  • 301. Data: 2008-07-03 07:38:15
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Olgierd wrote:

    > Nigdy się z tym nie spotkałem. A dość często mam takie rozmowy na
    > bramkach, np. w hipermarketach.

    A o czym rozmawiacie? :)

  • 302. Data: 2008-07-03 07:39:13
    Od: Marian <m...@a...pl>

    mvoicem wrote:

    > Tzn jak ci każą rozporzadc twoim nmieniem? Zmuszają cię żebyś komuś twoje
    > nmienie podarował? Sprzedał za 1zł?

    Nie pozwalaja mi wypic coli wtedy kiedy bedzie mnie suszylo pragnienie.

  • 303. Data: 2008-07-03 07:40:24
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Olgierd wrote:

    > ROTFL.

    Olgierd, czy jak ktos nie pozwala ci uzywac twojego mienia, wtedy gdy
    masz taka ochote, i w momencie, gdy uzycie tego mienia (łyk coli, fotka
    do albumu) nikomu nie wyrzadza szkody -- to jak nazwiesdz takie
    przymusznie (nie napijesz sie coli gdy chcesz, nie zrobisz fotki gdy
    chcesz)?

  • 304. Data: 2008-07-03 07:40:57
    Od: Marian <m...@a...pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > ale nikt ci tego prawa nie odbiera, one sa nadal twoje, jedyne co to nie
    > mozesz ich wniesc na koncert, bo to koncert organizatora

    jak to jego konceret to przepraszam. To niech zamknie bramki i nie
    wpuszcza nikogo.

  • 305. Data: 2008-07-03 07:45:10
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Marian wrote:

    > Nie, nie zgodzilem sie na niego.
    >
    > O regulaminie, gdzi jest dostepny i ze jest w ogole dowiedzialem sie po
    > kupieniu, ogladajac bilet.

    O rany ... o tym że regulamin musi być i że jest prawnie wiążącą umową
    stanowi ustawa. O tym że np. wchodząc na koncert/wchodząc do
    autobusu/itd... zobowiązujesz się do przestrzegania tej umowy, także
    stanowi ustawa. To że nie znasz jej treści nie zmienia faktu że się na nią
    zgodziłeś. To że nie wiedziałeś o tym że regulamin jest, także nie zwalnia
    cię z jego przestrzegania.

    Więc to jest tak jak ktoś bierze i podpisuje umowę np. o raty bez czytania.
    Wolno mu? Pewnie że wolno. Co nie zmienia faktu że się zgodził z
    postanowieniami których nie zna.

    p. m.

  • 306. Data: 2008-07-03 07:48:33
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 3 Jul 2008 08:51:03 +0200, szerszen napisał(a):

    > bo po pierwsze nie masz bladego pojecia o organizowaniu imprez masowych
    > po drugie nie wiesz co to prawo, a regulamin to tez prawo

    Prawo? A nie część umowy?

    > wchodzac na impreze masowa jaka jest koncert MUSISZ stosowac sie do polecen
    > organizatora, oraz do regulaminu na ktory sie zgodziles kupujac bilet, dla
    > ciebie i dla mariana dodam jeszcze, ze regulamin musi byc zgodny z prawem,
    > zapisy w regulaminie co do zakazu wnoszenia aparatow czy kamer oraz
    > otwartych napoi sa zgodne z prawem

    Nie "musisz" tylko "powinieneś" ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 307. Data: 2008-07-03 07:56:29
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 03 Jul 2008 09:35:08 +0200, Marian napisał(a):

    > Ale nie rweidujesz ich i nie zagladasz w majty czy nie wnosza fajek i
    > zapalniczek?
    >
    > Czy rewidujesz?

    ROTFL :-)))))))))))))))

    Henry

  • 308. Data: 2008-07-03 07:58:24
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 03 Jul 2008 09:37:50 +0200, Marian napisał(a):

    > napisze dosadnie: chuj mnie to obchodzi. jak ma problermy to niech nie
    > organizuje koncertów - nie bedzi emial problemow z pozadanym elementem
    > jak i z niepozadanym.

    I tym optymistycznym akcentem możemy chyba zakończyć dyskusję ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 309. Data: 2008-07-03 07:58:55
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 03 Jul 2008 09:38:15 +0200, Marian napisał(a):

    > A o czym rozmawiacie?

    O umiejętności czytania ze zrozumieniem przez Mariana.

  • 310. Data: 2008-07-03 08:02:08
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    > Ale nie rweidujesz ich i nie zagladasz w majty czy nie wnosza fajek i
    > zapalniczek?
    >
    > Czy rewidujesz?

    Jeszcze się zastanowię, rozumiem, że problem nie w tym czy ktoś ustala
    taki a nie inny sposób wykonania umowy, lecz w tym, aby zaglądać sobie
    nawzajem do majtów?
    Dobrze, specjalnie z myślą o Tobie w warunkach angażu zawsze będę stawiał
    wymaganie: 'specjalne wejście dla Marianów, z czarnoskórym osiłkiem,
    który będzie go badał od tyłu'.

    Bo normalnie -- jak już będę tym śpiewakiem -- to nie zamierzam się tym
    interesować. Więc rewidować czy ktoś aby na pewno wnosi -- też nie
    zamierzam ;-)