  • 1. Data: 2007-10-08 09:28:43
    Temat: Nie wiem, co napisać w temacie, bo ...
    Od: "vlissingen" <n...@a...comp>

    sprawa wydaje mi się wielowymiarowa.

    Witam,

    A chodzi o to, że ostatnio dostaję zawirusowaną pocztę od różnych nadawców,
    wśród których są także "normalne" firmy i instytucje krajowe. Poczta
    przychodzi na prywatną skrzynkę i właśnie w związku z tym mam do Was
    pytanie:

    Z faktu jw. wynika, że ów adres znalazł się "jakoś" w zasobach nadawcy. Czy
    mam prawo domagać się wyjaśnień, w jaki sposób nadawca wszedł w jego
    posiadanie i czy oprócz tego adresu przechowuje jeszcze jakieś inne moje
    dane? I co dalej?

    pozdrawiam
    Holender

  • 2. Data: 2007-10-08 09:34:19
    Temat: Re: Nie wiem, co napisać w temacie, bo ...
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    vlissingen pisze:
    > Z faktu jw. wynika, że ów adres znalazł się "jakoś" w zasobach nadawcy.

    Nieprawda. Pocztę elektroniczną możesz dostać z konta, które o Twoim
    adresie w życiu nie słyszało. Przy odrobinie chęci możesz sam wysłać
    znajomemu wiadomość od "a...@n...gov", "b...@m...com" czy
    jak tam chcesz, nie ingerując w ogóle w konta, z których pozornie będzie
    wysłany email. To, że u Ciebie te wiadomości wyglądają na wysłane z
    pewnych organizacji czy firm znaczy jedynie tyle, że ich adresy pocztowe
    trafiły już do spamerskich baz danych. Nawiasy mówiąc, prawdopodobne
    jest, że Twój adres podobnie w tej chwili funkcjonuje.

    --
    _PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl

  • 3. Data: 2007-10-08 10:00:23
    Od: "vlissingen" <n...@a...comp>

    Użytkownik "PSYLO" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    . Nawiasy mówiąc, prawdopodobne
    > jest, że Twój adres podobnie w tej chwili funkcjonuje.

    Pewnie tak jest, jak piszesz :-(

    Dziękuję za wyjaśnienie i pozdrawiam.

    Holender