  • 381. Data: 2008-07-04 06:30:33
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:g4ivj4$tjn$1@news.onet.pl...

    > Znaja sie na zasadzie "wiemy, ze aparat nei jest sprzetem niebezpiecznym,
    > ale nie pozolimy wniesc..."

    ale kiedy do ciebie dotrze ze to on jest organizatorem i to on ustala
    reguly, oczywiscie zgodne z prawem

    > no a jaka wedle konstytucji jest roznica miedzy zmuszeniem mnie do
    > zrobienia loda murzynowu (jak nie chce tego robic) a zmuszenem mnie, zebym
    > zostawil aparat w depozycie (tego tez nie mam ochoty robic)

    zasadnicza
    jedno jest niezgodne z prawem, a na temat drugiego prawo sie nie wypowiada

    > konkrety. paragrafy poprosze.

    konkretnie sobie poczytaj, raczki masz i to calkiem sprawne jak widze

    > nir rozumiem czemu organizator chce koniecznie byc postrrzegany jako buc.
    > jest to dla mnie niepojete.

    ale to jest twoje osobiste zdanie i wolno ci je miec, natomiast nie ma ono
    nic wspolnego z prawem

    > ale ja robie zdjecia. komorka. dlaczego regulamin zabrania wnosic
    > 2megapikselowe aparaty, a pozwala wnosic 3 megapikselowe komorki z
    > mozliwoscia nagrywania audio i video?

    bo i tak jakosc ich jest do bani, no chyba ze twierdzisz ze zdjecia zrobione
    se k800i dorownuja zdjeciom zrobionym nikonem d1, a se ma przeciez wiecej
    pikseli :)

    > jesli jest taki kuresko nieprofesjonalny, to czemu nie moge go wniesc?

    mozesz, telefonu nikt ci nie odbiera

    > odpowiedz jest krotka: "bo tak!".

    ale organizatorowi w tym wypadku wolno, a tobie nie

  • 382. Data: 2008-07-04 06:32:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Pobili go? ;)

    ano dostal po uszach i to za robienie fotek obok centrum handlowego
    poszukaj, bylo na grupie, nawet w tv go pokazywali
    sam zapytaj moze opowie ci swoja historie

  • 383. Data: 2008-07-04 06:38:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > NIC NIE MUSISZ.

    no to nie wejdziesz :)

    > do tej pory TY nie podales ZADNYCH pragrafow ZAKAZUJACYCH wnoszenia,
    > ZAKAZUJACYCH fotografowania. Jedyne co bylo to ZAKAZ PUBLIKACJI w oparciu
    > o prawo autorskie.

    ale zrozum, ja nie musze podawac zadnych paragrafow, bo to organizator
    ustala reguly, kiedy to do ciebie dotrze?

    jesli chcesz wymusisz na organizatorze pozwolenie na wniesienie aparatu, to
    ty musisz wykazac, ze ten punkt regulaminu jest niezogdny z prawem,
    zrozumiesz to wreszcie?

    jesli tego nie wykarzesz to musisz sie do regulaminu stosowac i tyle, musisz
    jesli chcesz wejsc oczywiscie

    > No i xuj. bo ja za kazdym razem wnosze komorke i za kazdym razem robie
    > zdjecia i wysylam nawet z koncertu ememesem do znajomych, oraz emailem na
    > autopublikator blogu.

    alez wysylaj sobie, tak ajakosc organizatorowi dynda kalafiorem

    > Co z tego wynika?

    dokladnie nic, tylko zastanawia mnie, po co pieniaczysz, skoro
    przeslizgujesz sie ze swoim super hiper aparatem wbudowanym w telefon, to po
    co chcesz wniesc jeszcze normalny aparat?

    > Wynika z tego bezsens zakazu wnosznei aaparatu, niejako w celu zeby
    > zapobiec publikacji.

    czy slowo jakosc naprawde jest ci obce?

    > Zakaz jest nieskuteczny.

    wydaje ci sie

    > Bo byle Marian zrobi co chce zrobic.

    nie, bo nie wniesie normalnego aparatu ;)

  • 384. Data: 2008-07-04 06:38:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > i tak i nie ;)

    a jednak, wiec swoje reguly wprowadzasz :)

  • 385. Data: 2008-07-04 07:40:03
    Od: Marian <m...@a...pl>

    szerszen wrote:

> [...]
    >
    > konkretnie sobie poczytaj, raczki masz i to calkiem sprawne jak widze

    > ale to jest twoje osobiste zdanie i wolno ci je miec, natomiast nie ma

    do kiedy dotrze do ciebie, ze nawewt jakby te reguly ustalal sam papiez
    w zgodzie z prawem kosmicznym, to mnie sie to nei bedzie podobac?

    > bo i tak jakosc ich jest do bani, no chyba ze twierdzisz ze zdjecia
    > zrobione se k800i dorownuja zdjeciom zrobionym nikonem d1, a se ma
    > przeciez wiecej pikseli :)

    Ale zabraniaja wnosic tez glupie kompaktowe jasie, a nie nikony z
    teleobiektywami.

    z reszta - jak juz ktos napisal - i co z tego ze zrobi zdjecie, jak go
    nigdzie nei sprzeda, zadnej agencji? O raju, jakis czlowiek bedzi emial
    wlasnorecznie zrobione dobrej jakosci zdjecie. TRAGEDIA ORGANIZATORA!

    > mozesz, telefonu nikt ci nie odbiera

    no ale DLA DOBRA ORGANIZATORA oraz zapewnienia BEZPIECZENSTWA --
    regulamin powinien zabraniac!

    > ale organizatorowi w tym wypadku wolno, a tobie nie

    i dlatego organizator to buc

  • 386. Data: 2008-07-04 07:44:18
    Od: Marian <m...@a...pl>

    mvoicem wrote:
> [...]
    z/Art._5_KC

> [...]
    > możesz wejść na koncert, tylko musisz mieć cały czas zatkane uszy,
    > ewentualnie jakby ci kazali co 5 minut podskakiwac na lewej nodze krzycząc
    > głosno "kocham wielkiego czarnego murzyna", to pewnie i tak.
    >
    > A wejście na koncert bez wnoszenia sprzętów które mogą służyć do
    > rejestracji tego koncertu, tak jak bez wnoszenia butelek które są
    > popularnym środkiem do przemycania alkoholu (przy czym starym jak świat, 15
    > lat temu też tak się przemycało) jakoś nie kłóci mi się ze
    > społeczno-gospodarczym przeznaczeniem koncertu, tj. słuchaniem muzyki.

    koncert to swiatlo, dzwiek, klimat - rozrywka. zabawa. dobre samopoczucie.

    a tu jakis buc zartaz na poczatku robi mi rewizje, zabiera aparat i
    odbiera kole, bo on pozwala (LASKAWIE) posluchac mi muzyki, gdyz zgodne
    jest to z spoleczno-gospodarczym przeznaczeniem koncertu by mvoicem

    A teraz niech mi jakis madry wyjasni, jesli na koncercie chodzi o MUZYKE
    (dzwiek) to jaka szkode wyrzadze wykonujac NIEME CICHE NIEDZWIECZACE
    DOBREJ JAKOSCI ZDJECIE.

    No nawet jak je rozprzestrzenie. To ludziom pokaze cos maloistotnego, bo
    nie posluchaja muzyki.

    Wytlumaczcie glupiemu Marianowi ten fenomen.

  • 387. Data: 2008-07-04 07:46:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    mvoicem pisze:

    > popularnym środkiem do przemycania alkoholu (przy czym starym jak świat, 15
    > lat temu też tak się przemycało) jakoś nie kłóci mi się ze

    Stary ten świat mamy ;)

    --
    Dziś potęga gospodarcza Chin sprawia, że amerykańskie kazania o
    moralności i prawach człowieka brzmią głupawo. Za 10 lat przestaną mieć

  • 388. Data: 2008-07-04 07:59:57
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 03 Jul 2008 22:57:27 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Czyli uważasz, że w Polsce tabliczka "lokal tylko dla białych" będzie w
    > pełni legalna?

    Choróbcia, wydaje mi się, że nie potrzeba doktoratów z etyki i logiki,
    aby zrozumieć, że akapit pierwszy nie implikuje założenia z akapitu nr 2.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 389. Data: 2008-07-04 08:02:02
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 03 Jul 2008 18:46:54 +0200, Marian napisał(a):

    > Pobili go?
    >
    > Wtedy na prader trzepalbym dupa na miejscu organizatora.

    ROTFL, Andrzej nie jest skory w swoich 'radach' pisać całości, ale zdaje
    się, że historia skończyła się dlań znacznie gorzej ;-)

  • 390. Data: 2008-07-04 08:04:05
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Olgierd wrote:

    > ROTFL, Andrzej nie jest skory w swoich 'radach' pisać całości, ale zdaje
    > się, że historia skończyła się dlań znacznie gorzej ;-)

    Policja go pobila? :>