-
1. Data: 2007-02-02 15:38:11
Temat: Nie chcą mi wyłączyć Neostrady !!!
Od: User <a...@w...pl>
Witam,
w ubiegłym miesiącu napisałem wypowiedzenie na usługę Neostrada
powołując się na zmianę w regulaminie. Rozwiązanie umowy miało nastąpić
z dniem 31 stycznia 2007 (taką datę podałem).
Do dzisiaj jednak nie mam wyłączonego sygnału, a na infolinii
dowiedziałem się że nie mogą mi go wyłączyć przez 14 lutego, natomiast
nie mieliby problemów ludzie, którzy w wypowiedzeniu termin wyłączenia
określili na natychmiastowy.
To jest jawna dyskryminacja i działanie wydaje mi się niezgodne z
prawem! Co można w tej sytuacji zrobić? Na co się powołać?
Pozdrawiam.
-
2. Data: 2007-02-02 16:05:14
Temat: Re: Nie chcą mi wyłączyć Neostrady !!!
Od: Artur <s...@r...pbz>
Dnia Fri, 02 Feb 2007 16:38:11 +0100, User napisał(a):
> w ubiegłym miesiącu napisałem wypowiedzenie na usługę Neostrada
> powołując się na zmianę w regulaminie. Rozwiązanie umowy miało nastąpić
> z dniem 31 stycznia 2007 (taką datę podałem).
> Do dzisiaj jednak nie mam wyłączonego sygnału, a na infolinii
> dowiedziałem się że nie mogą mi go wyłączyć przez 14 lutego, natomiast
> nie mieliby problemów ludzie, którzy w wypowiedzeniu termin wyłączenia
> określili na natychmiastowy.
> To jest jawna dyskryminacja i działanie wydaje mi się niezgodne z
> prawem! Co można w tej sytuacji zrobić? Na co się powołać?
Zapoznać z regulaminem i rozdziałem nt wypowiadania umowy o świadczenie
usługi.
Okres wypowiedzenia zaczyna "biec" od następnego okresu rozliczeniowego, po
którym zostało złożone wypowiedzenie umowy, i będzie biec tyle jaki jest
okres wypowiedzenia.
--
DFI Lanparty UT Ultra-D | AMD64 3200+ 2000@2650MHz (1.55V+104% 10x265)
Patriot XBLK+ 2x512MB CL2-3-3-5 1T (265MHz) | LITE-ON DVDRW SOHW-1673S
MSI NX 7800GT 400/1000@485/1170 - 256MB DDR3 256bit | PCI-E x16
ST3160827AS - Barracuda 7200.7 SATA NCQ 160827 - S-ATA150 - 160GB
-
3. Data: 2007-02-02 16:19:24
Temat: Re: Nie chcą mi wyłączyć Neostrady !!!
Od: "tarirara" <t...@i...pl>
te Artur - jak sie tu wypowiadasz to przynajmniej merytorycznie, a jak nie
masz nic do powiedzenia to zamknij morde, bo tylko zamęt siejesz. I po co
jeszcze ćwoku krytykujesz, ze niechcący dwa razy wysłał? dowartościowałeś
się? ...
a do nadawcy: jak powołałeś się na zmianę Regulaminu, to obawiam się, że
przed 14-m Ci nie wyłączą, tylko przeciągną do ostatniego dnia, bo dopiero
nastepnego wchodzi Regulamin, bez względu jaki termin podałeś. Oczywiście
można sie od tego odwołać i pewnie byś przewalczył, tylko lekko z nimi nie
bedzie.
Warunki odstąpienia w TP to:
pismo z rezygnacją z powołaniem się na zmianę regulaminu TP Neostrada od
15.02.2007 - liczy się data wpłynięcia pisma do TP, a nie data nadania
listu - musi być to data przed wprowadzeniem nowego regulaminu, czyli do
14.02.2007 włącznie,
wskazanie w piśmie daty rozwiązania umowy - jest to ostatni dzie
obowiązywania wcześniejszego regulaminu, czyli w tym przypadku 14.02.2007,
Wyciąg z regulaminu TP: § 33
1. TP powiadamia Abonenta o każdej zmianie Regulaminu z wyprzedzeniem co
najmniej
jednego Okresu rozliczeniowego przed wprowadzeniem tych zmian w życie. W
przypadku
braku akceptacji zmian Regulaminu Abonentowi przysługuje prawo wypowiedzenia
Umowy,
a w razie skorzystania z tego prawa TP nie przysługuje roszczenie
odszkodowawcze.
Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
news:1dhcvf20blq4z.1vmavaqn0m44g$.dlg@40tude.net...
> Dnia Fri, 02 Feb 2007 16:38:11 +0100, User napisał(a):
>
>
>> w ubiegłym miesiącu napisałem wypowiedzenie na usługę Neostrada
>> powołując się na zmianę w regulaminie. Rozwiązanie umowy miało nastąpić
>> z dniem 31 stycznia 2007 (taką datę podałem).
>> Do dzisiaj jednak nie mam wyłączonego sygnału, a na infolinii
>> dowiedziałem się że nie mogą mi go wyłączyć przez 14 lutego, natomiast
>> nie mieliby problemów ludzie, którzy w wypowiedzeniu termin wyłączenia
>> określili na natychmiastowy.
>> To jest jawna dyskryminacja i działanie wydaje mi się niezgodne z
>> prawem! Co można w tej sytuacji zrobić? Na co się powołać?
>
>
> Zapoznać z regulaminem i rozdziałem nt wypowiadania umowy o świadczenie
> usługi.
> Okres wypowiedzenia zaczyna "biec" od następnego okresu rozliczeniowego,
> po
> którym zostało złożone wypowiedzenie umowy, i będzie biec tyle jaki jest
> okres wypowiedzenia.
>
>
> --
> DFI Lanparty UT Ultra-D | AMD64 3200+ 2000@2650MHz (1.55V+104% 10x265)
> Patriot XBLK+ 2x512MB CL2-3-3-5 1T (265MHz) | LITE-ON DVDRW SOHW-1673S
> MSI NX 7800GT 400/1000@485/1170 - 256MB DDR3 256bit | PCI-E x16
> ST3160827AS - Barracuda 7200.7 SATA NCQ 160827 - S-ATA150 - 160GB
-
4. Data: 2007-02-02 16:29:09
Temat: Re: Nie chcą mi wyłączyć Neostrady !!!
Od: "Maluch" <n...@m...pl>
Użytkownik "User" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:epvltq$otg$3@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
> w ubiegłym miesiącu napisałem wypowiedzenie na usługę Neostrada powołując
> się na zmianę w regulaminie. Rozwiązanie umowy miało nastąpić z dniem 31
> stycznia 2007 (taką datę podałem).
Podawać to se możesz.
> Do dzisiaj jednak nie mam wyłączonego sygnału, a na infolinii dowiedziałem
> się że nie mogą mi go wyłączyć przez 14 lutego, natomiast nie mieliby
> problemów ludzie, którzy w wypowiedzeniu termin wyłączenia określili na
> natychmiastowy.
> To jest jawna dyskryminacja i działanie wydaje mi się niezgodne z prawem!
> Co można w tej sytuacji zrobić? Na co się powołać?
Rozwiązanie jest skuteczne z dniem końca działania starego regulaminu czyli
14.02. włącznie i za to będziesz też płacił. Natomiast rozłączenie fizyczne
może nastąpić i później ale za to nie płacisz.
--
Maluch
-
5. Data: 2007-02-02 21:15:25
Temat: Re: Nie chcą mi wyłączyć Neostrady !!!
Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
Użytkownik "User" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:epvltq$otg$3@atlantis.news.tpi.pl...
> prawem! Co można w tej sytuacji zrobić? Na co się powołać?
Wyciagnac kabelek. Jezeli nie mozesz tego zrobic samodzielnie - poprosic
mame.
sz.