  • 41. Data: 2008-06-29 16:21:10
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "Piotr" <a...@a...mil.pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:g47vq1$4ga$1@news.onet.pl...

    > uwazasz, ze wejscie miedzy ludzi z butla propan-butanu niesie podobne
    > ryzyko jak wejscie z otwarta butelką coli?

    Tak, bo niestety dość powszechnym zdarzeniem na koncertach jest to, że
    jakiś debil po opróżnieniu zawartości szklanej butelki rzuca ją w tłum.
    Więc akurat ten zakaz tylko dobrze świadczy o ostrożności organizatorów
    imprezy.

    pozdrawiam

  • 42. Data: 2008-06-29 16:47:07
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    On 29 Cze, 17:21, "Piotr" <a...@a...mil.pl>
    wrote:
> [...]
    > jakiś debil po opróżnieniu zawartości szklanej butelki rzuca ją w tłum.
    > Więc akurat ten zakaz tylko dobrze świadczy o ostrożności organizatorów

    a co z *plastikowa* butelka?

  • 43. Data: 2008-06-29 16:57:06
    Od: "Piotr" <a...@a...mil.pl>

    Użytkownik "Szymon von Ulezalka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a co z *plastikowa* butelka?

    Pod tym względem nieco mniejsze zagrożenie, choć i tak zabraniają bo nie
    wiadomo co delikwent w tej butelce wniesie.

    pozdrawiam

  • 44. Data: 2008-06-29 18:01:01
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > Tak z ciekawości - przeczytałeś co jest napisane na bilecie?
    > Dla ułatwienia - druga strona

    a nie zauważyłeś że podczas kupna nie zapoznano go z regulaminem?

    wątpię żeby jakikolwiek regulamin zmieścił się na świstku biletu:O)

    nawet jak coś przeczytał, to nie znaczy że się z tym zgadza, że się pod tym
    podpisał, kupił bilet i tyle.

  • 45. Data: 2008-06-29 18:05:37
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > Jeśli nikt by Cię nie poinformował o np. obowiązku jazdy na światłach, to
    > też byś się kłócił z policjantem? Regulamin _musi_ być obecny na takiej
    > imprezie.

    przestań bai opowiadać!!!
    do jazdy jesteś przeszkolony z regulaminu (kodeks drogowy), oraz
    wyegzaminowany z tej wiedzy (prawo jazdy), i masz obowiązek go znać,
    przy zakupie bilety nikt nie zapoznaje kupującego z regulaminem, a jakis tam
    zapis że ktś się niby z nim zapoznal jest niezgodnyny z prawem (przynajmniej
    powinien być)

  • 46. Data: 2008-06-29 18:07:42
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > (JA wiem, do czego niby tutaj pieje ochrona - zeby ludzie nei wnosili
    > alkoholu - ale ja nei wnosze alkoholu, wnosze otwarta butelke coli)

    tu chodzi wyłącznie o nie wnoszenie własnego alkoholu, bo na każdym
    koncercie można alkohol kupić :O(

  • 47. Data: 2008-06-29 20:03:37
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Tristan wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z niedziela 29 czerwiec 2008 14:42
    > (autor Marian
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g4800o$55b$1@news.onet.pl>):

    > Nieznajomość prawa nie chroni przed odpowiedzialnością. Regulamin musi być.

    skad ta pewnosc? ze musi?

    znasz regulamin kina do ktorego chodzisz?

    > Więc nie możesz zakładać, że go nie ma.

    zakladam, ze go nie ma.

  • 48. Data: 2008-06-29 20:05:33
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Andrzej Kubiak wrote:

    > Dokładnie to im powiedz, że cei nei chcą wpuścić. Stwierdzą, że ten bełkot
    > to skutek wypitego alkoholu i sprawa się sama rozwiąże.

    Znaczy wpuszcza mnie, jak powiem policjantom "ochrona nie chce mnie
    wpuscic na koncert, bo mam otwarta cole, a oni z otwartą cola nie
    wpuszczaja"?

  • 49. Data: 2008-06-29 20:06:02
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Jacek Soltysik wrote:
    > hehe, jak ja byłem rok temu na koncercie Genesis to nie chcieli mnie
    > wpuścić z zakręconą butelką wody mineralnej - kazali otworzyć i wyrzucić
    > zakrętkę.

    ???????????

    zebys mial ulatwiona m,ozxliwosc polania kogos wodą|?

  • 50. Data: 2008-06-29 20:17:58
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 29 Jun 2008 22:03:37 +0200, Marian wrote:

    > skad ta pewnosc? ze musi?

    USTAWA z dnia 22 sierpnia 1997 r. o bezpieczeństwie imprez masowych

    Art. 5.
    3. Organizator imprezy masowej udostępnia uczestnikom imprezy masowej
    regulamin obiektu lub regulamin imprezy masowej.

    > znasz regulamin kina do ktorego chodzisz?

    USTAWA z dnia 22 sierpnia 1997 r. o bezpieczeństwie imprez masowych

    Art. 3a. *Nie są imprezami masowymi*, w rozumieniu niniejszej ustawy,
    *imprezy odbywające się w* teatrach, operach, operetkach, filharmoniach,
    *kinach*, muzeach, bibliotekach, domach kultury i galeriach sztuki, a także
    imprezy organizowane w placówkach oświatowych, imprezy sportowe
    organizowane wyłącznie dla sportowców niepełnosprawnych, imprezy
    organizowane w ramach współzawodnictwa sportowego dzieci i młodzieży oraz
    imprezy rekreacyjne.

    > zakladam, ze go nie ma.

    A to już Twój problem.

    --