  • 271. Data: 2008-07-02 15:48:24
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Marian <m...@a...pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > a gdzie ty widzisz autorytarnosc w steirdzniu "moze sie okazac"?
    > teraz piszesz o otwartej coli i aparacie, a wiadomo co innemu marianowi
    > sie nie bedzie podobalo?

    staram sie trzymac jednego tematu. zeby nei bylo bajzlu.

    > wystarczy popatrzec po ile sa bilety i kiedy sie koncza, ot chocby
    > ostatni koncert rolling stonesow czy the police, mettalica itp

    link mial byc.

    > i o tym wlasnie mowie, ludzie na koncert ida dla wykonawcy i raczej nie
    > zapowiada sie aby mialo sie to zmienic

    a organizatorzy to bezczelnie wykorzystuja.

    > ty widze masz jakies niespelnione ciagoty analne, ale niech ci to nie
    > przyslania organu wzroku i pamieci, bo juz o tym pisalem

    bla bla ;)

  • 272. Data: 2008-07-02 15:49:37
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Olgierd wrote:

    > I jeszcze jedno: jaki byłby sens zakazywania w regulaminie tylko tego,
    > czego i tak ustawa zakazuje?

    A jaki jest sens zakazywanie tego, czego prawo nie zakazuje?

  • 273. Data: 2008-07-02 15:51:09
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Olgierd wrote:
    > Żadna. Mówimy o zakazie wnoszenia i robienia zdjęć, nie o rewidowaniu.

    hmmmm, a jak nazwiesz rewizje plecaka "na bramce"?

    "prosze otworzyc plecak"
    "nie"
    "nie wejdziesz"

  • 274. Data: 2008-07-02 15:52:14
    Od: Marian <m...@a...pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > zadam wiec pytanie z drugiej strony
    > a jakie prawo nakazuje organizatorowi imprezy masowej wpuszczenie cie z
    > otwarta butelka niewiadomego plynu, albo z aparatem czy kamera?

    chocby prawo wlasnosci - moja kola i moj aparat.

  • 275. Data: 2008-07-02 15:52:58
    Od: Marian <m...@a...pl>

    gargamel wrote:

    > ja pie*****, skąd u was biorą funkcjonariuszy po studiach?

    To pewnie ci, co odbywaja zasadniczą w policji, bo nie dostali sie na
    studia ;)

  • 276. Data: 2008-07-02 16:23:15
    Od: ioo <b...@i...prv.no-spam.pl>

    szerszen wrote:

    > znaczy ze twierdzisz ze organizator koncertu nie rozporzadza swoim
    > produktem?

    Alez skad, niech rozporzadza i organizuje duzo koncertow! Ale czy
    aparat/kamera/telefon/butelka coli Mariana jest produktem organizatora
    koncertu?

    Tak samo jak ja rozporzadzajac swoim autem decyduje codziennie gdzie je
    zaparkowac, ale nie moge decydowac kto na nie spojrzy na ulicy, tak
    organizator koncertu zawierajac umowe z agencja nie moze decydowac gdzie i
    kiedy Marian bedzie robic zdjecia.

    --
    pozdro,
    ioo.

  • 277. Data: 2008-07-02 16:58:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Zbyt wielką wiarę pokładasz w ustawach. Oprócz tego jest jeszcze
    > swoboda umów. Póki co prawo nie zabrania mi założenia firmy o nazwie
    > "przewóz osób", a następnie wyjechania na rynek i ogłoszenia się
    > "przewiozę każdego, byle bez noża".

    Nie chwytasz sedna.

    > I nikt mi nie wmówi, że będzie to ograniczanie swobód obywatelskich
    > osób z nożami.

    Nie. Ale gdy kierowca zacznie robić rewizję osobistą w poszukiwaniu tego
    noża, to już owszem.

    > Podobnie z koncertem: organizator nie życzy sobie wstępu osób z
    > aparatami fotograficznymi, czy płynami. Ma do tego prawo, zwłaszcza że

    Od życzeń to jest złota rybka.

    > potrafi podać sensowne argumenty za zakazem. Zapoznając się z

    Nie, nie potrafi.

    > regulaminem mamy możliwość jego akceptacji lub nie (czyli nie musimy iść
    > na koncert).

    Tylko że w razie "przemycenia" takiego sprzecznego z widzimisię jakiegoś
    [censored] sprzętu nie ma on zasadniczo żadnej możliwości reakcji, bo
    to sprawa cywilna - a nie wykroczenie czy coś w tym stylu.

    Nie ma też prawa do poszukiwania takich przedmiotów, o ile nie pozwala
    mu na to ustawa. Lub ewentualnie umowa, ale z drugiej strony pokaż mi
    umowę, w której widz zgadza się na rewizję.

    PS: "To jest atrapa aparatu - taka moja maskotka" ;->

  • 278. Data: 2008-07-02 17:00:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Po raz n-ty: działanie horyzontalne konstytucji jest dalece ograniczone.
    > Zasada podstawy ustawowej do nałożenia obowiązku dotyczy wyłącznie
    > relacji państwo-obywatel!

    A w relacji obywatel-obywatel jeden obywatel może nakazać coś drugiemu
    bez jego zgody, hmm?

    > Żadna. Mówimy o zakazie wnoszenia i robienia zdjęć, nie o rewidowaniu.

    A widzisz. Czyli nie wolno mu rewidować.

    > No właśnie: nie ma.

    Widzisz.

  • 279. Data: 2008-07-02 17:01:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marian pisze:

    > A jaki jest sens zakazywanie tego, czego prawo nie zakazuje?

    Połechtanie ego ;->

  • 280. Data: 2008-07-02 17:13:40
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:ue1sj5-3j6.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > jak widze nic nie zrozumiales ;)

    Raczej ty nic nie kumasz.
    Cala sprawa dotyczy ciecia ktory uwaza sie za siwetszego od papieza i
    stosuje wlasne widzimisie co do prawa.
    Tak jak napisali poprzednicy, nastepnym razem nie wpusci gosci w niebieskich
    spodniach...
    Dochodzimy do punktu gdzie zaczynamy zyc w paranoi umow, regulaminow i
    innych "radosnych tworczosci" roznego rodzaju "geniuszy", ktorzy za duzo
    filmow sie naogladali.
    A wystarczy uzyc rozumu, widac goscia z butelka koli...i aparatem, przyszedl
    na koncert, ma bilet. Kole sobie wypije bo sie zgrzeje z emocji a przy
    okazji popstryka pare fajnych fotek i bedzie miec pamiatke na cale zycie,
    radosny klient.
    W tem jakis idiota wygenerowal regulamin nad ktorym siedzial lata, albo go
    skopiowal z innego regulaminu kompletnie nie zastanawiajac sie co oznaczaja
    zapisy i dlaczego tam sa takie a nie inne. Potem kaze cieciowy je stosowac a
    ciec jak to ciec je stosuje i wychodzi na to, ze organizator to bezmuzg.
    Niestety takie pokolenie uroslo po 89 roku, ktore kompletnie nie potafi
    logicznie pomyslec. Daleko Polska odeszla od cywilizacji, chocby tej zza
    Oddry. Mamy w Polsce istny dziki wschod, cos ala Afganistan. Policia strzlea
    podczas poscigow bo tak jest na filmach, banki kroja na wszystkim, za chwile
    za oddychanie w banku tez trzeba bedzie placic. A nad wszystkim panuje
    swieta umowa, regulamin.... coz, faktycznie za dlugo siedze za granica, ja
    juz nie potrafil bym sie przestawic...

    ps. wyslane po raz drugi ze wzgledu na bledna date.