  • 11. Data: 2008-03-13 09:21:35
    Temat: Re: Nie przyznał się, a go oskarżyli?
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 13 Mar, 09:34, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote:

> [...]
    > działania w zamiarze lub zamiarze ewentualnym, i to musi być udowodnione.
    > Twoja siekiera- Ty odpowiadsz za zabójstwo tą siekierą automatycznie...? Jak
    > nie można udownić Twojego działania to nie można skazać, domniemanie
    > niewinności działa.
    > Nie ma przestępstwa niedopilnowania komputera tylko nielegalne pozyskanie
    > programu. Tak więc trzeba udowodnić to drugie, aby mówić o odpowiedzialnosci
    > karnej. Wypowiadam się ogólnie odnośnie zasad i doktryny, bo na chłopski
    > rozum to widać trochę inaczej tę sprawę, ale zawsze można się pomylić przy

    Tylko mi to wyglada tak ze chlopak powiedzial "ale z tego komputer
    korzystali tez inni". Wiec policjanci sie spytali innych "kto
    korzystal?" Nikt sie nie przyznal. Wiec skoro nie ma alibi to wina
    jest przypisana jemu. Jego siekiera, znaleziona przy nim, sa slady
    krwi ofiary "ale sasiad jej uzywal tez", sasiad mowi "no tak uzywalem,
    ale tylko drewno rabalem". Pewnie gdyby troche pokombinowali i kazdy
    wzial na siebie jakas tam czesc plikow to by sie rozeszlo po kosciach
    (bo by wyszlo ze kazdy tam 10 filmow i troche muzyki wiec znikoma
    szkodliwosc) a tak to jednej osobie przypisuja calosc. Cos jak mandat
    z fotoradaru dla wlasciciela.

  • 12. Data: 2008-03-13 09:29:30
    Od: "Photo M" <p...@n...pl>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" napisał w wiadomości
> [...]
    >(bo by wyszlo ze kazdy tam 10 filmow i troche muzyki wiec znikoma
    >szkodliwosc) a tak to jednej osobie przypisuja calosc.

    A nie jest jakoś tak, że muzyke i filmy można ściągać na własny użytek? Tzn,
    nie do końca można, ale, że za to sprawę cywilną tylko może wytoczyć
    właściciel praw?
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2008-03-13 10:09:01
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał
    >Cos jak mandat
    >z fotoradaru dla wlasciciela.

    Jak się nie da przypisać winy właścicielowi auta i się nie przyzna to nie ma
    możlwości ukarania go za predkość. Jeśli już to za niewskazanie komu
    powierzył pojazd do prowadzenia, tyle że jest osobny przepis, który na to
    pozawala. Natomiast nie ma przepisu nakazującego wskazanie i pamietanie komu
    powierza sie komputer do użytkowania.

  • 14. Data: 2008-03-13 10:18:24
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 13 Mar, 11:09, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    > pozawala. Natomiast nie ma przepisu nakazującego wskazanie i pamietanie komu

    Czyli jesli adwokat bedzie sprytny i nie bedzie sie staral o maly
    wymiar kary to moze uda sie proces uniewaznic. Choc Polska to dziwny
    kraj i nie zdziwi mnie wyrok na podstawie poszlak i "bo nikogo innego
    sie nie dalo".

  • 15. Data: 2008-03-13 10:24:15
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

> [...]
    >wymiar kary to moze uda sie proces uniewaznic. Choc Polska to dziwny
    >kraj i nie zdziwi mnie wyrok na podstawie poszlak i "bo nikogo innego

    Niby tak. Ale mamy tez zasadę swobodnej oceny dowodów. Więc konieczność
    przypisania winy to podstawa, tyle, że sąd różnie może podejść do dowodów,
    które ją pokazuja...

  • 16. Data: 2008-03-13 10:36:36
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:d47059a4-ee17-43ad-802d-

    >Choc Polska to dziwny kraj i nie zdziwi mnie wyrok na
    >podstawie poszlak i "bo nikogo innego sie nie dalo".

    Mnie i pewnie większość racjonalnie myślących zdziwiłby wyrok uniewinniający
    wudany tylko dlatego, że koleś ściągający piraty nie przyznaje się.
    Twierdzenie, "że może to moja babcia" jest conajwyżej śmieszne.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 17. Data: 2008-03-13 11:54:23
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Nostradamus pisze:
    > Mnie i pewnie większość racjonalnie myślących zdziwiłby wyrok
    > uniewinniający wudany tylko dlatego, że koleś ściągający piraty nie
    > przyznaje się.

    A tak między nami czekistami, to ile byś mu dał za to, że się nie przyznaje?

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 18. Data: 2008-03-13 12:05:06
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rzecznik Prokurwatury Krajowej" <r...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:frb4lh$tr2$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > A tak między nami czekistami, to ile byś mu dał za to, że się nie
    > przyznaje?

    Ty i tak jesteś za głupi aby się wysilać na jakąkolwiek odpowiedź.
    A dostanie wyrok zaściąganie bo sąd nie uwierzy, że to jego babacia ściągała
    na jego komputerze. Ale jak już pisałem, ty jesteś za głupi aby to ogarnąć.
    Żyj dalej w swoim chorym świecie, czekisto;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 19. Data: 2008-03-13 12:06:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Nostradamus pisze:

> [...]
    > ściągała na jego komputerze. Ale jak już pisałem, ty jesteś za głupi aby
    > to ogarnąć. Żyj dalej w swoim chorym świecie, czekisto;)

    A z którego artykułu kodeksu karnego jest karalne ściąganie filmów i
    muzyki? Bo według mnie to nie jest karalne.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 20. Data: 2008-03-13 12:09:35
    Od: "Photo M" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości
    > A z którego artykułu kodeksu karnego jest karalne ściąganie filmów i
    > muzyki? Bo według mnie to nie jest karalne.

    Mhmm czyli miałem rację? Bo tak czytam, czytam i czytam ten wątek i coś mi
    nie pasowało ;).