  • 141. Data: 2008-07-01 04:30:25
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Spróbuj kupić jakikolwiek bilet (MZK/KZK/ZTM też może być) nie kładąc
    > w zasięgu ręki biletera stosownej kwoty, to będziesz mógł wyciągać
    > wnioski w sprawie "poinformowania", koniecznie zdaj relację :O
    > Obstawiam proporcję 99:1 przypadków na niesłuszność Twojej tezy ;P

    Dobrze, następnym razem postawię ":PPP" ;P

    j.

  • 142. Data: 2008-07-01 04:43:43
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 01 lipiec 2008 03:54
    (autor swen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <17gak.172971$NN3.91552@newsfe08.ams2>):

    > Wystarczy "niuch" by poczuc alkohol.

    Jaaaaaaaaaasne. Już widzę jak ochroniarze wąchają wszystko...

    --
    Tristan

  • 143. Data: 2008-07-01 06:43:34
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > OK butelka, moze szkalan, moze cos tam innego, nie wazne. Ale aparatu wnosic
    > nie pozwolili... to juz nie rozumiem? A tel. kom z aparatem pozwolili?
    > czysta glupota....

    Co do butelek, to już mi się nie chce wyjaśniać.

    Co do natomiast aparatu fotograficznego, to są ich dwa rodzaje:
    amatorskie (w tym "kompakty", komórki itp.) i profesjonalne.

    Generalnie na koncerty nie można wnosić profesjonalnych, aby nie robić
    nieautoryzowanych zdjęć takiej jakości, że można by je później gdzieś
    oficjalnie publikować. Chodzi o to, że jak ktoś chce publikować zdjęcia,
    to musi za to zabulić - na tym polega kapitalizm, że jak chcesz zarobić,
    to musisz odpalić działkę wszystkim poddostawcom, pośrednikom itp.

    Co do amatorskich - tutaj generalnie pojawiają się takie kwestie, jak
    wyszkolenie ochroniarzy do odróżnienia kompaktu od aparatu z zajebistym
    obiektywem, czy choćby generalna wiedza osoby, która ustala regulamin,
    szkoli ochroniarzy itp. - zdarza się, że wg czyjejś wiedzy kompakt to
    też profesjonalny aparat, a komórka już nie - ale tutaj już chodzi tylko
    o niewiedzę i niekompetencję, bo nie ukrywajmy, do organizowania
    koncertów nie zatrudnia się profesorów, tylko półjełopów, którzy mają
    być przede wszystkim tani.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 144. Data: 2008-07-01 06:45:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...lina> napisał w wiadomości

    > a od kiedy to kupno czego kolwiek wiąże się ze zgodą na jakieś regulaminy?

    od dawna, sa rozne rodzaje kupna i jak chcesz zyc w normalnym swiecie, to
    musisz odrozniac kupno kg burakow, od kupna biletu, od kupna domu i od kupna
    samochodu o innych nie wspomne

    te trzy ostatnie do czegos obliguja obie strony transakcji i nikogo nie
    bedzie ochodzilo ze nie wiedziales, trzeba sie bylo dowiedziec zanim
    dokonales zakupu, w trakcie, lub zaraz po

  • 145. Data: 2008-07-01 06:46:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Tez wlasnie tak mi sie zdaje.

    zle ci sie wydaje

  • 146. Data: 2008-07-01 06:48:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > No to na jakiej podstawie ów organizator może zakazać robienia zdjęć? Bo
    > sugerowaliście, że z mocy PA.

    na takiej ze np wylacznos sprzedal za gruba kase jakiejs agencji
    fotograficznej

    koncert to produkt, adui video i foto tez moze byc pochodnymi tego produktu
    i ktos na tym zarabia kase

  • 147. Data: 2008-07-01 06:52:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szerszen napisał(a):

    > na takiej ze np wylacznos sprzedal za gruba kase jakiejs agencji
    > fotograficznej

    No to niech Agencja ściaga potem pirackie rozpowszechnianie ale wara im
    od zdjęć, które robię sobie na pamiątkę do własnego albumu!

    j.

  • 148. Data: 2008-07-01 07:12:49
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > No to niech Agencja ściaga potem pirackie rozpowszechnianie ale wara im
    > od zdjęć, które robię sobie na pamiątkę do własnego albumu!

    Ale to by była walka z wiatrakami. Metody walki z niepożądanymi
    zjawiskami dobiera się przede wszystkim tak, aby były skuteczne - nawet
    jeśli mają efekty uboczne.

  • 149. Data: 2008-07-01 07:32:47
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 01 Jul 2008 01:10:05 +0200, Tristan napisał(a):

    > No to na jakiej podstawie ów organizator może zakazać robienia zdjęć? Bo
    > sugerowaliście, że z mocy PA.

    Wyłącznie na podstawie zasady swobody umów. Ustawa do tego nie jest
    potrzebna.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 150. Data: 2008-07-01 07:33:22
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 01 Jul 2008 08:52:46 +0200, januszek napisał(a):

    > No to niech Agencja ściaga potem pirackie rozpowszechnianie ale wara im
    > od zdjęć, które robię sobie na pamiątkę do własnego albumu!

    Jedno nie wyklucza drugiego.