  • 21. Data: 2008-06-29 12:14:34
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 29 Cze, 14:08, Marian <m...@a...pl> wrote:

    > No ale bilet masz w rece przed czy po zaplaceniu?

    Czyli kupujac zakladasz ze:
    a) nie ma regulaminu organizatora
    b) organizator nie przejmuje sie ustawa o imprezach masowych
    c) po zakupie i zapoznaniu sie z punktami na bilecie nie masz
    mozliwosci zwrotu biletu
    d) nie ma mozliwosci zapoznania sie z regulaminem przed zakupem

  • 22. Data: 2008-06-29 12:21:11
    Od: "MarekN" <m...@p...usun.to.onet>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    > leon wrote:
    > roznica jest taka, ze nikt nie oczekuje, ze nie wsiade z aparatem czy coca
    > colą.

    roznicy nie ma, bo oczekuje sie od ciebie, ze nie wsiadziesz np z lodami. a
    to, ze regulamin ten nie jest egzekwowany wynika tylko z kosztow jakie
    generowaloby umieszczenie w kazdym autobusie kontrolera.

    --
    marekN

  • 23. Data: 2008-06-29 12:26:07
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 29 Jun 2008 14:10:51 +0200, Marian wrote:

    > No dobrze. W mojej butelce nie ma zadnego z tych srodkow.
    >
    > Wiec?

    Więc wezwij policję.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 24. Data: 2008-06-29 12:27:55
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Nie jestem uczniem.

    Ale miejsce koncertu może być w pobliżu szkoły (przy czym ta odległość
    liczy się pomiędzy szkołą, a każdym z wejść - nie całą powierzchnią).

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 25. Data: 2008-06-29 12:29:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > roznica jest taka, ze nikt nie oczekuje, ze nie wsiade z aparatem czy coca
    > colą.

    To sprobuj Panie aspoleczny wsiasc z butla gazu propan-butan lub z gotowym
    do jazdy (nie zabezpieczonym) rowerem.
    Nie podobaja si eregulaminy organizatorow koncertow, to na ni enie chodz,
    proste. Z takim podejsciem nie ma dla Ciebie miejsca w normalnym
    spoleczenstwie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 26. Data: 2008-06-29 12:39:24
    Od: Marian <m...@a...pl>

    SDD wrote:
> [...]
    > Nie podobaja si eregulaminy organizatorow koncertow, to na ni enie chodz,
    > proste. Z takim podejsciem nie ma dla Ciebie miejsca w normalnym

    uwazasz, ze wejscie miedzy ludzi z butla propan-butanu niesie podobne
    ryzyko jak wejscie z otwarta butelką coli?

  • 27. Data: 2008-06-29 12:42:26
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > uwazasz, ze wejscie miedzy ludzi z butla propan-butanu niesie podobne
    > ryzyko jak wejscie z otwarta butelką coli?

    Doswiadczenei zyciowe uczy, ze nawet wieksze.
    Jest niezwykle malo prawdopodobne, ze nastapi wypadek drogowy, ktory
    doprowadzi do eksplozji butli lub ze butla samoistnie eksploduje.
    Prawdopodobienstwo, ze koncertowicz napiwszy sie przygotowanej przez siebei
    mikstury o barwie coli a z zawartoscia roznego rodzaju srodkow odurzajacych
    (chocby i C2H5OH) zacznie urzadzac burdy, zaczepiac czy zanieczyszczac
    innych uczestnikow imprezy jest bardzo wysokie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 28. Data: 2008-06-29 12:42:59
    Od: Marian <m...@a...pl>

    SzalonyKapelusznik wrote:

    > Czyli kupujac zakladasz ze:
    > a) nie ma regulaminu organizatora

    skoro przed i w trakcie zakupu nikt mnie nie informuje o jakims
    regulaminie, to po kupieniu zakladam, ze go nei ma.

    tak samo jak zakladam kupujac bulki w p[iekarni, ze po ich zakupieniu
    nie bede zobowiazany do wykonania fikolka w tył trzy razy.

    > b) organizator nie przejmuje sie ustawa o imprezach masowych

    organizator na pewno przejmuje sie duza iloscia rzeczy...

    > c) po zakupie i zapoznaniu sie z punktami na bilecie nie masz
    > mozliwosci zwrotu biletu

    no zalozmy ze nie mam, ze kupilem builet, schowalem do portfela i 3 dni
    pozniej nie zostalem puszczony na koncert...

    > d) nie ma mozliwosci zapoznania sie z regulaminem przed zakupem

    przyjmuje, ze podobnie jak w piekarni, regulamin jesli takowy istnieje
    nie wymaga ode mnie fikołków...

  • 29. Data: 2008-06-29 12:43:20
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Any User wrote:

    > Ale miejsce koncertu może być w pobliżu szkoły (przy czym ta odległość
    > liczy się pomiędzy szkołą, a każdym z wejść - nie całą powierzchnią).

    A jeśli nie jest?

  • 30. Data: 2008-06-29 12:43:46
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Marcin Mokrzycki wrote:

    > Więc wezwij policję.

    No i co im powiem? Ze mnei nei chca wpuscic na koncert?