  • 1. Data: 2007-06-04 13:25:23
    Temat: Nie stawienie sie na rozprawe (grodzki)
    Od: "Cmx" <c...@d...plUSUN_TO.INVALID>

    Dzis mialem rozprawe glowna w sadzie grodzkim (o czyn z art 226kk i 222kk,
    dobrowolnie podalem sie karze; 2 lata na 5 i kurator)

    Ale pomylily mi sie dni i myslalem ze sprawe mam jutro.

    Grozi mi cos za to ? Co robic ? Po co sprawa jak podalem sie karze ?

  • 2. Data: 2007-06-04 16:51:12
    Temat: Re: Nie stawienie sie na rozprawe (grodzki)
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    Cmx napisał(a):
> [...]
    >

    > Ale pomylily mi sie dni i myslalem ze sprawe mam jutro.
    >

    > Grozi mi cos za to ? Co robic ? Po co sprawa jak podalem sie karze ?

    I co z tego że się poddałeś karze,
    ja też kiedyś się poddałem karze za wykroczenie drogowe na 450 PLN
    a w grodzkim mi dojebali 850 PLN

    E.

  • 3. Data: 2007-06-05 13:22:48
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Etanol" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

    > ja też kiedyś się poddałem karze za wykroczenie drogowe na 450 PLN
    > a w grodzkim mi dojebali 850 PLN

    Bo domyślili się, że jesteś niewychowanym kmiotem posługującym się na forum
    publicznym językiem rynsztokowym.

    --
    Pzdr
    Leszek