  • 121. Data: 2008-06-30 19:28:28
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "live_evil" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:g4bbe7$asp$1@inews.gazeta.pl...

    > Gaz się spokojnie wypali. Sprawdzone empirycznie.

    Oczywiscie! Bo w butli jest gaz pod cisnieniem i plomien nie ma szans wejsc
    do butli.
    Zupelnie innaczej wyglada sprawa z pusta butla, gdzie istnieje takie
    zagrozenie.
    Pelna butle nawet jak przebijesz to nie wybuchnie.

  • 122. Data: 2008-06-30 19:29:22
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Tez wlasnie tak mi sie zdaje.
    >
    > Inaczej kupujac serek moglbym zostac zobligowany do zjedzenia tegoz serka
    > na terenie parku tylkko w skarpetkach miedzy 17.30 a 19.00 twarza ki
    > zachodzacemu sloncu.... Bo przeciez sprzedawca serka albo jego producent
    > taki regulamin stworzy z mocą umowy ;)

    W Polsce to mozliwe!!!
    Skoro chcialno opatentowac oscypek!!

  • 123. Data: 2008-06-30 20:16:43
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > hmm ktoś jest sponsorem i chce na tym co sprzedaje jeszcze trochę zarobić
    > ?
    > albo żeby dobrze kojarzono dana markę piwa ?

    ale mi biletów na koncerty nikt nie sponsoruje, bule za nie z wałsnej
    kieszeni i to słono:O(

    niech ci sponsoz sprzedają to piwo tym kogo sponsorują:O)

  • 124. Data: 2008-06-30 20:28:49
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 30 Jun 2008 18:10:53 +0200, Tristan napisał(a):

    > Nie można. Zdjęcia robić wolno, a w przypadku koncertów wręcz wolno je
    > publikować.

    O przepraszam, art. 81 pr.aut. mówi wyłącznie o relacjach między osobą
    fotografowaną a osobą, która zdjęcie rozpowszechnia, aczkolwiek dotyczy
    wyłącznie zdjęć już wykonanych.
    Nie mówi nic natomiast o relacjach między autorem zdjęcia a np.
    organizatorem występów.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 125. Data: 2008-06-30 20:29:04
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 30 Jun 2008 20:31:40 +0200, gargamel napisał(a):

    > wszystko można racjonalnie uzasadnić, problem w tym żeby to uzasadnienie
    > miało sens, jakieś ręce i nogi i coś między tymi nogami)

    Bardzo proste: interes ekonomiczny.

  • 126. Data: 2008-06-30 20:50:49
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    Marian pisze:

    > Po za tym po co mam wybuchac? Odkręcam i podpalam.

    Gaz się spokojnie wypali. Sprawdzone empirycznie.

    --
    jid: live_evil[]jabber.ru

  • 127. Data: 2008-06-30 20:53:22
    Od: Marian <m...@a...pl>

    swen wrote:
    > Użytkownik "live_evil" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie! Bo w butli jest gaz pod cisnieniem i plomien nie ma szans wejsc
    > do butli.

    Znaczy ja z tym podpalaniem gazu to pisalem w kontekscie "co jest
    grozniejsze: ochlapac kogos kolą czy wniesc butle z gazem, podpalic i
    patrzyc jak kogos pali.......

  • 128. Data: 2008-06-30 20:54:10
    Od: Marian <m...@a...pl>

    gargamel wrote:

    > baaardzo łatwe, podłączasz pilniczek, odkręcasz gaz i zapałeczką
    > zapalasz pilniczek i stawiasz na nim ową butlę, a wybuchnięcie będzie
    > jedynie kwestią czasu,
    >
    > ach ta dzisiejsza młodzież, zupełny brak wyobraźni:O(

    to wynik postępującej humanizacji spoleczenstwa, fizyka bee, matematyka
    bee, naiki scisle bee, chemia fuj...

    ;)

  • 129. Data: 2008-06-30 20:55:28
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Olgierd wrote:

    > Bardzo proste: interes ekonomiczny.

    No ale rozwin w kontekscie - bo to juz leci niezlym monopolem.

    Mamy w Polsce kilka takich spolecznych monopoli, dla dobra nas
    wszystkich, ot chocby ostatnio pracujaca dla naszego dobra poczta polska...

  • 130. Data: 2008-06-30 21:12:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Jun 2008, gargamel wrote:
    [...do Kapelusznika...]

    > masz go znać, bo posiadasz uprawnienia (prawo jazdy), które cię do tego
    > zobowiązują!

    Po prawdzie, jak idzie o meritum sprawy, to ze względów "konsumenckich"
    daleki jestem od popierania zarówno tezy (znaczy że dziś "nie wolno
    wnosić i już") jak i poglądu ("że tak ma być"). IMO podejście "konsument
    ma prawo do dozwolonego użytku" jest (a jeśli w jakichś miejscach nie
    jest, to powinno być) prawidłowe.

    Ale w Twojej argumentacji widzę (poważną) dziurę.

    Wywiodłeś mianowicie że pieszy (który żadnych egzaminów nie składa)
    może swobodnie przechodzić na czerwonym, ba, obok pasów.
    Fakt że ktoś ma "dowód zdanego egzaminu" IMO trzeba *zdecydowanie*
    wyłączyć z rozważań na prawami i obowiązkami.

    pzdr, Gotfryd