  • 41. Data: 2010-08-03 14:50:05
    Temat: Re: Nie odebrane dziecko z przedszkola
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-03 14:50, Użytkownik Krzysztof napisał:

    > Się chyba za dużo filmów na AXN naoglądałeś.

    Ty chyba nigdy nie byłeś osobą wobec której toczyło się
    śledztwo.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2010-08-03 15:06:12
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w

    > Ty chyba nigdy nie byłeś osobą wobec której toczyło się
    > śledztwo.

    A co to ma do rzeczy?
    Uważam po prostu, że ZDROWO przesadzasz uznając, iż przedszkolanka w
    opisanej tu sytuacji, zostanie podejrzana o pedofilię, tylko dlatego, że
    zaopiekowała się dzieckiem po godzinach pracy przedszkola.

    Pozdrawiam
    K.

  • 43. Data: 2010-08-03 15:45:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-03 17:06, Użytkownik Krzysztof napisał:

> [...]
    > opisanej tu sytuacji, zostanie podejrzana o pedofilię, tylko dlatego, że
    > zaopiekowała się dzieckiem po godzinach pracy przedszkola.

    Ja uważam że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem:
    "A jak dziecko coś dziwnego powie to rodzice i policja sugerując się
    prawdopodobieństwem oleje sprawę czy rozpoczną dochodzenie ?"
    "Twoim zdaniem jak dziecko coś tam ponarzeka to rodzice i policja
    oleją sprawę bo szansa na spotkanie przedszkolanki lubiącej
    pedofilię "jest niemalże równe zeru"."
    A może na podstawie przytoczonych cytatów masz ochotę udowodnić
    że podejrzenie o pedofilię będzie tylko z powodu zaopiekowania
    się dzieckiem bo to co powie dziecko zostanie przez rodziców
    i policję oczywiście zlekceważone ? :-)

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2010-08-03 15:52:30
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

> [...]
    > że podejrzenie o pedofilię będzie tylko z powodu zaopiekowania
    > się dzieckiem bo to co powie dziecko zostanie przez rodziców

    Przede wszystkim powtórzę, że za dużo filmów się naoglądałeś, stąd pomysły
    i założenia że "dziecko coś dziwnego powie".
    Wiesz, równie dobrze mogłoby "coś dziwnego powiedzieć" po zwyczajnym
    powrocie do domu z przedszkola albo po przedszkolnej wycieczce czy wyprawie
    do kina. Czy to oznacza, że każda opieka nad dzieckiem obarczona jest
    defaultowym ryzykiem posądzenia o pedofilię?

    Pozdrawiam
    K.

  • 45. Data: 2010-08-03 16:24:29
    Od: Michał Stępień <p...@o...pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Chciałem abyś udowodnił swoje stwierdzenie.
    > Dla przypomnienia: "Dowodzi ten kto twierdzi.".

    Dowód tego że ty dowodzisz jest wyżej.

  • 46. Data: 2010-08-03 16:36:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof wrote:

> [...]
    > opisanej tu sytuacji, zostanie podejrzana o pedofilię, tylko dlatego, że
    > zaopiekowała się dzieckiem po godzinach pracy przedszkola.

    A sądzisz, że prokurator się podłoży i wyrzuci papiery do kosza?

    Sprawę umorzy po wyprodukowaniu odpowiedniej ilości akt, tak, żeby nikt
    mu się nie mógł do tyłka dobrać.

  • 47. Data: 2010-08-03 16:53:01
    Od: Michał Stępień <p...@o...pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > A sądzisz, że prokurator się podłoży i wyrzuci papiery do kosza?
    >
    > Sprawę umorzy po wyprodukowaniu odpowiedniej ilości akt, tak, żeby nikt
    > mu się nie mógł do tyłka dobrać.

    I my się z Rosji śmiejemy. Z samych siebie się śmiejemy.

  • 48. Data: 2010-08-03 17:47:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-03 17:52, Użytkownik Krzysztof napisał:

> [...]
    > wyprawie do kina. Czy to oznacza, że każda opieka nad dzieckiem
    > obarczona jest defaultowym ryzykiem posądzenia o pedofilię?

    Nie wykręcaj kota ogonem i nie oskarżaj mnie o oglądanie twojego
    ulubionego kanału telewizyjnego.
    A potem przeczytaj jeszcze raz ale dla odmiany ze zrozumieniem.

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2010-08-03 17:48:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-03 18:24, Użytkownik Michał Stępień napisał:

    > Dowód tego że ty dowodzisz jest wyżej.

    Ale swojego stwierdzenia jakoś nie chcesz dowieść.
    Dlaczego, stoisz ponad głoszone przez siebie zasady ?

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2010-08-03 17:55:30
    Od: Michał Stępień <p...@o...pl>

    > Ale swojego stwierdzenia jakoś nie chcesz dowieść.
    > Dlaczego, stoisz ponad głoszone przez siebie zasady ?

    A co to jest to wyżej?