  • 431. Data: 2008-07-04 18:14:57
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:19m1k5-2fe.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Jesteś kompletnym ignorantem jeśli chodzi o fotografię...

    popros kogos o to, aby przeczytal ci ta dyskusje a potem wytlumaczyl

    > Skuteczny zasięg wbudowanej lampy błyskowej to, jak dobrze pójdzie, kilka
    > metrów.

    nie, powaznie?
    wlasnie zawaliles mi swiat na glowe

    ja wiem, ze lubisz pofotografowac churki, ale nie jestes jedynym ktory
    potrafi obslugiwac aparat

  • 432. Data: 2008-07-04 18:22:04
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 04 Jul 2008 18:50:24 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dlaczego inna? W regulaminie (czyli umowie) było napisane: "obowiązuje
    > zakaz wstępu dla wszelkich osobników 'rasy' innej niż biała". Swoboda
    > umów istnieje, Konstytucja (zakaz dyskryminacji) niby nie działa... ;->

    A co, działa? Czy może jednak działa dopiero w przypadku zwrócenia się ze
    stosownym wnioskiem do jakiegoś organu?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 433. Data: 2008-07-04 18:50:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerszen pisze:

    > popros kogos o to, aby przeczytal ci ta dyskusje a potem wytlumaczyl

    Twoje problemy nie są moimi problemami.

    > nie, powaznie?
    > wlasnie zawaliles mi swiat na glowe
    >
    > ja wiem, ze lubisz pofotografowac churki, ale nie jestes jedynym ktory
    > potrafi obslugiwac aparat

    Wiem. Ale ty masz z tym problem.

    Przeciętna wbudowana lampa błyskowa w sceneriach typu koncert w nocy lub
    scena teatralna na nic się nie przyda, jeśli nie jest się tuż przy scenie.

  • 434. Data: 2008-07-04 18:52:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > A co, działa?

    To może łaskawie uzgodnijcie zeznania ;)

    > Czy może jednak działa dopiero w przypadku zwrócenia się ze
    > stosownym wnioskiem do jakiegoś organu?

    Działa cały czas. Problem będzie z egzekwowaniem bez ingerencji "organu".

  • 435. Data: 2008-07-05 06:55:28
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Wiesz, szkód z użyciem broni palnej też nie widziałem. I co z tego wynika?

    No to moze jakies doniesienia prasowe?

    > Na inne nie wejdziesz, jak będziesz miał zły kolor skóry. I co z tego? ;->

    Wlasciwie nic oprocz niewejscia:)

  • 436. Data: 2008-07-05 07:38:59
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Marian <m...@a...pl> napisali:

    > chocby prawo wlasnosci - moja kola i moj aparat.

    A to jego teren i jego koncert. Wiec jakie prawo nakazuje mu Cie wpuscic?

  • 437. Data: 2008-07-05 08:12:17
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > A to jego teren

    przewaznie wlasnie nie

    > i jego koncert.

    a ja myslalem glupi, ze koncerty sa dla ludzi a nie dla organizatorow...

    > Wiec jakie prawo nakazuje mu Cie wpuscic?

    Pytanie jest - jakie prawo zabrania mi wejsc?

    Bo jest umowa, sa zobowiazania, ja swoje wypelnilem - zaplacilem za
    bilet, za sowita zaplatye (za bilet) organizator zobowiazal si emnie
    wpuscic na wydzielony teren koncertu.

  • 438. Data: 2008-07-05 09:00:50
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie jest - jakie prawo zabrania mi wejsc?

    regulamin

    > Bo jest umowa, sa zobowiazania,

    no wlasnie, czescia tej umowy jest regulamin

    > ja swoje wypelnilem - zaplacilem za bilet,

    to nie wszystko, musisz sie jeszcze zastosowac do regulaminu

    > za sowita zaplatye (za bilet) organizator zobowiazal si emnie wpuscic na
    > wydzielony teren koncertu.

    zobowiazal sie, a ty zobowiazales sie do stosowania do regulaminu

  • 439. Data: 2008-07-05 09:18:57
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Swoja droga nie wiedzialem, ze kompakt 3,2mpix to "fotoreporterski
    sprzet profesjonalny" -- o lol :):):):):)

    Ale dobrze wiedziec. Znaczy mam profesjonalna fotoreporterską komórkę
    teraz :D

    Ciekawe tez jestem jak organizatorzy radza sobie ze zdjeciami z satelitów :D

  • 440. Data: 2008-07-05 11:59:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerszen pisze:

    > regulamin

    Regulamin NIE JEST prawem!

    Najwyżej umową, ale wtedy można polemizować, czy taki zapis w umowie
    jest ważny.