  • 511. Data: 2008-07-06 10:19:51
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > No nie, lepiej burzyć się na grupach; w ostateczności można pozwać
    > Microsoft ;-)

    Co ma do tego Microsoft?

  • 512. Data: 2008-07-06 10:21:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerszen pisze:

    > ???
    > agdzie on ci zabrania wejsc?
    > a jakby ktos chcial wejsc z bronia czarnoporochowa, to tez mialby go
    > obowiazek wpuscic?

    Ale na to jest (zdaje się) przepis.

    Na koncerty nie chadzam, więc niezbyt interesowałem się przepisami o
    imprezach masowych...

  • 513. Data: 2008-07-06 10:22:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marian pisze:

    > Zauwazylem... ;)

    To jesteś lepszy od asesorzyn w Pruszkowie ;)

  • 514. Data: 2008-07-06 11:33:05
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > To jesteś lepszy od asesorzyn w Pruszkowie ;)

    Dlatego nie jestem asoserzyną w Pruszkowie ;P

  • 515. Data: 2008-07-06 13:26:38
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > a nasrac w jadalnym i bzyknac twoja kobite tez im pozwolisz?

    jak takie będzie zainteresowanie to i kobiete się zatrudni, nie ma problemu,
    może i ceny biletuf się podniesie do paru stówek:O)

  • 516. Data: 2008-07-06 13:55:43
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 06 Jul 2008 12:18:42 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A koncert poczeka, aż zapadnie wyrok, hmm? ;->

    Nie, nie poczeka. A jak chcesz to inaczej załatwić? Powołać Trybunał
    Ludowy do osądzenia zbrodniarzy koncertowych?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 517. Data: 2008-07-06 14:23:31
    Temat: Re: [OT]
    Od: "swen" <n...@n...com>

    >W wiadomości news:g47m92$c69$1@news.onet.pl Marian
    > <m...@a...pl> pisze:
    >
    > Z prawdziwym zaciekawieniem, prawie podziwem, obserwuję ten flejm.
    > Blisko 450 postów (na obecną chwilę) w ciągu zaledwie niespełna 7 dni!
    > Z górą 64 dziennie! ale teraz już flejm wygasa, wcześniej dużo więcej.
    > Z tego ponad 130 (prawie 1/3!!!) nawalił sam wątkosprawca (mający notabene
    > prestiżowy e-mail w domenie amorki.pl).
    >
    > Maniak znokautował rywali, bo następny (niejaki szerszen) zajął drugie
    > miejsce z żenującym osiągnięciem zaledwie 60 postów. ;)
    >
    > Fantastyczna sprawa! ;))

    A gdzie masz te statystyki? Daj jakis link lub wskaz miejsce, chetnie
    popatrze:)

  • 518. Data: 2008-07-06 14:53:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:sz4ck.168009$8k.130603@newsfe18.ams2 swen
    <n...@n...com> pisze:

    > A gdzie masz te statystyki? Daj jakis link lub wskaz miejsce, chetnie
    > popatrze:)
    Sam sobie zrób, za trudne?

    --
    Jotte

  • 519. Data: 2008-07-06 19:27:29
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Sam sobie zrób, za trudne?

    I tak i nie. Skoro juz zrobiles to dlaczego ktos (w tym przypadku ja) ma
    "wywazac otwarte juz dzwi"?
    Chetnie, jak napisalem bym popatrzyl, ale robic na piechote czy poswiecic
    iles tam czasu na szukanie mi sie nie bardzo usmiecha. Dlatego napisalem bys
    podal skad masz te statystyki, ale skoro to tajemnica i jeszcze prawa
    autorskie sobie do tego dopiszesz, to sobie to wez i wsadz... wiesz gdzie?
    Grupy dyskusyjne maja za zadnie pomagac w rozwiazywaniu problemow, odpowiedz
    typu "zrob sobie sam", swiadczy jedynie o Tobie!
    Jak juz napisalem mi lataja te statystyki, chcialem z ciekawosci popatrzec i
    raczej nie planuje marnowac czasu na zbieranie tych danych.
    mam nadzieje, ze nstepnym razem zrozumiesz istote dzialania grup
    dyskusyjnych (tu sie nie przechwalmy co kto umie ale sie podaje sciezki jak
    to zrobic) i zrozumiesz tekst pisany to pogadamy.

  • 520. Data: 2008-07-06 19:50:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:q09ck.146516$312.9407@newsfe12.ams2 swen <n...@n...com>
    pisze:

    > I tak i nie. Skoro juz zrobiles to dlaczego ktos (w tym przypadku ja) ma
    > "wywazac otwarte juz dzwi"?
    Bo mi się nie chce byle komu na tacy podawać.

> [...]
    > bys podal skad masz te statystyki, ale skoro to tajemnica i jeszcze
    > prawa autorskie sobie do tego dopiszesz, to sobie to wez i wsadz...
    No gdzie, matołku, no - gdzie?

    > Grupy dyskusyjne maja za zadnie pomagac w rozwiazywaniu
    > problemow
    Nie mogę rozwiązać twojego problemu, nie jestem lekarzem.

> [...]
    > dyskusyjnych (tu sie nie przechwalmy co kto umie ale sie podaje sciezki
    > jak to zrobic) i zrozumiesz tekst pisany to pogadamy.
    Nie gadam z durniami. Czego ja się mogę od bałwana dowiedzieć?

    --
    Jotte