  • 1. Data: 2016-06-29 22:10:23
    Temat: New Balance
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://wsensie.pl/po-godzinach/14978-new-balance-zap
    laci-chinczykom-miliony-za-bezprawne-uzywanie-nazwy

    Ja tu czegos nie rozumiem, ale diabel pewnie tkwi w szczegolach ...

    J.

  • 2. Data: 2016-06-29 22:20:27
    Temat: Re: New Balance
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > http://wsensie.pl/po-godzinach/14978-new-balance-zap
    laci-chinczykom-miliony-za-bezprawne-uzywanie-nazwy

    > Ja tu czegos nie rozumiem, ale diabel pewnie tkwi w szczegolach ...
    >
    > J.

    Nie zabezpieczyli swojej nazwy _na rynku chińskim_ i się "nadziali".
    A czy to jest "naciąganie" to bez napisania jakie obie firmy mają
    pozycję na rynku Chińskim (i światowym) to można tylko obstawiać.

    Ja z domniemywania że "słuszność" w podobnych sprawach *MUSI* być po
    stronie "firmy z USA" zostałem wyleczony dawno. Raczej jest ale nie musi.

    --
    A. Filip
    Człowiek niczego nie zdobywa bez wysiłku. (Przysłowie akadyjskie)

  • 3. Data: 2016-06-30 14:39:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 29 Jun 2016 22:10:23 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > http://wsensie.pl/po-godzinach/14978-new-balance-zap
    laci-chinczykom-miliony-za-bezprawne-uzywanie-nazwy
    > Ja tu czegos nie rozumiem, ale diabel pewnie tkwi w szczegolach ...

    Najważniejszy szczegół: sprawa była przed sądem Chińskmi czy
    Amerykańskim?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2016-06-30 18:07:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote:
    laci-chinczykom-miliony-za-bezprawne-uzywanie-nazwy

    >Najważniejszy szczegół: sprawa była przed sądem Chińskmi czy
    >Amerykańskim?

    No widzisz - tego nie napisali. Zakladam, ze nie przed amerykanskim.
    Wiec tak sobie pomyslalem - moze przed polskim ?

    A jesli przed chinskim ... przypadek, czy szersza strategia, aby
    wyeliminowac "darmozjadow", co oni - beda im chinski towar sprzedawali
    i zabierali 200% zysku ?

    J.