  • 21. Data: 2008-11-20 08:39:30
    Temat: Re: Nie ma wiecej wojska?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 20 listopad 2008 08:49
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gg34ql$gth$1@news.task.gda.pl>):

    > jakiego pokoju?
    > od kiedy to pokoj lezy w ludzkiej naturze?

    Od zawsze, pomijając degeneratów typu Bush.

    --
    Tristan

  • 22. Data: 2008-11-20 08:40:08
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 20 listopad 2008 08:50
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gg34t5$h44$1@news.task.gda.pl>):

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości

    > ty napewno, a pacyfizm to utopia, chyba ze sie go wywola chemicznie lub
    > hirurgicznie

    Patrrz... A u mnie nikt nie wywoływał ani chemicznie ani hirurgicznie ani
    nawet chirurgicznie.
    --
    Tristan

  • 23. Data: 2008-11-20 08:43:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Od zawsze, pomijając degeneratów typu Bush.

    od nigdy
    czlowiek od zawsze polowal, walczyl, mamy to we krwii, wysysamy z mlekiem
    matki, jedni potrafia nad tym zapanowac, inni nie, a poniewaz zyjemy wszyscy
    razem, wiec pokoj bedzie ustanowiony tylko sila, przynajmniej w najblizszej
    dajacej sie przewidziec przyszlosci

  • 24. Data: 2008-11-20 08:43:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Patrrz... A u mnie nikt nie wywoływał ani chemicznie ani hirurgicznie ani
    > nawet chirurgicznie.

    a zyjesz moze na bezludnej wyspie?

  • 25. Data: 2008-11-20 12:02:35
    Od: Przemek <p...@g...com>

    szerszen pisze:

> [...]
    > zyjemy wszyscy razem, wiec pokoj bedzie ustanowiony tylko sila,
    > przynajmniej w najblizszej dajacej sie przewidziec przyszlosci

    polował żeby miał co jeść !!!
    Nie wszyscy są wegetarianami.

    Przemek

  • 26. Data: 2008-11-20 12:34:42
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > polował żeby miał co jeść !!!

    no brawo, a jak znalazl obcego co mial juz cos upolowane, a sam byl glodny,
    to pewnie szedl dalej i rzyczyl mu smacznego :)

  • 27. Data: 2008-11-20 12:43:19
    Od: Przemek <p...@g...com>

    szerszen pisze:
    > no brawo, a jak znalazl obcego co mial juz cos upolowane, a sam byl
    > glodny, to pewnie szedl dalej i rzyczyl mu smacznego :)

    leniwi zawsze sie znajdą.

    Przemek

  • 28. Data: 2008-11-20 12:51:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > leniwi zawsze sie znajdą.

    c.b.d.u.

  • 29. Data: 2008-11-20 22:12:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 20 listopad 2008 09:43
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gg3807$of5$1@news.task.gda.pl>):

    > a zyjesz moze na bezludnej wyspie?

    No i? I to jest powód do popierania morderców?

    --
    Tristan

  • 30. Data: 2008-11-21 08:53:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > No i? I to jest powód do popierania morderców?

    a kto cie przed tymi mordercami obroni, skoro sam nie potrafisz?