  • 51. Data: 2018-08-01 10:44:03
    Temat: Re: Nie ma wolności religijnej w Polsce: NSA przyklepał odmowę rejestracji Polskiego Kościoła Latającego Potwora Spaghetti.
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-07-29 17:35, Marek wrote:

    > Oczywiście, że nie bo nie mają męczenników, ofiar i nikogo krze nie
    > zabili w imię wlasnych wierzeń. Akurat te 3 czynniki są świetnym
    > probierzem wiary.

    nasza wiara nie wymaga - punkt drugi:

    "Naprawdę wolałbym, byś nie wykorzystywał mojego istnienia do agresji,
    zniewalania, karania, patroszenia i/lub sam wiesz, bycia niemiłym dla
    innych. Nie wymagam żadnych ofiar, a czystość jest ważna w przypadku
    wody pitnej, a nie ludzi."

  • 52. Data: 2018-08-01 10:47:42
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-07-29 18:53, Marek wrote:
    > wszyscy wiedzą, że LKPS to wygłup i żadnej wiary w tym nie ma

    a skad taki pomysl?

  • 53. Data: 2018-08-01 14:40:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 1 Aug 2018 10:44:03 +0200, m4rkiz
    <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:
    > nasza wiara nie wymaga - punkt drugi:

    Cwane i celowe usunięcie możliwości stosowania probierza wiary jakim
    są męczennicy oddający za nią życie automatycznie określa ich jako
    nieWIARYgodnych (z naciskiem na sens tego ostatniego).

    --
    Marek

  • 54. Data: 2018-08-01 14:48:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 1 Aug 2018 10:47:42 +0200, m4rkiz
    <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:
    > a skad taki pomysl?

    Jest w dostępne w sieci opracowanie religioznawców dot. tej "religi",
    na prawdę nie ma o czym dyskutować.

    --
    Marek

  • 55. Data: 2018-08-01 16:13:09
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-08-01 o 14:48, Marek pisze:

    > Jest w dostępne w sieci opracowanie religioznawców dot. tej "religi", na
    > prawdę nie ma o czym dyskutować.

    A religioznawcy od tego wypracowania to dyplomy jakich uczelni mają?

  • 56. Data: 2018-08-01 17:34:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01-08-18 o 16:13, nadir pisze:

    > A religioznawcy od tego wypracowania to dyplomy jakich uczelni mają?

    Jakby dyplom był wyznacznikiem mądrości :-)

  • 57. Data: 2018-08-01 18:25:00
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Jakby dyplom był wyznacznikiem mądrości :-)

    Nie mam na myśli mądrości, tylko doświadczenie w religioznawstwie
    religii, której formalnie nie ma.

  • 58. Data: 2018-08-01 19:34:43
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > Jakby dyplom był wyznacznikiem mądrości :-)

    Menel z ławeczki przed sklepem może być religioznawcą?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 59. Data: 2018-08-01 23:30:11
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-08-01 o 19:34, Wiesiaczek pisze:

    > Menel z ławeczki przed sklepem może być religioznawcą?

    LOL

    A Owsiak może być kulturoznawcą? Wprowadził nam starszym. młodzieży,
    dzieciom do kultury nowy wyraz.
    Teraz to już i nauczyciel w szkole nie będzie miał oporów. Powie do
    dzieciaka np."no chodż kurwa do tablicy".

    --
    animka

  • 60. Data: 2018-08-02 09:37:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 Aug 2018 23:30:11 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
    > dzieciom do kultury nowy wyraz.
    > Teraz to już i nauczyciel w szkole nie będzie miał oporów. Powie do
    > dzieciaka np."no chodż kurwa do tablicy".

    Zaraz cię zadenuncjuję w prokuratorze za użycie wulgaryzmu w miejscu
    publicznym.
    --
    Jacek
    I hate haters.