  • 11. Data: 2005-10-12 10:48:59
    Temat: Re: Nicotine
    Od: "Hubertus" <1hubert@_wywal_tenbit.pl>

    Stasio idź sobie zapal

  • 12. Data: 2005-10-12 10:53:25
    Od: "Hubertus" <1hubert@_wywal_tenbit.pl>

    > Ty ... rzeczywiście problem .. .biednemu wiatr w okno ... i ni bata nie ma
    > opcji przewietrzenia pokoju, bo albo sąsiad czai się na ten moment, albo
    > bite 24 h pali fajki na balkonie na akord.

    czai sie to moze nie ale
    wietrze sobie pokój od 15 minut
    wtem reklamy na polsacie i sasiad na balkonie
    w 10 sekund całe wietrzenie szlak trafił
    ok sasiad spada na film
    ja otwieram okno i znów wietrze tym razem dym
    ale na polsacie znów reklamy i znów papierosek
    a mnie szlak trafia bo w pokoju znów smierdzi
    tyle zima ze otwieram na 5 minut i przewietrzone
    a latem kiedy nie idzie spac w pokuju okno mam otwarte przez noc
    (bo chlodniej) ale sasiad tez nie spi bo mu goraco wiec idzie sobie zapalic
    przed i podczas snu - i tez wex i sobie spij w takim smrodzie - bo przeciez
    jemu smierdziec nie bedzie wszak on pali na dworze

  • 13. Data: 2005-10-12 10:53:56
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Hubertus napisał(a):
    > martwi mnie podejscie palaczy
    > zona go wygania bo jej smierdzi
    No wlasnie... zastanawia mnie czemu palacze czesto pala przy oknie, na
    balkonie nawet jesli jest zimno. Jedyne wytlumaczenie jakie mi
    przychodzi do glowy to takie, ze pozostalym domownikom przeszkadza
    palenie w domu. Czy sie myle?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 14. Data: 2005-10-12 11:42:10
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    Hubertus wrote:

    > moze to was i smieszy i wogóle
    > ale mnie to zwyczajnie przeszkadza

    Nie śmieszy, sam nie palę (już). Jednemu przeszkadza dym z papierosa
    innemu smród gotowanej kapusty. Uroki mieszkania w budownictwie
    wielorodzinnym i tyle. I oprócz ewentualnej prośby nic z tym nie
    zrobisz.

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 15. Data: 2005-10-12 12:04:28
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Hubertus napisał(a):
    > wietrze sobie pokój od 15 minut

    1000 metrów kwadratowych ? Okienko jak szyberdach w maluchu ?

    > a mnie *szlak* trafia bo w pokoju znów smierdzi

    Szlag ... :P

    > (bo chlodniej) ale sasiad tez nie spi bo mu goraco wiec idzie sobie zapalic
    > przed i podczas snu - i tez wex i sobie spij w takim smrodzie - bo przeciez
    > jemu smierdziec nie bedzie wszak on pali na dworze

    Przemebluj mieszkanie ... tak , by pokój o którym mówisz był tym
    najmniej używanym w porach reklam na polskacie.

    Zafunduj sąsiadowi HBO ... tam nie ma chyba reklam ...

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 16. Data: 2005-10-12 12:38:29
    Od: "Hubertus" <1hubert@_wywal_tenbit.pl>

    no to wiem ale dlaczego nikt nie chce zapodac jakiegos (martwego) artykułu z
    kodeksu jakiegoś ?

    ja na razie poprosiłem sasiada anby nie palił w oknie/balkonie bo mimo ze on
    ma lepiej to ja mam gorzej

    do osób bedacych w parku na paierosie tez nie mam siły
    to samo do tych na przestanku

    jak to tej pory zwyczajnie podchodze i prosze ich aby chodowali swojego rak
    agdzies na osobnosci a nie w miejscu publicznym
    jestem łagodny jak baranek jednak moja postura (2.05m i jestem dość szeroki
    w barach) wskazuje ze nalezy sie liczyc z moim zdaniem bez zbednych dyskusi
    poi co taka odzywka skutkuje ale moja zona o postaci małej 16-latki juz nie
    budzi respektu i ty palacze potrafia wrecz ja słownie obrazić - za co
    zreszta jednym gościem nieprzyjemnie uratłem pare słow ze mu w piety poszło

  • 17. Data: 2005-10-12 13:36:02
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Hubertus napisał(a):

    > do osób bedacych w parku na paierosie tez nie mam siły

    To gdzie jeszcze ?

> [...]
    > budzi respektu i ty palacze potrafia wrecz ja słownie obrazić - za co
    > zreszta jednym gościem nieprzyjemnie uratłem pare słow ze mu w piety poszło

    Zapewne w pięty mi poszłoby ...

  • 18. Data: 2005-10-12 15:27:48
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > wtem reklamy na polsacie i sasiad na balkonie

    ja juz dawno chcialem podac do sadu ten paskudny polsat, ale nie mialem
    dowodow. moze zrobmy to razem, a sasiad padnie na pierwszym filmie z powodu
    braku nikotyny i bedzie spokoj!

  • 19. Data: 2005-10-12 15:45:55
    Od: "Hubertus" <1hubert@_wywal_tenbit.pl>

    > Zapewne w pięty mi poszłoby ...

    eh ty sie nie nadajesz

  • 20. Data: 2005-10-13 03:54:14
    Od: shell <d...@n...com>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > Mnie nie śmieszy. Możesz poczytać o immisjach, bo z zakazem palenie w
    > miejscach publicznych, to ci raczej nie wyjdzie. Z emisjami zresztą
    > raczej też. Bo co policję wezwiesz?
    >
    > Renata

    Karnie moze nie, ale czy mozesz podac dlaczego narazanie za uszczerbek na
    zdrowiu nie moze byc podstawa orszczenia cywilnego?