty będziesz się mógł
co najwyżej na grypie pożalić ;-)
> To tak jakby mówić, że lepiej mieć konto
> w PKO BP SA bo mBank może zwinąć interes.
mBank nie jest wirtualem, zaś Mobile jest.
> Od lat mam konto w mBanku,
> teraz oferują mi fajne ceny na telefon oraz możliwość podpięcia telefonu
> do konta bankowego (to mnie przekonało najbardziej), więc przeniosłem
> się do mBanku również z telefonem.
Ciekawe kiedy zaczną dymać takich klientów ;-) bo wiedzę jak to robić to
oni już mają.
--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==
-
29. Data: 2009-09-08 09:26:28
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: Tristan <n...@s...pl>
W odpowiedzi na pismo z wtorek 08 wrzesień 2009 11:07
(autor Olgierd
publikowane na pl.soc.prawo,
wasz znak: <p...@r...org>):
>>>> No więc czy przedpłata czy abonament wiele by nie zmieniło.
>>> Aczkolwiek ja bym się zastanowił -- w Twoim przypadku (i nie tylko) --
>>> czy przenosić numer do jakiegoś wirtuala. W sumie emFinanse może w
>>> każdym momencie zwinąć interes -- i co wówczas im zrobisz?
>> Przeniosę numer gdzie indziej.
> I znów tygodniami Twój telefon będzie milczał, zaś Ty będziesz się mógł
> co najwyżej na grypie pożalić ;-)
Ale zastanawia mnie takie podejście niektórych grupowiczów, że to ja jestem
winny. Czy to naprawdę normalne, że ktoś nawala, a reakcja jest taka, że to
ja jestem winny?
>> To tak jakby mówić, że lepiej mieć konto
>> w PKO BP SA bo mBank może zwinąć interes.
> mBank nie jest wirtualem, zaś Mobile jest.
mBank też nie ma oddziałów.
>> Od lat mam konto w mBanku,
>> teraz oferują mi fajne ceny na telefon oraz możliwość podpięcia telefonu
>> do konta bankowego (to mnie przekonało najbardziej), więc przeniosłem
>> się do mBanku również z telefonem.
> Ciekawe kiedy zaczną dymać takich klientów ;-) bo wiedzę jak to robić to
> oni już mają.
Od lat mBank jest dla mnie najlepszym z wyborów (nie idealnym owszem, ale
inne są gorsze), więc myślę, że tak źle nie będzie.
--
Tristan
Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)
-
30. Data: 2009-09-08 09:33:09
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dnia Tue, 08 Sep 2009 11:26:28 +0200, Tristan napisał(a):
>>>> Aczkolwiek ja bym się zastanowił -- w Twoim przypadku (i nie tylko)
>>>> -- czy przenosić numer do jakiegoś wirtuala. W sumie emFinanse może w
>>>> każdym momencie zwinąć interes -- i co wówczas im zrobisz?
>>> Przeniosę numer gdzie indziej.
>> I znów tygodniami Twój telefon będzie milczał, zaś Ty będziesz się mógł
>> co najwyżej na grypie pożalić ;-)
>
> Ale zastanawia mnie takie podejście niektórych grupowiczów, że to ja
> jestem winny. Czy to naprawdę normalne, że ktoś nawala, a reakcja jest
> taka, że to ja jestem winny?
Jesteś winny braku ostrożności -- nie przewidujesz tego jakie życie
jest ;-)
>>> To tak jakby mówić, że lepiej mieć konto w PKO BP SA bo mBank może
>>> zwinąć interes.
>> mBank nie jest wirtualem, zaś Mobile jest.
> mBank też nie ma oddziałów.
Jest sam w sobie oddziałem.
Prowadzi jednak działalność na podstawie normalnego zezwolenia bankowego
itd. -- zaś Mobile to po prostu dzierżawa iluś tam numerów w Polkomtelu.
Z drugiej strony to oczywiście nie musi być problemem.
>>> Od lat mam konto w mBanku,
>>> teraz oferują mi fajne ceny na telefon oraz możliwość podpięcia
>>> telefonu do konta bankowego (to mnie przekonało najbardziej), więc
>>> przeniosłem się do mBanku również z telefonem.
>> Ciekawe kiedy zaczną dymać takich klientów ;-) bo wiedzę jak to robić
>> to oni już mają.
>
> Od lat mBank jest dla mnie najlepszym z wyborów (nie idealnym owszem,
> ale inne są gorsze), więc myślę, że tak źle nie będzie.
Aha, gadasz już jak stary klient PKO ;-)
--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==