  • 1. Data: 2006-04-13 13:33:37
    Temat: Nie chcą mnie wykasować...
    Od: "Czapla II" <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Może ktoś tu mi doradzi co zrobić w takiej sytuacji:
    Kiedyś, wiele lat temu, zajmowałam się tłumaczeniami. W głupocie swojej
    zamieściłam swoje dane na darmowej stronie
    http://ekspert.info.pl/inne/pozostale_jezyki.htm
    Wielokrotnie prosiłam ich za pomocą e-maila, żeby mnie wykasowali. Reakcji nie
    ma żadnej, przychodzi natomiast spam. Jest jakiś sposób, żeby wymóc na nich
    usunięcie mojego wpisu?

    Pozdrawiam

    Czapla II

  • 2. Data: 2006-04-13 15:04:01
    Temat: Re: Nie chcą mnie wykasować...
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Czapla II napisał(a):
> [...]
    > ma żadnej, przychodzi natomiast spam. Jest jakiś sposób, żeby wymóc na nich

    Piszesz do tego Effect'u żeby zaprzestali przetwarzania twoich danych
    osobowych. Jak nie zaprzestaną, to może GIODO się tym zainteresuje czy
    coś .....

    p. m.

  • 3. Data: 2006-04-14 02:18:30
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    > Piszesz do tego Effect'u żeby zaprzestali przetwarzania twoich danych
    > osobowych. Jak nie zaprzestaną, to może GIODO się tym zainteresuje czy coś

    warto tez powiadomic NASK.
    i do abuse providera za SPAM:

    inetnum: 85.128.128.0 - 85.128.167.255
    netname: NETART
    descr: NetArt webhosting servers
    country: PL
    admin-c: NA15967-RIPE
    tech-c: NA15967-RIPE
    remarks: ---------------------------------------------
    remarks: Abuse and Spam notification: a...@n...pl
    remarks: ---------------------------------------------
    status: ASSIGNED PA "status:" definitions
    mnt-by: NETART-PL-MNT
    source: RIPE # Filtered

    role: NetArt Administrator
    address: NetArt
    address: Zabawa 118, 32-020 Wieliczka, Poland
    address: ul. Mogilska 1, 31-516 Krakow, Poland
    phone: +48 801 33 22 33
    phone: +48 12 424 40 10
    fax-no: +48 12 424 40 30
    remarks: ---------------------------------------------
    remarks: Abuse and Spam notification: a...@n...pl
    remarks: ---------------------------------------------
    admin-c: PN15967-RIPE
    tech-c: GP15967-RIPE
    nic-hdl: NA15967-RIPE
    mnt-by: NETART-PL-MNT
    source: RIPE # Filtered
    abuse-mailbox: a...@n...pl

    % Information related to '85.128.128.0/17AS15967'

    route: 85.128.128.0/17
    descr: NETART
    origin: AS15967

  • 4. Data: 2006-04-14 08:26:39
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    the_foe napisał(a):

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > warto tez powiadomic NASK.
    > i do abuse providera za SPAM:

    A dlaczego spam?

    p. m.

  • 5. Data: 2006-04-14 09:01:58
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > warto tez powiadomic NASK.
    > i do abuse providera za SPAM:

    Małżonka trochę to źle ujęła. Oni nie ślą spamu bezpośrednio. Chodzi o to, że
    jak adres e-mail jest na ogólnodostępnej stronie, do tego bardzo łatwo
    namierzanej przez wyszukiwarki, to spamerzy mają pole do popisu. Adres jest
    niestety bez wstawki antyspamowej.

    Pozdrawiam

    Czapla I

  • 6. Data: 2006-04-14 09:53:29
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Adres jest
    > niestety bez wstawki antyspamowej.

    Zapomniałem jeszcze dodać, że żonę bardzo też denerwują liczne "oferty
    współpracy" od "internetowych agencji tłumaczeń". Adres mają właśnie z tej
    strony.

    Pozdrawiam

    Czapla I

  • 7. Data: 2006-04-15 22:05:00
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Jak nie zaprzestaną, to może GIODO się tym zainteresuje czy
    > coś .....

    Głupia sprawa, ale samo imię, nazwisko i adres e-mail nie są danymi osobowymi.
    Pisać do nich można, a jakże. Wraca cóś takiego:

    ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
    <k...@e...info.pl>
    (reason: Can't create output)

    maildrop: disk quota exceeded.
    550 5.0.0 <k...@e...info.pl>... Can't create output

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 8. Data: 2006-04-22 00:40:08
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Czapla napisał(a):

    > Głupia sprawa, ale samo imię, nazwisko i adres e-mail nie są danymi osobowymi.
    > Pisać do nich można, a jakże. Wraca cóś takiego:

> [...]

    A na kontakt wymieniony na http://www.effect.com.pl/html/index.htm to
    samo?.

    Poza tym, zawsze zostaje poczta z trąbką :)

    p. m.