  • 331. Data: 2008-07-03 10:15:15
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Marian <m...@a...pl>

    szerszen wrote:

    > to niech marian duzo zarabia i jezdzi o swiecie na koncedrty tam, gdzie
    > wpuszcza go z aparatem i cola, albo niech sam sie wezmie za
    > organizowanie koncertow

    marian ta\k robi i wydaje wieksza czesc tego co zarabia za granica tego
    chorego kraju. marian rozwazatez wyniesc sie na stale ;) bo i tak marian
    juz chyba ma wiecej znajomych tam niz tutaj... tylko mariana troche
    wkurwia, ze w kraju, ktory darzy sentymentem, bo tu sie wychowal itp.
    ludzie potrafia byc tak niemili dla siebie...

    > umowa ustna to tez umowa, ale to trzeba wiedziec, a ty marianku jakis
    > mlody i naiwny jestes, a napewno niedouczony

    skad wziales jakas umowe ustna?

    "poprosze dwa bilety na koncert celiny"
    "350 zlotych pan placi"
    ??

    ;)

  • 332. Data: 2008-07-03 10:16:14
    Od: Marian <m...@a...pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > a czemu, on wpuszcza ale na swoich warunkach a nie na warunkach gosci

    no i wlasnie to mi sie nie podoba.

  • 333. Data: 2008-07-03 10:17:38
    Od: Marian <m...@a...pl>

    szerszen wrote:

    > w wiadomości news:aliuj5-e4a.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > a ile wg ciebie wazy np d200+chocby 70-300+grip i jak myslisz jakiej
    > energi to moze nabrac jak sie tym zakreci na pasku i jakie szkody
    > poczynic w facjacie czlowieka z ktora sie spotka :)

    a wiesz ile moze wazyc damska skorzana torebka? :>

    > pomijam juz fakt ze aparatow zakazuja wnosci z innych przyczyn i rowniez
    > im wolno

    z jakich, kochany bzyczku?

  • 334. Data: 2008-07-03 11:17:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > nie jestem organizatorem, wiec nie musze sie znac od strony prawnej.

    to czemu buntujesz sie przeciwko temu ktorzy sie musza znac i sie znaja?

    > no dobrze, a co zakazuje zrobienia loda wielkiemu murzynowi?

    konstytucja :)
    i nie tyle zakazuje, bo jesli masz ochote, to prosze bardzo, ale zmuszania
    osoby trzeciej wbrew jej woli, jak najbardziej tak

    > w koncu ZMUSZENIE CIE, do zrobiania loda murzynowi (bo inaczej nei
    > wejdziesz, regulamin rzecz swieta) to to samo jak ZAKAZ WNOSZENIA COLI.

    nie tak samo, jak podrosniesz to moze to zrozumiesz

    > No ale podstawa prawna?

    konstytucja, kpk

    > No wlasnie w tym sek, ze sie nie godze.

    wiec nie wchodzisz, proste

    > moglem

    no wiec w czym problem

    > moze i moglem, ale to moja energia, a ja si enei spodziewam, ze musze
    > poznawac przepisy i regulaminy przed kupieneim bulki czy biletu na
    > koncert.

    ile ty masz lat?
    bo czasem z tego co piszesz to mam wrazenie ze tak ze 13, nie wiecej

    > nie, nie, to ty mi wskaz przepoisy ZARANIAJACE.

    zbarania tego regulamin, a poniewaz nie kloci sie to z innymi aktami
    prawnymi, jest dla ciebie wiazace, rozumiesz?

    > U nas w PL to jest tak: Co nie jest zabronione, jest dozwolone.

    jest pewna hierarchia aktow prawnych, na szczycie stoi konstytucja, a na
    dole w przyapadku tego koncertu jest regulamin, regulamin zabrania, wiec
    dozwolone nie jest

    > I dyskuzyjnosc polega na tym, ze niewnoszneie aparatu to "zyczenie"
    > organizatora. Bo zakaz prawny moze miec zastosowanie do przedmiotow
    > niebezpiecznych.

    mja cierpliowsc dobiega konca, ale jeszcze sie postaram

    na koncercie to nie jest zyczenie organizatora, to jest jego prawo, inne
    akty prawne nakladaja na niego obowiazek zapewnienia bezpieczenstwa i nie
    wypowiadaja sie na temat tego czy organizator ma umozliwic gosciom robienie
    zdjec na swojej imprezie, pozostawiaja mu w tej kwestii wolna reke, wiec od
    dobrej woli organizatora zalezy czy bedziesz mogl wejsc z aparatem czy nie,
    zrozumiesz to wreszcie?

    > to niech zabezpieczaja, ale zgodnie z prawem. Zrobienie zdjecia n a
    > koncercie nei jest przestepstwem ani wykroczeniem. Ba, chec wniesienia
    > aparatu na koncert nie jest wykroczeniem ani przestepstwem.

    ale organizatror moze tego zabronic, zadne prawo mu tego nie zabrania, ani
    nie nakazuej umozliwienia robienia zdjec przez uczestnikow koncertu

    > Pop prostu zyjemy w kraju, gdzi epierdolneici i nierozgarnieci ludzie
    > wykorzystuja cielece posluszenstwo odchowanego w komunizmie spoleczenstwa,
    > stad ciagle ZAKAZY, NAKAZY nawet w sferze, ktora tego nie wymagaz.

    to juz ci pisalem, zostan organizatorem koncertow i ustanawiaj swoje
    regulaminy, wtedy bedzie tak jak ty chcesz

    > Bo jak ci ktos napisal juz - ja moge krecic i rozpowszechniac nagrania z
    > telefonu. Mam 3 megapiksele, zoom 5x, karte 8 giga. Wlasciwie telefon
    > teraz mam bardziej wypasiony niz moj pierwsyz cyfrak był.

    no nieslychanie profesjonalny sprzet, taka jakosc organizator ma tam, gdzie
    go mozesz pocalowac jak cie nie wpusci

  • 335. Data: 2008-07-03 11:19:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A ja chyba jednak kiedys sprobuje wejsc. W koncu regulamin to umowa
    > cywilno-prawna. Niech mnie pozwą.

    wejdz, obys tego nie zalowal, andrzej lawa tez probowal robic zdjecia tam
    gdzie tego nie chcieli i chyba teraz troche zaluje

  • 336. Data: 2008-07-03 11:19:50
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 03 Jul 2008 11:37:28 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > No właśnie ten punkt zakazuje zmuszania to zawierania umów nie mających
    > związku z zasadniczą.

    Przejęzyczyłem się ;-) *będzie miała*.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 337. Data: 2008-07-03 11:20:09
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 03 Jul 2008 11:58:42 +0200, Marian napisał(a):

    > Dobrze. Skoro uderzasz w ten ton, podaj przyklad niepisanych przepisow
    > prawnych, do ktorych MUSZE sie stosowac.

    Już Ci pisałem: zws.

  • 338. Data: 2008-07-03 11:21:01
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 03 Jul 2008 12:08:30 +0200, Marian napisał(a):

    > no dobrze, a co zakazuje zrobienia loda wielkiemu murzynowi?

    Ależ nic, silwuple ;-)

  • 339. Data: 2008-07-03 11:22:01
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 03 Jul 2008 12:09:45 +0200, Marian napisał(a):

    > A ja chyba jednak kiedys sprobuje wejsc. W koncu regulamin to umowa
    > cywilno-prawna. Niech mnie pozwą.

    No i wreszcie gadasz do rzeczy. Taki jest prawidłowy tok rozumowania
    człowieka cywilizowanego. A nie "Murzyn! Murzyn!"

  • 340. Data: 2008-07-03 11:23:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisal w wiadomosci

    > skad wziales jakas umowe ustna?