  • 541. Data: 2008-07-07 16:19:03
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:dah9k5-d8p.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Dawno nie byłem na żadnym koncercie i może coś się ostatnio zmieniło, ale
    > kiedyś to sceny były całkiem nieźle oświetlone ;)

    no i zrobisz jasna plame sceny na ciemnym tle :)

  • 542. Data: 2008-07-07 16:22:07
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:6kg9k5-l7p.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Jeśli jednak czułość moich zmysłów jest w miarę zbieżna ze "średnią
    > krajową", ten głupawy "argument" (że niby nie wiadomo, co to za płyn)
    > posypał się ładnie w gruzy

    no i bedziesz teraz odkrecal 1000 butelek i je wachal?
    a jak jakis dowcipnis podstawi ci butle z amoniakiem tez bedziesz
    zadowolony?

  • 543. Data: 2008-07-07 16:54:12
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Szerszen wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:dah9k5-d8p.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > no i zrobisz jasna plame sceny na ciemnym tle :)

    moje zdjecia przecza twoim madrosciom ;P

  • 544. Data: 2008-07-07 16:55:23
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Szerszen wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:6kg9k5-l7p.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > no i bedziesz teraz odkrecal 1000 butelek i je wachal?

    skoro ma sie w obowiazkach nie wpuszczac z alkoholem, to sobie trzeba to
    zorganizowac.

    > a jak jakis dowcipnis podstawi ci butle z amoniakiem tez bedziesz
    > zadowolony?

    mozna sprawdzac zawartosc alko nie tylko nosem...

  • 545. Data: 2008-07-07 16:58:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerszen pisze:

    > no i bedziesz teraz odkrecal 1000 butelek i je wachal?

    Była mowa o odkręconej butelce. Fabrycznie zamknięte też będziesz sprawdzać?

    > a jak jakis dowcipnis podstawi ci butle z amoniakiem tez bedziesz
    > zadowolony?

    Nie mój problem, że dla ciebie "badanie organoleptyczne" zawsze musi
    oznaczać "sztachnięcie się" na pełnym wdechu.

  • 546. Data: 2008-07-07 16:59:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerszen pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:dah9k5-d8p.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > no i zrobisz jasna plame sceny na ciemnym tle :)

    I w czym problem?

    Z lampą błyskową wyszłoby to samo.

  • 547. Data: 2008-07-07 16:59:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Bzdura.

    Odmowa wykonania usługi, do której wykonawca usługi się zobowiązał.

  • 548. Data: 2008-07-07 18:31:11
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Odmowa wykonania usługi, do której wykonawca usługi się zobowiązał.

    Nie zobowiazal sie.

  • 549. Data: 2008-07-07 18:53:15
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 07 Jul 2008 18:59:46 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Odmowa wykonania usługi, do której wykonawca usługi się zobowiązał.

    Sprawdź jak brzmi przepis.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 550. Data: 2008-07-07 20:12:22
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Nie zobowiazal sie.

    ooooooooo.. znaczy wzial kase i moze zrobi koncert a moze nie?